Herkese selamlaar :D Seviyorum sizi çoook <3
Okul çıkışında Aylin’le bize gitme kararı aldık.Eve geldiğimizde babam tabii ki işte olduğu için rahatımıza bakabilirdik.Hemen mutfağa gidip abur cubur depomdan cips alıp bardaklara kola koyduktan sonra içeri gittim.
Tepsiyi sehpanın üzerine koyduktan sonra oturdum ve tam kolamı alırken Aylin’’ Özür dilerim.Sizi öyle görünce ben..’’ ‘’Gerek yok Aylincim lütfen.Seni anlıyorum merak etme.’’dedim sözünü keserek.’’Almila,lütfen sözümü kesmeden beni dinle.3 yıldır Doruk’u seviyorum.O beni fark etmiyor.Yanına gidiyorum tek kelime konuşamıyorum.Dilim tutuluyor.Tutulmasa bile saçmalıyorum.Saçmaladığım için bile sevindiği zamanlar oldu.Onun gülümsemesini,onun bana gülümsemesini gördüğüm için.Hani sen ona bakarsın,o sana zaten bakıyordur.O an var ya hiç yaşamadım biliyor musun?Olmasını o kadar istedim ki.’’ Derken bizim bugün göz göze gelmemiz birden gözümün önüne geldi.Hemen kapattım gözlerimi.Gözlerimi açtığımda Aylin’in ağlamaktan kızarmış gözleriyle karşılaştım.Aynı rüyamdaki gibi..
‘’Almila,Doruk’tan hoşlanmıyorsun değil mi?’’ Yahu bunu bugün kaç defa daha sorucaklar.Hoşlanmıyorum işte.Kimseye aşık olmayacağım bundan sonra kardeşim.Anlamıyor musunuz?
Aylin’e de Bursa’ya gelme sebebimi anlattım.Ve aşık olmadığımı,olmayacağımı..
‘’O zaman bana yardım eder misin?’’ diye sordu Aylin.’’Nasıl yardım edicem ki ben sana?’’ diye soruyla yanıtladım sorusunu.’’Doruk beni fark etmiyor.Doruk’la konuşamıyorum.Saçmalıyorum.Ama sen Doruk’la iyi anlaşıyorsun.’’diye cevapladı.’’Hımm..Ben bu işlerden anlamam ama hafta sonu için Alaralarla falan bir yere gitmek için çağırabilirim.Hem belki sizde konuşursunuz falan.’’ Dedim.
Sonra biraz daha vakit geçirdikten sonra Aylin evine gitti.Bende biraz uzanmak en iyisi diyerek kendimi yatağıma bıraktım.
Kan ter içinde uyandım.Yine aynı kabus.’’Bunun anlamı ne?’’ diye düşnürken müsait biyerimin açık kaldığını fark ediyorum.Kesin bu yüzden.
O arada telefonum çalıyor.Arayan Alara.Telefonu açtığım gibi’’Aylin hala orda mı?’’ diye soruyor.Abi bir nassın demek yok.’’Sana da günaydın Alara.’’ ‘’Ne günaydını kızım saat olmuş yedi halam ya.’’ Tabii trip atmayı bile beceremiyorum abi.’’Neyse Aylin orda değil o zaman.Eee noldu anlatıcak mısın artık.’’ Dedi ve ne konuştuysak Alara’ya anlattım.’’Ya ben bu kabusu tekrar gördüm.12 saatte bir aynı kabusu görmek berbat bir şey.Aylin’i çok kafaya taktım galiba.’’dedim.’’İnşallah Aylin’i takmışsındır kafaya.’’ Dedi Alara gülerek.’’Ne diyosun sen be!’’ diye cırladım.’’Almiiii bu da kulak hani biliyosun dimi.’’Dedi inleyerek. Neyse biz daha fazla konuşmadan kapattık sonra telefonu.
Tenefüste soluğu Doruk’un yanında alıyorum.’’Doruuuuk’’ dedim uzatarak ‘’Hımm?’’ diye baktı bana.’’Hafta sonu bir şeyler mi yapsak?’’ dedim en cici kız modumla.’’Biiz?’’ diye sordu gözlerini açarak ama aynı zamanda da gülüyordu.Ama alaycı bir tip de değildi.Neyse öyle işte.’’Evet biz.’’ Dedim gözlerimi havaya kaldırdım ve düşünüyormuş gibi yaptım.’’Sen,ben,Alara,Ali,Melek,İrem,Ayliiiiin.’’ Aylin’in son hecesini uzatırken gülümsüyordum. Ve devam ettim.’’Sende diğer erkekleri getir hatta.Sınıfça toplanmış oluruz.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Kilit
Teen FictionSevdiğini sandığı kişiyi unutayım derken gerçek aşkı bulan Almila.Bakalım neler olacak? Annesi ile babası 6 yaşındayken ayrılmış bir kız.Çocukluk arkadaşına aşık olduğunu sanan bir kız.Onu unutmaya çalışayım derken aşk kapıyı çalarsa,ama Almila aşkt...