13.Bölüm

66 6 0
                                    

Merabalaaaar :D Umarım uzun bir bölüm olmuştur.Sizleri kocaman kocamaaan seviyoruum :D İyi okumalaar :*

  ‘’Yani onu sevmiyor musun?’’diye sordu Doruk.’’Artık.’’ diye ekledi.

  ‘’Doruk.Ben buraya geldiğimde fark ettim.Yani Okan’ı sevmediğimi.Onlar hep yakınımdaydı.Her zaman.Herkes bizi Okan’la yakıştırıyordu.Ve bir şekilde oldu.Hatta benim Okan’ı kıskanmamla oldu diyebiliriz.Ama bu kıskanmak daha farklı.Hani küçükken anneni başka çocuklardan kıskanırsın,sadece seninle ilgilensin istersin ya o cinsten.Buraya geldiğimde onlarsız da yapabileceğimi fark ettim.Eksiklikleri olur tabii ama arkadaş anlamında eksiklikleri oluyor.Yani yerine başka biri konmaz denir ya hani.Ben burada da yeni arkadaşlar edindim,onların yenini de doldurdum.Eğer aşık olsaydım dolduramazdım,Doruk.O yüzden ben Okan’a aşık değilim.’’ Dedim son cümlemde yine gözlerine bakmıştım.Tam da içine.

   ‘’Seni kaybettiği için emin ol çok pişman olucak.Ama iyi ki de kaybetmiş.’’Sesi sonlara doğru kısılmıştı ama bu sefer duydum işte.İyi ki de kaybetmiş de ne demek?Senden kurtulmuş yani mii demek.Kimin tarafında bu çocuk?

   Yok ya öyle demek istememiştir bence.Ben bunları bir Alara’yla konuşayım en iyisi.Aaa!İyi insan lafın üstüne gelirmiş lafını test ettim ve onayladım şu anda.Bizim grup çadır alanına geldi.

   Aylin’’Ben çok yorgunum biraz kestiricem.’’ Diyerek kendi çadırına doğru gitti.Alara’yla Melek de beni kaldırdı ve bizim çadıra gittik.Ben olanları anlattım.’’Ayyy.Doruk senden hoşlanıyo kızım.’’ Dedi Melek.’’Aynen.Bencede.’’ diye onayladı Alara.’’Yok öyle bir şey ya.’’ Diye homurdandım.’’Biz var diyorsak var Almila.Senden önceki Doruk’la şimdiki Doruk arasındaki dağlar diyorum,birbirine paralel.’’dedi Alara.’’Ayrıca senin ona olan bakışların da  gözümden kaçmadı Almii’’dedi Melek.’’Saçmalamayın ama!Aylin hoşlanıyor Doruk’tan hoşlanamam ben Doruk’tan falan.’’ Dedim hemen.’’Niye hoşlanamıycakmışsın canım.Doruk da çok yakışıklı yani.Niyee hoşlanamıyormuşsun?’’ dedi Melek.’’Aylin.Aylin Doruk’tan hoşlanıyor farkında mısınız?’’ diye sordum.’’Sence kalp o bundan hoşlanıyor olmaz diye seçim yapıyor mu?O zaman bizi sevmeyen insanlara aşık olma durumunu anlat Almila?’’ dedi Melek.’’Gerekirse seçerim Melek.Aylin benden önce Doruk’tan hoşlanıyordu zaten.Ayrıca Doruk’tan falan hoşlanmıyorum.’’

   ‘’Okan’ı seviyor musun?’’ diye sordu Alara.Melek ‘’napıyon lan sen’’ bakışını atıyordu o arada.’’Hayır.’’diye cevapladım.’’Peki nasıl unuttuğunun farkında mısın?Bir insan onun için şehir değiştirdiği birini öyle şıp diye unutmaz.’’diye devam etti Alara.’’Bunu nereye bağlıycaksın gerçekten merak ediyorum.’’ Dedim.’’Doruk’u seviyor musun?’’ diye sordu Melek.’’Hayır.’’dedim tekrardan.’’İşte bu sefer yanılıyorsun.Bu konularda ben yanılmam.’’ Dedi Melek.’’Beni benden daha iyi bilemezsin ya?’’ dedim bende ona bakarak.’’Sende Doruk’a bakarken veya Doruk’la konuşurken kendi gözlerini yada kendi yüz ifadeni göremezsin ya?’’ dedi benimle aynı tavırla.

   Cevap verecek bir şey bulamadım.Ben hoşlanmıyorum diyorum Doruk’tan ikide bir Doruk diyorlar.Yani arada sırada Doruk’u düşünmem normal bence.Ya ordan ya buradan her türlü Doruk hakkında konuşuyoruz.İnsan bilinçaltı diye bir şey var.Rüyaların,hayallerin hapsolduğu.Bu da bunun gibi bir şey.Bunun aşkla alakası ne?

   -------Pazartesi----

   Kızların söyledikleri yüzünden bütün gece uyuyamamıştım.Okula gidip sırama kuruldum.Alara’yı beklerken biraz kestireyim dedim.

   Uyandığımda yanımda sarışınımsı bir çocuk vardı.Yani sıramda bir çocuk vardı.Kumral-sarışın arası mavi gözlü şebek şebek  sırıtan biri işte.Bu arada hoca derse girmişti ve öğrencilerle sohbet ediyordu.Biz konuları bitirdiğimize göre.

   Çocuk öyle sırıtadursun ben de odunluğumu konuştururum.’’Sen kimsin be?’’dedim.Gözüm isimsiz şahısın ardına kayınca bize dik dik bakan bir adet Doruk’la karşılaştım.

   ‘’Selim ben.’’ Diyince isimsiz ama artık bir ismi olan şahısa dikkatimi verdim.’’Almila.’’ dedim kısaca.Gözlerim Alara’yı ararken onu diğer köşe arka sırada Sıla’yla oturduğunu fark ettim.Demek ki geç kalmış.Sıla tek oturur.Boş kalan yere de oturtturmuş hoca.Şu yanımdaki tatlılık abidesini kaldırıp oturabilirmiş aslında.Ya da böyle de iyi.

  Sonra kafamı Selim’e çevirdim.Zaten bana bakıyordu.’’Karneleri almaya 1 ay kala okul değiştirmek akıl karı mı sence?’’ dedim.’’Aslında daha erken taşınacaktık ama son sınavlarımı da o okulda vermek istedim.Böylesi daha iyi bence.Babam öğretmen benim.Tayininini daha fazla geciktiremedi de.’’ Dedi.’’Pardon bende birden kabalık ettim.Aslında bende yeni geldim bu okula İstanbul’dan.’’ Dedim.

   Bütün gün Edebiyat dersinde Selim’le otuduk 2 ders boyunca.Aslında çok kafa bir çocuk.11. sınıfın sayısal konularını tamamlaması için okuldan sonra birkaç gün çalışmak için söz verdim ama bugün o günlerden biri değil.Çünkü gece toplasan 2 saat zor uyumuşumdur ve uyku benim vazgeçilmezim.

   3.Derse girdik Alara benim yanıma geldi.Normal olarak Selim’in de Sıla’nın yanında oturması gerekiyordu.Ama birkaç kişi yer değiştirince Doruk’un arkasında oturan Ali’nin yanı boşaldı ve Selim Ali’nin yanına oturdu.

  4.dersten sonra yemekhaneye indik.Yemekleri alıp topluca bir masaya oturduk.Selim benim karşıma.Yanımda Alara karşısında Melek.Aylinle İrem daha sonra geleceklerini söylediler.Diğer tarafımda da Doruklar Ali Dila falan işte.

   Ali ‘’Almii’’ diye seslendi.’’Hı?’’ dedim çünkü tıkınmakla meşgulüm abi.

  ‘’Selim’e sayısaldan özet geçicekmişsin.’’ Dedi.’’Hıı.’’ dedim onaylar bir tonda.’’Kızım bizi de arada çıkarsana.Bizde gelelim.’’ Dedi.’’Oluur.’’ derken Selim’’Olmaz.’’ Dedi.

   Masadaki çoğu kişi ona neden bakışlarını atarken açıklama zahmetinde bulundu.’’Grup ortamında anlamıyorum.Ders bir de sayısalsa daha zor tabii bu.Biz tek çalışsak sen arkadaşları sonra anlatsan falan olmaz mı?’’ dedi.Ama masadaki herkes bir tuhaf bakıyordu.’’O-olur.’’ Dedim bende.Napıyım?

  Tepsimi bırakmak için kalktım.Bıraktım arkamı döndüğümde bir adet Doruk’la karşılaştım.Beni kolumdan tutup köşeye çekiştirdi.’’Selim’i gözüm tutmadı.Bence çalıştırma onu.Bu okula geldiğine göre özel hoca tutucak kadar da parası vardır.’’ Dedi.Aslında dediği mantıklıydı.’’Alt tarafı ders çalıştırıcam Doruk.’’ Dedim.’’Bende gelicem sizle.’’ Dedi.’’Ne gerek var?Hem çocuk grupla anlamıyormuş.O zaman anlatmamdaki amaç ne?’’ dedim.’’Bir kere beni dinlesen ölür müsün?’’ dedi.Ama aldırmadan yanından geçtim.Bence aşık değilim ama kızların da buna inanması lazım.Ben aşık olmam.

   Sınıfa doğru çıkarken yanımda Alara’yla Melek belirdi.’’Selim’le fazla yakın değil misin?  Şurda 2 saattir tanıyorsun.’’ Dedi Alara.’’İnsan birini şıp diye unutamaz ya Alara.Eğer ben Doruk’a karşı bir şeyler hissediyorsam ki bence hissetmiyorum.Onu da biriyle unutmam gerekiyor.Yani bunlar sizin felsefeleriniz.Ama siz benim gözlerimdeki ışığı falan görüyorsunuz ya.O ışığı da sizin yöntemlerinizle yok etmeye karar verdim.’’

Aşka KilitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin