Merabalaaaaarr :* Ben yeni bir bölümle tekrar karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Ve düşüncelerinize ihtiyacım olduğunu düşünüyorum.Pliiiss <3
Doruk gelene kadar bir sessizlik oluştu ortamda.
Doruk’un geldiğini arkamdan gelen ‘’Meleğiim.’’ Sesinden anladım.Onun ses tonundan.Doruk’un..Tabii bir de Okan’ın dik dik arkama bakması var.
Doruk yanıma oturup kolunu omzumdan atıp kendine çekti.’’Seni özlediğimi hiç bu kadar hissetmemiştim.’’ Ve yine o aşık olduğum hareket..Burnunu saçlarımın arasında gezdirerek derin derin nefesler alması..
Doruk mırıldanırken Meriç’in sözleri romantizmimizin içine etti. ‘’Sürtüklükte sınır tanımıyorsun bakıyorum da?’’ dediğinde benim devreler yandı tabii.Birden gerildiğimi hissettim.’’Efendim?’’ dedim ne dediğini idrak etmeye çalışarak.’’Diyorum ki; İki güne sevgili yaptığına göre sürtüklüğe devam ha?’’ dedi gülerek. ‘’Sen ne diyosun lan?Kimin sürtük olduğunu çok iyi biliyorum ben.Seni-‘’ devam edemedim.Çünkü Doruk beni susturdu.Yanii bir nevi.Beni elimden tutup geri çekti ve parmaklarını parmaklarımın arasından geçirerek sıktı.Cesaret verircesine..Güç verircesine..Sonra bana dönüp gözlerini kapattı.Bir iki saniye sonra açıp bana baktı.Gözlerime..Derin derin.
Sonra Meriç ve Okan’a doğru dönüp ‘’Ben seni bu konuda uyarmıştım diye hatırlıyorum.Benim yanımda benim sevgilime yada bir dakika ya.Yanında olmasam da olur.Benim sevgilimi üzecek ufak,ufacık bir harekette bulunursan pişman olursun.’’ Dedi Meriç’e bakarak.Özellikle ‘’Benim’’ kelimelerini bastırarak söylemişti. Sonra Okan’a baktı bir an. ‘’Düşündüm de, Benim değer verdiğim bir kıza biri böyle şeyler diyecek şuanda muhtemelen altımda olurdu.Belki döverdim yada hayal gücüne bırakıyorum.Ama senin sevgilin sesini bile çıkarmadı.Biz değer vermediğimiz kızlara sürtük muamelesi yaparız.Şimdi biraz düşünsene sende.Yapabiliyorsan?’’ dediğinde istemsiz olarak gülümsedim.
Bu sefer Doruk’un elini ben sıktım.Ama bu teşekkür edercesineydi.Biz birbirimize gülümserken Doruk Okan’dan başlayarak gözleriyle soldan sağa doğru Meriç ve Berke’ye bir göz attı.Berke’de kalarak ‘’Biz artık kaçalım.’’ Dedi. ‘’Nereye yaa? Daha yeni gelmiştin be abi?’’ diye atlayan Berke’ye şaşkın şaşkın bakıyordum.Ama Doruk da Berke ona öyle davranınca o şekilde karşılık verdi.Gülümseyerek ‘’Almilayı eve bırakayım.Hem belki annesiyle tanışma şerefine de nail olurum.’’ Dediğinde ‘’Şebek ya tabii ki tanışıcaksıın.’’ Dedim gülerek. ‘’Hadi bakalım sultanımızı bekletmeyelim o zaman.’’ Diyerek elini uzattı bana.Elini tutarken el sallarken dikkatimi çeken büyük bir etken vardı.Okan’ın beni bile delip geçen bakışları..
Biz eve doğru yürürken anneme haber vermeyi akıl edebildim.Telefonu açtığında ‘’Sultanıııım.’’ Diyerek bir giriş yaptım. ‘’Efendim bebeğim?’’ diye cevapladığında annem ‘’Sana bir misafir getirmek istiyorum.’’ Doruk’a doğru baktım ve ‘’Seninle acayip çok tanışmak istiyor.’’ Dedim gülerek.Doruk’sa dudaklarını oynatarak ‘’Hayır,ya hayır.’’ Falan diyordu.Ellerini falan kullaşını görseniz tatlı krizine falan girerdiniz eminim.Birde mimikleri var.Ölüyorum bi saniye.
‘’Kimmiş bakalım?’’ dedi imalı imalı.’’Özel biri mi yoksa?’’ dediğinde kıkırdadım.’’Sanırım senin için özel biri matmazel çünkü seni görmeye taa Bursa’dan gelmiş.’’ Dediğinde annemin de kıkırdama sesleri geliyordu.
Neyse eve geldiğimizde ben kapıyı tabii ki anahtarımla açtığım için annem fark etmedi önce bizi.Ben önden Doruk arkadan geliyordu.Ama kafasını falan yerden kaldırmıyor ahaha görseniz.Bir şeye çarpcak düşcek salak.
‘’Anneciim.’’ Dediğinde annem bizi fark etti.Bana baktıktan sonra Doruk’u öyle bir süzdü ki annem.Doruk kafasını kaldırıp ‘’Merhabalar efendim.’’ Dediğinde kesildi bu eylem tabii.
‘’Merhaba.Geç oğlum otur şöyle.Ayakta kaldın.’’ Dediğinde bir kıkırdama sesi geldi.Bilin bakalım kimden?Tabii ki benden.
‘’Doruk ben.’’ Dediğinde annem de ‘’Bildiğin gibi bende Almila’nın annesiyim.’’ Dediğinde yine bir sessizlik başladı.Bu sessizlik de benim kıkırtılarımla bozuldu.
Ama annem de bana bakınca gülerek ‘’Anlat bakalım.Bursa’dan buraya geldiysen özel biri olmalısın.’’ Dediğinde Doruk’ta bir gevşeme hissettim.
Birden Doruk depar atarak ‘’Ben kızınızı seviyorum ve beni tanımanızın içinizi rahatlatacağını düşündüm.’’ Diyince annemde içten bir gülümseme sezdim.
‘’İşte şimdi kanım ısındı sana.Arada gelin beraber İstanbul’a da.’’ Dediğinde Doruk uçucaktı resmen.
Biraz daha konuşup Doruk otele gitmek için kalktı.Yarın otobüsle beraber dönücektik.
Doruk gittikten sonra Bursa’da olanları annem anlattırdı hemen tabii.Bitirdiğimde de ‘’Okan’la aranızda böyle bir şey olmadığını biliyordum zaten.Ama karşı gelseydim daha çok inat ediceğini de biliyordum.Doruk da iyi çocuk.’’ Dedi. ‘’Anne,Ben Okan’a aşık olmadığımı Bursa’ya gidince fark ettim.Okan’la çok iyi arkadaştık biz.Ve bunu biraz karıştırdık.Ben ilk defa aşık oldum.’’ Dediğimde annemin gözleri dolmaya başladı. ‘’Yanında olmalıydım.Bu durumu ilk gün gözlerinden okumalıydım.Sonra bana itiraf edişlerini izlemeliydim.Seni Çok özledim bebeğim.’’ Dediğinde bende ağlamaya başladım. ‘’Anne.Sana bir şey daha söyliycem.Son seneyi de Bursa’da mı okusam ben?Üniversiteyi Doruk’la beraber İstanbul yazarız olmaz mı?’’ dediğinde. Annem baktı bana öylece. ‘’Aslında ben Bursa’da arkadaş yapamadıysan seni Amerika’ya götürmeyi düşünüyordum.Bir yıllık bir hastaneyle sözleşme yaptık bebeğim.Burnumda tütüyorsun.Ama seni arkadaşlarından da ayırmam merak etme.Arada gelince görüşürüz böyle o zaman.’’ Dediğinde bana buruk buruk bakıyordu. Ama ben ona o sevinçle öyle bir sardım ki. ‘’İşte bu her şeye değer.’’ Dedi annem.
---- ----
Sabah kalkmış son günümüzde İstanbul’da Doruk’la gezmeye çıkmıştık.Otobüs akşam üzeriydi.
Birden ‘’Berke’yle iyi anlaşmazsınız diye o kadar korkmuştum ki.’’ Dedim Doruk’a bakarak.’’Öyle mii?’’ dedi gözlerime bakarak.O arada cebimden telefonumu alıp Berke’yi aradı. ‘’Alo Berke,ben Doruk.Bugün gidiyoruz ya biz.Gitmeden bir gün mü geçirsek diyoruz biz Almilayla.’’ Dediğinde sonrada olduğumuz yeri tarif etti.Sonrada veda edip kapattı telefonu. ‘’Seni o kadar çok seviyorum kii.’’ Dediğimde ‘’Bu cümle için neler yapabiliceğimi bilmiyorsun.’’ Dedi gülerek.
---- ---- ----
Berke geldi.Doruk’la acayip iyi anlaştılar.Gezdik falan.Ben bir ara su almaya falan gitmiştim.Geliyorken kulak misafiri olmuş olabilirim birazcık.
‘’Bugün Almila’yı o şekilde savunman çok hoşuma gitti abi ya.’’ Dedi Berke. ‘Tabii koruyacağım.Sevgilim o benim.’’ Dediğinde bende yanlarına gittim ve oturdum.Sahilde beraber oturuyorduk.
Biz böyle bir konuda kahkahalarla gülerken karşıdan Okan’la Meriç göründü.
Okan bu tarafa doğru gelip Berke’ye baktı ve ‘’Hani işin vardı olum senin?’’ dedi. ‘’Evet.Var.’’ diye cevapladı Berke rahat bir şekilde. ‘’Satıyorsun yani beni öyle mi?’’ diye sordu bu sefer Okan. ‘’Seni satmıyorum.Sadece Almila’nın da yanındayım.’’ Diye cevapladı Berke.Meriç’se kafasını bir Berke’ye bir Okan’a doğru çevirip duruyordu.Karşıdan mal gibi göründüğünü belirtmeden edemiyeceğim.
Doruk tam Okan’a doğru atılıyordu ki‘’Neyse bizim otobüs gelmek üzeredir.’’ Dedim ve durumu toparlamaya çalıştım.Sonra Berke’yle vedalaşarak otobüse terminaline doğru ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Kilit
Teen FictionSevdiğini sandığı kişiyi unutayım derken gerçek aşkı bulan Almila.Bakalım neler olacak? Annesi ile babası 6 yaşındayken ayrılmış bir kız.Çocukluk arkadaşına aşık olduğunu sanan bir kız.Onu unutmaya çalışayım derken aşk kapıyı çalarsa,ama Almila aşkt...