Merabalaaaar :D Tekrardan yeni bir bölümle karşınızdayııım :D Multimedyada Almi'nin parti kıyafeti var arkadaşlar.Hepinizi çooktan çook seviyoruum <3 İyi okumalaar :*
Herkes bana baktı o anda.Alara endişeli,Aylin sevimli,Melek merak endişe karışımıydı sanırım.Ama Doruk’un gözleri bariz belliydi.Olumlu bir şey söylesem gelinlik giydirip 23135 yerimden bıçaklayıp çöp konteynırına atarım seni der gibi.Öfkeli.Gözleri öfkeyle parlıyordu.
Ben de ne diyeceğimi bilemezken’’Zaten başka davet eden yok değil mi?Nerden bulcan benim gibi yakışıklısını?’’ dedi Selim.’’Peki o zaman.’’ Dedim kısık sesimle.Doruk çatalıyla tabağına eziyet etmeye başladı resmen.
Sonra bizimkiler konuşmaya falan başladı ama ben konuşamıyordum.Ağzı açsam Doruk üzerime atlıycak gibi falan hissediyordum.Düşünün artık nasıl bakıyor!
Konuşulanlar arasından anladığım kadarıyla Cuma akşam olcakmış.Sabahtan yine okula gelicekmişiz.Öğleden sonra izinliymişiz.Yaptıysanız tam yapın bari te Allam.Sabah okula gelip gitmek ne demek ya?Uyuyalım ne güzel işte.
Neyse biz yine Doruk’la bakışırken Selim lafa girdi.’’Kaçta alayım yarın seni güzelim?’’ Evet.Doruk sanırım Selim’i öldürcek.’’IIaağğmm.Aslında ben gelirim Selim.Zahmet etme sen.’’ Dedim ama ‘’Ne zahmeti canıım.Senin gibi güzellik yalnız bırakılır mı?’’ dediğinde ‘’Ben doydum.’’ Dedi Doruk duyduğum en soğuk sesiyle ve sandalyesini devirircesine kalktı.Ardından da Mert kalktı zaten.
Derste Doruk yoktu.Sonra sınıfa nöbetçi girdi ve matematik hocasının beni çağırdığını söyledi.Sınıftan çıktım öğretmenler odasına doğru gidiyordum ki telefonun titredi.Mesaj Doruk’tan gelmişti.’’Kütüphanedeyim.Çabuk gel.’’yazıyordu.’’Matematikçi beni çağırdı biraz bekle geliyorum.’’ Diyerek yanıtladım.’’Almila.Hoca falan çağırmadı seni.Hemen kütüphaneye gel.’’dediğinde yönümü değiştirerek kütüphaneye doğru yürümeye başladım.
Kapıyı açtığımda içeride kimse yoktu.Kitaplıkların yanına doğru ilerlediğimde arkamdan gelen bir ses duydum.Ayak sesi..Arkamı döndüğümde gözleri alev topuna dönüşecekmiş gibi duran bir Doruk’la karşılaştım.
İlk önce bana baktı.Bakıştık öyle dakikalarca.Ben o ne yaparsa ona göre hareket etmeye karar verdim.Çünkü sinirlenince sağı solu belli olmuyor.
Sonra bir hışımla beni kolumdan tutup çekti.Dedim ki heralde çocuk sinirden alcak beni camdan fırlatcak.Ama beni çekip sarıldı.Sonra burnunu saçlarıma gömüp derin derin nefesler aldı.Yavaş yavaş kasılan kasları gevşedi.Titreyen sesiyle sürekli mırıldanıp duruyordu.’’Sen benimsin.Sadece benim..’’
‘’Tamam.Özür dilerim bugün olanlar için.Ama olanları görüyorsun.Nasıl hayır diyebilirdim.Aylin bile sonlara doğru tuhaf tuhaf bakmaya başladı.’’Sonra kollarından çıktım.’’Almila.Selim’le partiye gitmiyceksin.’’Dedi kesin bir sesle.’’Doruk.Selim’le partiye gidiyorum diye seni sevmiyorum değil ya?’’ diye bakıyorum masum masum.Yüzümü avuçlayıp’’Seni seviyorum.’’ Dedi.Bir kaç dakika öyle kaldık.Daha sonra kurnazca gülümseyip ellerini çekti.’’Bu parti bahanesiyle bende bir kızla takılıp Aylin’e kendimden nefret ettiririm o zaman.’’ Dediğinde sinirle’’Yanlışlıkla benden ettirme de.’’ Diye bağırdım ve arkamı dönüp yürümeye başladım.’’Yanlış bir şey yapmam meleğim,sadece Aylin’in önünde biraz sıcak davranırım.Canı acırsa benden vazgeçer.’’ Dediğinde mantıklı tarafım haklı olduğunu söylüyordu.Ama kızlara güven olmaz ki.’’Eğer o yanlış bir şey olursa beni kazanamadan kaybedersin zaten.’’ Dedi ve arkamı dönüp yürümeye başladım.Biraz trip atmam gerekiyor diye düşünürken tekrar kolumdan tuttu.’’Tek tek çıkalım istersen.Anlamasınlar.’’ dedim ve kolumu çektim.Sonra kapıdan çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladım.
-------Parti Günü-----
Biz Selim’le partinin organize edildiği yere gelmiştik.Sahile yakın kafe gibi bir yerdeydi.Selim beni aldı ve biz beraber mekana gittik.Kol kola girdiğimizde gözlerinden ateş fışkıran bir Doruk’la karşı karşıyaydık.Ama bir dakika.Aylin’in yanındaki yan sınıftan Onur.Ve çok eğleniyor gibi görünüyorlardı.Onlara da selam verip Alaraların yanına gittik.Ortam gerçekten çok güzeldi.Daha sonra Onur’la Aylin de yanımıza geldiler.Biz takılırken Doruk’un yanında çakma sarışım bir sürtük belirdi.Yok ya parçalarım ben bunu!
Daha sonra dans şarkısı çalmaya başladığında Selim beni dansa kaldırdı.3. kalkan çifttik.İlk ikisi de okulun çiftleriydi zaten.Daha sonra ortam baya dolmaya başladı.Doruk da o sürtüğü dansa kaldırdı.Allah’ım deliricem.!
Kız her fırsatında Doruk’a sürtünüyor.Boşuna sürtük dememişim ben buna.Ama şimdi bende alcam kafasını alsafta sürtcem kıvılcım çıkartcam.Adının hakkını vermesi gerek ama dimi?!
Daha sonra Onur’la Aylin de dansa kalktı.Ali de Melek’i kaldırdı.Ama bunların arasında bir şey olduduğunu düşünmüyorum açıkcası.
Dans şarkısı bittikten sonra daha temposu yüksek bir şarkıyla devam etti.Bizde yerimize döndük.Ama Doruk ortadan kayboldu.Sonra Aylin beni dürtüp lavaboya gitmek istediğini ona eşlik edip etmeyeceğimi sordu.Kabul ettim ve beraber lavaboya doğru yürümeye başladık.
Tabii geçerken Aylin’le ikimiz de Doruk’la o sürtüğü görmüştük.Öpüşüyorlardı.
Biz Aylin’le aynı anda arkamıza doğru döndüğümüzde Doruk Bey bizi fark edebildi ve bağırmaya başladı.’’Almila.Hey.Dur.Sandığınız gibi değil.Almii.Dinle beni.’’ Dediğinde arkama doğru dönüp’’Doruk sus.Konuşma.Konuştukca gözümden düşüyorsun zaten.’’dediğimde bana doğru bir adım attı.Ama ben Aylin’i gözümle işaret ettim.’’Seni bir daha görmek istemiyoruz.’’ Dedim.Aslında bu dediğimi içimden gelerek söylemiştim.Bunu bana nasıl yapardı.Daha farklı yöntemler olabilirdi.İlla ki bu olması gerekmiyordu sonuçta.
Sahil’e çıktığımızda Aylin’le sessizce oturduk biraz.Sonra Aylin bana doğru dönerek’’Almila.Az önce ben Doruk’u öyle gördüm ya.İçimde hiçbir şey acımadı.Üzülmedim de.Hayal kırıklığı bile yoktu.Sanırım ben Doruk’a aşık değilmişim.Ama şu anda şunu fark ettim ki ben galiba bu sefer gerçekten aşık oldum.Hem de bu karşılıklı.’’ Dediğinde ona doğru bakıyordum ‘’Hem de Onur’a’’ dediğinde onun adına çok sevinsem de içim kan ağlıyordu.Az önce Doruk’u başka bir kızla öpüşürken görmüştüm.Aylin’nin bu olayı atlatmasını sağlasa da benim için öyle değildi.Ama Aylin Doruk’tan vazgeçse de bundan sonra Doruk’tan uzak durucaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Kilit
Fiksi RemajaSevdiğini sandığı kişiyi unutayım derken gerçek aşkı bulan Almila.Bakalım neler olacak? Annesi ile babası 6 yaşındayken ayrılmış bir kız.Çocukluk arkadaşına aşık olduğunu sanan bir kız.Onu unutmaya çalışayım derken aşk kapıyı çalarsa,ama Almila aşkt...