BANA BİR SÖZ VER

247 8 0
                                    

ŞU ANDA,EN AZ SİZİN KADAR MUTLUYUM.ANTREMANLARIMDAN DAHA YENİ DÖNDÜM VE HEMEN BİLGASAYARIMA KOŞTUM.SİZİN İÇİN :) BUGÜN,ŞİMDİ SİZE BİR YB YAZIYORUM.İLERLEYEN SAATLERDE 2 TANE DAHA GELCEK.SAAT 15:00 GİBİ BİR TANE,17:00 GİBİ BİR TANE DAHA GELECEK.BU BÖLÜMDE,MULTİMEDİA'YA,ÇINAR'I KOYDUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

MUTLULUKTAN UÇAN YAZARINIZ

ALEV ANATLI

-Sakin ol aşkım.Bak yine kanaman başlayacak.

AŞKIM MI?BU ADAM NELER SAÇMALIYORDU BÖYLE.

Hışımla ona döndüm:

-Aşkım mı?Ne diyosun lan sen ?

ÇINAR AKAY

O anda,onun gözlerinde kaybolmuştum.O yüzden,ağzımdan çıkan kelimelere pek dikkat etmedim:

-Sakin ol aşkım,bak yine kanaman başlayacak,dedim.EVET,SİZİN GİBİ BENDE PEK İNANMASAMDA,BUNU BEN DEMİŞTİM.

               Baştan aşağı kızarırken,Alev bana döndü:

-Aşkım mı ne diyon lan sen?

       Bir cevap veremedim.Donup kalmıştım.Benim akıllı kardeşim Devran,bir şeyler olacağını sezmiş ve hemen özel hastane odasında çıkmıştı.Ben Devran'a akıllı mı dedim daha demin.Ahhh,bu aşk insana neler yaptırabiliyor.

                          Artık odada yalnızca ikimiz vardık.Ona açıklamaya karar verdim.Alev'in solmuş ellerini büyük avuçlarımın içine aldım ve konuşmaya başladım:

-Bak Alev.3 yıl önce,o trafik kazası olduğunda,ailenle birlikte bu hastaneye geldin.Dördünüz,annen baban kardeşin ve sen,yoğu bakımda yatarken,bende bu hastanenin sahibi olduğum için,arada bir odaları dolaşıyordum.Sonra,seni gördüm.Komadaydın.Ve,bembeyaz kesilmiş yüzün,çok güzeldin.Hani ilk bakışta aşk derler ya,o anda aşık oldum sana.Kaerdeşinin,senin için çok önemli olduğu,komadayken "Toprak"diye sayıkladığından belliydi.Ben,seni ve aileni yaşatmak için bütün doktorlarıma baskı yapmaya başladım.Sonunda,sen ve Toprak kurtulabilmiştiniz.Ama maalesef,anneni ve babanı kaybetmiştik.Ben,hastaneden kaldığın süreç içinde hep sana aşkımı açıklamaya çalıştım.Ama gelipde"SANA AŞIĞIM ALEV"diyemiyeceğime göre,bekledim.Sonunad hastaneden çıktın.Ben,sokaklarda olduğun 2 yıl boyunca,seni takip ettirdim.Çoğu gün ise ben seni takip ettim.O çamur sıçratmada,bisikletle düştüğünde seni görmem de bir tesadüf değildi yani.

ALEV ANATLI

Söyleyeceklerini bitirmiş gibi derin bir nefes aldı:

-Bitti mi?dedim kibarca.

-Evet,dedi.Bende bir anda bağırmaya başladım:

-Ne yani.3 yıl boyunca bana aşkını ilan etmek için mi bekledin?Ben seni,sürekl sokaklarda görüyordum.Ve bu yakışıklı niye peşimde diye düşünüyordum.Ne yani,mertçe,yağızda,erkekçe gelip söyleyemedin mi aşkını.Kılıbık gibi peşimde mi dolaştın yıllarca ?

                     Çınar,yakışıklı sözünden dolayı biraz gülerken,söylediğim sonraki söleri duymaya başladı.Ve bir anda haykırdı:

-Yooo,yoo Alev,bak üzgünüm.Öyle değildi.Alev beni di-

                 Ben ise onu dinlemiyordum.Hızla eşyalarımı toparlamaya başladım.Dışarı çıkabilecek kadar iyileşmiştim.Çınar'ın beni tutmasına izin vermedim,dizimin elverdiğince koşmaya başladım.Toprak ise,her zaman olduğu gibi peşimdeydi.

GÜLE GÜLE LÜK.HOŞGELDİN SOKAKLAR.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin