Onlar panayır oyununa giderken,zorlukla ayağa kalktım.Çınar’ın yanına yaklaşıp kulağına eğildim:
-Burdan gidelim.
-Neden?
-Vialand?
-Niye.Ne güzel eğleniyoruz işte.
-Vialanda gitmek istiyorum ama ben.Bu lunapark sade bir lunapark.Vialand öyle mi?
Bu sözün ardından birde yavru köpek bakışı atınca Çınar dayanamadı ve Toprak’ı sırtladığı gibi koşmaya başladı.Bende peşinden koşuyordum.Sonunda arabanın yanına gittiğimizde kan ter içinde kalmıştık.Çınar hemen kapıyı açtı.Bende ön koltuğa yığıldım.Yerleştiğimizde,Çınar anahtarı kontağa taktı ve araba çalıştı.
Arkama yaslandım ve telefonumu çıkarttım.Kulaklığımı da takıp müzik dinlemeye başladım.Çınar bunu görünce bir anda kulaklığımı çekip aldı.
“Noldu yaa”
“Seni bu kadar eğlendiriyorum ama bunu da yapma bana.Hastasın sen.Beynine zarar”
Çınar’a oflayıp manzarayı seyretmeye başladım.Zaten yol kısa sürdü.Çınar’a baktım.
“Önce hangisi?”
“Tabii ki Viking” diye bağırdı Çınar ve koşmaya başladı.Toprak ve bende peşinden koştuk tabii.Çınar bir miktar ödedi ve kolumuza bir bileklik taktılar.Artık her şeye sınırsız binebilecektik.
Çınar Viking’e binmeden önce yedek kıyafet aldı.Sonra botlara oturduk ve VAYY!
Derenin içinde dönüp duruyorduk ve çok ıslanmıştık.Sonunda durduğumuzda,başım döne döne indim.Çınar ve Toprak’ta öyle gözüküyordu.Hemen üstümüzü değiştirdik ve yeni bir elte bindik.Bu seferkinin adı Küçük Madenciler’di ve sırf Toprak için binmiştik.Çünkü bebekler içindi ve çok sıkıcıydı ama Toprak gayet mutlu gözüküyordu.O yüzden bir şey demedim.
Burdan inince Maceraperest’e bindik.Çok güzeldi.Sırada Nefeskesen vardı.Ona binmeye çok korkuyordum.Boyu tutmadığı için Toprak binemedi.Biraz ağlayıp zırlasa da bir şey demedi.
Kemerlerimizi bağladıklarında korkudan zangır zangır titriyordum.Çınar cesaret verici bir şekilde elimi sıktı.
“Korkma ama.Ben buna kaç kere bindim”
“Korkuyorum ama” dedim ağlamaklı bir sesle.
“Sakin ol Al-
Bir anda sözü kesildi.Çünkü Nefeskesen treni harekete geçmişti.Çok ama çok hızlıydı.Taklalar atıyorduk.Bir ara bulutların üstünde çıktık.Ben gözlerimi kapamış bitmesini bekliyordum.Zaten çok hızlı olduğu için hemencecik bitti.Sonunda tren durdu ve kendimi aşağı attım.
Midem bulanıyordu.Toprak’ın yanına çöktüm.Bana sarıldı.Çınar’da endişeyle peşimden geliyordu.Yanıma ulaşınca:
“İyi misin?”
“Elbette” dedim ve zorlukla gülümsedim.Yanıma oturdu.
“İstersen daha bir şeye binmeyelim”
“Asla”
Bir anda ayağa fırladım.
“Adalet Kulesi’ne binelim mi?”
“Olurrrrr” diye r’leri baskın bir şekilde söyleyip gülümsedim.Toprak’ın yine yaşı tutmuyordu.Bu yüzden onu “Haydi Oynayalım” adında bir parka bıraktık.Burda parkın bile bir adı vardı.Seviyorum ben bu Vialand’ı lan.Asdfghjklşi :)
Adalet Kulesi’nin yanına gidince koşarak kaçmaya başladım.Ama Çınar öküzü beni kolumdan tuttu ve kendine çekti.
“Buraya gelmek isteyen sendin” dedi gülerek.Ona dil çıkardım.
Ihımmm.Şöyle anlatmak gerekirse,Adalet Kulesi kocamandı.Üstünde 50 m olduğu yazıyordu.İçi bomboştu.Yani kalenin sadece duvarları vardı.İçinde bir sap vardı ve sapın etrafında bir halka.İşte biz bu halkaya oturacağız ve bu kulenin içinde ilerleyeceğiz.Sonra bu bizi bir anda aşağıya bırakacak.Korkmakta haklıyım sanırım.
Çınar beni zorla oraya oturtturdu.Bir anda yükseldik ve PATTT!
Aşağıya ,niyorduk.Sımsıkı tutundum ve çığlıklar atmaya başladım.Çok korkuyordum.Benzim sapsarı olmuştu.Tam bir kez daha yukarı çıkıyordu ki,var gücümle bağırdım.
“Durdurun şu lanet şeyi.Çabuk durdurun”
Hem bağırıyor,hem de katıla katıla ağlıyordum.Çınar’da,
“Durdurunnnn” diye bağırınca makine aşağıya harekete geçti.Sonunda durduğunda,aşağıya atladım.Ağlamam devam ederken,Çınar bana sımsıkı sarılıp başımı okşamaya başladı.
ÇINAR AKAY
Onun ağlamasına dayanamazdım.Ah benim aptal kafam.Onun ne kadar narin ve hassas olduğunu biliyordum.Onu kendime daha sıkı bastırırken,telefonum çaldı.
Sıkı bir küfür edip ekrana baktım.
“Kalleş”
Tuna’ydı bu.Onu “Kalleş” diye kaydetmiştim.Aman Tuna duymasın.
Alev’in yanında uzaklaşıp telefonu açtım.Alev alt dudağını dişlemiş bana meraklı gözlerle bakıyordu.İlk duyduğum şey,Tuna’nın endişeli sesi oldu.
“Alev’in acil ameliyat olması gerek”
MERHABAAA :) VE YİNE BENNN.EVET KISA OLDU AMA NEDENİM VARR.TATİLDEN DAHA YENİ DÖNDÜM VE ÇOK AMA ÇOK YORGUNUM.AYRICA DAHA YAZMAM GEREKEN 2 TANE DAHA HİKAYEM VAR.BU ARADA ŞİMDİYE KADAR OLAN BÜTÜN DUYURULARI DA SİLECEĞİM.FAZLALIK OLUYOR.SON OLARAK
MULTİMEDİA:ADALET KULESİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...