Eve Dönüşşşş

89 0 0
                                    

BEYNİNDE BİR BOMBA MI VARDI

Duyduğum sözleri,hazmetmem yaklaşık 5 dakikamı aldı.

ME-LE-ĞİM-İN-BEY-NİN-DE-SAAT-Lİ-BİR-BOM-BA-TÜ-MOR-VAR-DI

Bu sözlerden sonra,bayılmaman imkansızdı.Ama güçlü oldum.Meleğim için güçlü oldum.Tam düşerken,hasta yatağının kenarına tutundum.Kaslarım acımaya başlamıştı.Tutunarak ayakta zor duruyordum.

-Çınarrr,diye  bağıran bir çığlık duydum.Tuna'yıdı bu.

-Çınar uyandı,diye bağırdı bir kez daha.O an,bütün vücuduma güç doldu sanki.Kaslarım işlevini yerine getirdi ve ayağa fırladım.Hızla Alev'in yanına gidip elini tuttum.

-Meleğim.

-Çınarrrr,dedi çok kısık bir sesle.Kıyamam,sesi kısılmıştı.

-Neyim var?

Şimdi gidip beynide tümor var diyemeyeceğime göre:

-Bunu sonra konuşsak,gibisinden bir şeyler geveledim ağzımda.Alev neyse ki üstelemedi.

-Çınar.Eve gitmek istiyorum,dedi yine çok kısık bir sesle.

-Peki bebeğim.Gidelim eve.Sen nasıl istersen.

-Dinlenebilir miyim?

-Elbette,dedm ve Alev gözlerini kapattı.Bende,Tuna'yla çıkış işlemlerini konuşmak için odadan çıktım.

                    

                         ----------

Çıkış işlemlerini halletmiştik.Şimdi,Alev'i eve götürmek kalıyordu.Giysilerini giymiş,beni bekliyordu.Sesi hala kısıktı.

-Hazırım,diye fısıldadı.

-Tamam meleğim,dedim ve onu kucağıma aldım.Ellerini boynuma doladı.Toprak zaten arabada bekliyordu.Alev'i kucakladığımda,Devran'da içinde Alev'in eşyalarının bulunduğu çantayı sırtlamış,bizi takip ediyordu.Arabaya kadar gittik ve onu,arka koltuğa,Toprak'ın yanına yatırdım.Devran ise,kendi arabasına bindi.

Evw gittiğimizde,"Baş Kahya"dediğimiz Sultan Ana karşıladı bizi.Kendisi bayağı bir yaşlı ve bu konakta taaa annemle babam otururkende yardımcımızmış.Arkasında,öbür yardımcılarımız merakla bize bakıyordu.

Meleğimi,salondaki üçlü koltuğa yatırdım.

-Aşkımmm,dedi o kısık sesiyle.

-Senin aşkım diyen ağzını yerim,dedim ona uymak için kısık sesle.

Sadece yavaşça gülmekle yetindi.

-Biraz uyuyabilir miyim?Ama önce acıktım,dedi ve gülümsedi.

-Tabii.San abir şeyler hazırlayayım.

Yemek hazırlamak isteyen onca kişiye karşın,ben yemeği kendim hazırlamakta ısrar ediyordum.Elim lezzetlidir benim.Hemen bir kilo et çıkarttım ve tas kebabı yaptım.Tas kebabı benim en sevdiğim yemektir.Yanına bol tereyağlı pilav yaptım.Başlangıç olaraksa,dometes çorbasını seçtim.

İçine su,dometes çorbası,tas kebabı,pilav,çilek ve pudra şekeri koyduğum tepsiyle Alev'in yanına gittim.Önüne bir peçete serdim ve çorbadan kaşık kaşık içirmeye başladım.Yarısına kadar geldiğimizde:

-Çorba yeter.Yemekleri yiyemeyeceğim sonra,dedi.

-Peki,dedim v egeri kalan çorbanın hepsini ben içtim.Sonra,tas kebabı ve pilavı yedirdi.Üstüne,çileği pudra şekerine bandıra bandıra yedirdim

Ah birde şu beynindeki bomba olmasa.Ne güzel olurdu.Meleğimin huzurla uykuya dalan yüzünü beynime kazıdım.

Ve bir bölümcüğün daha sonundayızzzz.Fazla uzuzn olmasada uzun işte :) Bu bölüm bütün okuyucularımızaaa.Ve finalin yakın olup olmadığını sormayın.Fazla yakın değil ve 2.kitap çıkacak.Şimdi gidip Yaz adlı hikayeme ve Gizem adlı hikayeme yb yazmalıyım.Lütfen onlarıda okuyun.Sizleri seviyorummmmm....

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin