Ondan sonrası zaten kapkaranlıktı.
İmdaattt.İmdattt…Haykırışlarımı kimse duymuyordu.Hiç kimse.Bir boşluğa yuvarlanıyordum.Kapkaranlık bir boşluğa.Düştükçe düşüyordum.Tutmuyordu kimse beni.Hiç kimse.
Ama bu boşluk hiç bitmeyecek gibiydi.Bitmedi de zaten.Bir şey beni alıp yukarı çıkarttı.Bir eldi galiba.Evet,bir eldi.Dikkatli bakınca işaret parmağındaki yüzüğü gördüm.Tuna olmalıydı bu.Tuna her zaman işaret parmağına yüzük takardı.Sonra,bir çığlık duydum.Çınar’ın sesine benziyordu.Şöyle diyordu çığlık:
-Alevvvv.Bırakma beni Alevvvv,diye haykırıyordu çığlık.Ben,cevap vermek istiyor ama cevap veremiyordum.Boğazım düğümlenmişti sanki.O kapkaranlık uçurumda aşağı inmeye devam ediyordu.Tuna,bir anda beni tutup yine karanlık bir kuyuya soktu.Kuyu çok soğuktu.Çok soğuktu.Ben donarken,Çınar çığlıklarına devam ediyordu.
30 DK ÖNCE(3.tekil şahıstan)
Alev,bayıldı bir anda.Kimse tutamadı onu.Çınar bile.Yere düşüğündeki zaman,ona çok uzun gelmişti.Onu yakalayan Tuna oldu.Çünkü Çınar hala şoktan kurtulamamıştı.Tuna,elini başına koyduğu anda,çok ateşi olduğunu anladı.Çok ama çok ateşi vardı Alev'in.Şimdi sirkeli bezle filan uğraşamazdı.Direkt onu aldığı gibi buz gibi duşa sokuverdi.
Buz gibi suda Alev'in ateşi düşmüştü.Hemşireler hemen üstünü değiştirdi.Ve onu hasta yatağına yatirdılar.Alev,baygınken yere düşüşünü uçurumdan düşer gibi,Tuna'nın onu duşa sokuşunu ise kuyuya girer gibi algılamıştı çünkü o anda baygındı.
Aradan geçen 2 günnde bile Alev kendine gelemeyince,herkes endişelenmeye başladı.Özellikle de Çınar.
2 Gün Sonra(Çınar'dan)
Ahhh,bebeğim.Ellerimden kayıp gitmene nasıl izin veririm.Nasıl?O ilik nakli sözünü duyar duymaz bayıldın.Oysa bir uyansan meleğim,anlayacaksın Toprak'ın düzeldiğini.Sırf senin için iliğimi Toprak'a verdiğimi anlayacaksın bir uyansan.Şu anda başında ağlayan bir Toprak göreceksin bir uyansan meleğim.Bak,hepimiz senin için endişeleniyoruz.Herkes senin için üzülmüş.
Uyanda daha üzme kimseyi meleğim.Uyan meleğim.
Döndüm ve Toprak'a baktım.Benim gibi o da ağlıyordu.Gözlerimden süzülen 3 damla yaşı elimin tersiyle silip Toprak'a sarıldım:
-Ağlama.Ağlama Toprak.İyi olacak o.İyi olacak,diye mırıldandım.Oysa buna ben bile inanmıyordum.Daha doktorlar ona ne olduğunu bulamamıştı.Doktorlar daha bulamamıştı.Bu cümleyi henüz sindirememişti.Benim doktorlarım nasıl olurda meleğime ne olduğunu bulamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...