"Selim de kim?"
Ama Alev soruma cevap vermedi.Sadece sayıklamaya devam etti.Sesi bitkin çıkıyordu.
"Selim,Selim,sensin değil mi?Çınar,yoksa sen misin?Çınar,Selim.Ahhh"
Ne oluyordu böyle.Bu kız neler sayıklıyordu.Onu dürttüm.Ama uyanmadı.Yani uyandı ama kendinde değildi.Sonra da zaten yeniden uykuya daldı.Ona öfkeyle baktım.Başkası vardı demek ki...
Telefonmu çıkarttım ve adamlarımdan olan Beyazıt'ı aradım.Ona Alev'in geçmişini araştırmasını ve de Selim'i kim olduğunu acil bulmasını istedim.Sonra da oflayıp Hırsız'a baktım.
Masum gözüküyordu.Ama aslında hiçte masum olmadığını bugün öğrenmişitim.
3 HAFTA ÖNCE,ALEV'DEN (ALEV'İN VE TOPRAK'IN HENÜZ HASTA OLMADIĞI ZAMANLARDAN)
Çok mutluydum.Hem de çok.Çınar,Toprak ve ben birlikte yaşıyorduk artık.He şey güzeldi.Her şey.Yüzümdeki gülümsemeyle Çınar'a baktım.Ne kadar da yakışıklı gözüküyordu.
Sonra aşağı indim.Mutfağa baktım.Aşçı ve yardımcıları çalışıyordu.Yardımcılara tek tek baktım.2 tane normal kadın,2 tane normal erkek.
En son gözüm bir erkek yardımcıya takıldı.Tatlının üstüne dökülecek çikolatalı sosu karıştırıyordu.
Sarı saçları vardı.Ve de mavi gözleri.İki kelimeyle ÇOK YAKIŞIKLIYDI.Hem de çok.Çocuğa yaklaştım ve daha yakından inceledim.Çok yakışıklısın demekistedim ama sözümü yuttum.
O anda aklıma Çınar geldi.Çınar'a aşııktım.Hem de sırılsıklam.Ama,bu çocuktan biraz hoşlanmıştım.Sadece birazcık.
"Adın ne?" diye sordum.
Bana baktı ve gözleri parladı.
"Selim.Sende Alev olmalısın"
"Evet"
O anda sadece iki arkadaştık.İşlerin ilerleyeceğini hiç düşünmemiştim.
GÜNÜMÜZ(Çınar'dan)
"O adamı bulun bana"
"Efendim bulmaya çalışıyoruz ama aşçıya istifasını verip kaçmış"
"Nereye kaçtıysa,onu bulacaksınız.Her deliğe,her taşın altına bakacaksınız.Anladınız mı?"
Bağırmam hastane sokağını inletirken,Beyazıt,
"Evet efendim.Bulacağız"
deyip gözden yok olmuştu.Ona sinirle baktım.APTAL ALEV.SEN BUNU BANA NEDEN YAPTIN!!!!!!!
Bir sürü küfürü ardı ardına söylerken,Alev'in odasına girdim.
"Senden nefret ediyorum"
Gayet sakindim.Bağırmamıştım.Sonra bir kez daha,
"Senden nefret ediyorum" dedim.Sesim bu sefer daha yüksekti.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM"
Bu sefer bir çığlık gibiydi.
MEDYA,SELİM.HEPİNİZİ SEVİYORUMMM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...