Çınar ve Alev

269 8 0
                                    

BU BÖLÜMÜN KONUŞMASI BÖLÜM SONUNDA :)

ALEV ANATLI

Toprak,önümde,ben arkada,yürüyordum posuna.Çoktan Bodrum dışına çıkmış,başka şehirlere yelken açmıştım.Tabii,yelken değil,bacaklarımı açmıştım :)         Gülücük işareti koyduğuma bakmayın,Toprak'da bende açız.Hem çok açız,hemde çok yorgunuz.Son günlerde,lakabımın hakkını veremedim.İşte,şimdi çalma zamanı.

             Eveeet,önümdeki onca kişiden,bayağı önümde yürüyen,elinde bir dürüm paketi olan,yaklaşık 1,95 boyunda-yani bir dev-siyah takım elbise giyen,ve önümde olduğundan yüzünü göremediğim adamı seçtim.Adam,boy pos olarak Çınar'a benziyordu.Ama yüzünü görmediğim için bir şey diyemem.Çınar'ı özlemiştim.Yoksa aşık filan mı oluyordum.Yok,canım.O kadarda değil.

ŞİMDİ LAKABIMIN HAKKINI VERME ZAMANI

Adamın elindeki dürüm paketini gözüme kestirmiştim.O sırada,yolumuz bir ormana saptı.Çoğu insan,ormanı görünce yol değiştirip normal yola saptı.Bir tek,dev adını taktığım adam ve ben yolumuza devam ediyorduk.E tabii ki de Toprak.Artık tam zamanı olduğunu anladım.Terliklerimi çıkarttım.Parmak ucumda yürüyerek,adama yaklaştım.Bu işte ustalaştığım için,hiç zor olmadı.Ben tam paketi almış,Toprak'ın yanına gidiyordum ki,adam bir anda döndü.

O AN DONUP KALDIM.BU ÇINAR'DI.

             Bir anda dayanamadım ve ona sarıldım.Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

ÇINAR AKAY

Onu,hastaneden çıktığı andan beri,onu izliyordum.Önden gidiyordum ki,beni tanımasın.Onu izledim,izledim.O bir Hırsız olduğu için,elime bilerek dürüm almıştım.Elbette buna dayanamıyacaktı.En azından,kardeşi için muhakkak çalacaktı.

Bir anda,kollarımda ağlayan bir Hırsız görünce,şaşırmadım değil.Ağlayarak:

-Zengin Çocuğu,seni çok özledim,dedi.Ben ise:

-Bende seni çok özledim Hırsız,dedim.Ve bir anda,öpüşmeye başladık.

BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNDAYIZ CANLARIM.SAAT BEŞ GİBİ BİR YB DAHA GELECEKTİR VE BÜYÜK İHTİMALLE CUMAYA KADAR YB GELMEYECEKTİR.BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMÜN,DAHA KOMİK VE BU BÖLÜMDEN ÇOK DAHA UZUN OLACAĞINA GARANTİ VERİRİM.BU BÖLÜMDE,DAHA ÇOK YAKINLAŞTILAR DEĞİL Mİ?MULTİMEDİA'DA ALEV'İN,GİRDİKLERİ ORMANDAKİ HALİ VAR.BU ARADA,BUNDAN ÖNCEKİ DUYURUMU OKUYUP CİDDİYE ALANLARA TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.AKYA,KİTABI KALDIRDI.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin