Ameliyat Sonrası...

77 0 0
                                    

“Alev’in acilen ameliyat olması lazım”

Endişeden telefonu Tuna’nın yüzüne kapamışım.Hem de hiçbir şey demeden.Sonra koşarak Alev’in kolunu tutup arabaya sürüklemeye başlamışım.Tabii bütün bunları bana Alev anlattı.Çünkü o sırada kendimden geçmiş gibiymişim.Hiç bir şey hatırlamıyorum.

Hastaneye vardığımızda,Tuna Alev’i yoğun bakıma yatırmış.Sonrasını gayet net hatırlıyorum  işte.Tuna,bana bir açıklama yapmıştı.

“Tümörün kötü huylu olduğunu saptadık.Acil o tümörü almamız lazım.”

“Kötü huylu mu ?”

Bu başıma gelebilecek en kötü şeydi.Kötü huylu çıkması.Sesimi olabildiğince endişeden arındırarak,

“Ne yapabiliriz?” diye sordum.

“Ameliyat olması lazım dedim ya şapşal.”

Tuna bağırmıştı.Bana bağırmıştı.Genelde iki kişilik küçük grubumuzda lider bendim.Ve bağıranda bendim.Tuna’nın bana ilk bağırışı gibi bir şeydi.

Hemen gerekli belgeleri imzaladım.Tuna’da 1 gün içinde Alev’in ameliyat olacağını söyledi.Sonra bir sürü muayene,gerekli testler ve daha bir çok şeyden geçirildi meleğim…

Ameliyat tam 3 saat sürdü.Bu süre de,ameliyathanenin kapısında Toprak’la birlikte oturup tırnaklarımızı yedik.Yani Toprak tırnaklarını yedi bende beynimi yedim.Neden onu daha önce hastaneye getirmedim de teşhis daha önce koyulmadı.Tuna ne demişti,

“Eğer teşhis daha önce koyulsaydı daha iyi olurdu.”

Ameliyat bittiğinde,ERKEK! Bir hemşire sedyeyi dışarı çıkarttı.Alev’in yüzü solgundu.O mavi gözleri kapalıydı bu sefer.

Erkek hemşire bana alaycı bir gülümsemeyle baktı.Bu gülümseme sanki,

“Bak işte,koruyamadın meleğini!” anlamı saklıydı.Bir anda kendimi tutamadım ve yumruğumu o aptal hemşireye geçirdim.Hiç bir şey demeden çocuğu sıkı bir yumruktan geçirdim.Ne bir bağırma,e bie küfür…Sadece yumruklarımı konuşturdum.

O sırada ameliyathaneden Tuna çıktı.Bizi ayırdı.Daha doğrusu beni çocuğun üzerinden kaldırdı.Alev’i odasına götürdüler ve hemşireyi de pansumana götürdüler.Doğrusu yüzü tanınmayacak haldeydi.Kanlar içinde kalmıştı.

Koltukta oturan Toprak’ın yanına gittim.Ağluyordu.Onu kendime çektim ve,

“Geçecek” diye mırıldandım.Ama hiçbir şeyin geçeceği yoktu.Bunu bende,Toprak’ta gayet iyi biliyorduk.

Alev ameliyattan 2 gün sonra uyandı.Tabii bu süre içinde bende kendimi yedim.Alev uyandığında ilk bana baktı ve ağzından şu kelimeler döküldü,

“Selim,sen misin?”

EVET,KISA BİR BÖLÜM :( ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA ELİMDEN BU GELDİ :( AYRICA VOTE VERMEK VE YORUM YAPMAK BU KADAR ZOR DEĞİL :( LÜTFEN YORUM ATIN BİRAZCIK :(

MULTİMEDİADA ALEV VAR AYRICA ŞU ANDA ÇOK KÖTÜ BÖLÜMLER ATLATIYORUZ.AMA BİRAZ SABIR.BİR KAÇ BÖLÜM SONRA HER ŞEY DÜZELECEK VE SİZİ UZUN VE NEŞELİ BÖLÜMLER BEKLEYECEK :) YANİ UMARIM...

AYRICA SELİM SÜPRİZİNİ BEĞENDİNİZ Mİ? SİZCE SELİM KİM ? SİZCE ALEV NEDEN ONUN ADINI SAYIKLADI.

BU SORULARA CEVAP VERMEK İSTEYEN BANA ÖZELDEN MESAJ ATSIN.YENİ BİR YARIŞMA BU ANLAYACAĞINIZ :)

SİZLERİ SEVİYORUM...

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin