MAALESEF BU BÖLÜMDE GELCEKTE GEÇİYOR.ÇÜNKÜ DAHA YARIŞMA BİTMEDİ.YARIŞMAYI,2 GÜN SONRA BİTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.YANİ,O ZAMANA KADAR YB YOK.EĞER,BANA MESAJ ATIP,İŞLERİ KOLAYLAŞTIRIRSANIZ,SİZİN YARARINIZA OLUR VE YB GELİR.ARTIK BÖLÜM ŞARKISI KOYMAYA KARAR VERDİM.BU BÖLÜM ŞARKISI TİMBER.BURAYA EKLEDİM.MULTİMEDİA'DA İSE DOĞA VAR.
NOT:BENİM ADIM DA DOĞA AMA BEN BİR KIZIM.BURADAKİ DOĞA İSE ERKEK.
DİPNOT:GELECEKTE GEÇİYOR.VE ATRIK ALEV AKAY OLDU.DİKKATİNİZİ ÇEKERİM.
ALEV AKAY
-Çınar.Kalkda şu bebeğe bak.
-Sen bak.
-Sen bak.
-Sen bak.
-Ufff Çınar.Zaten hep ben kalkıyorum.Bugün de sen kalkıver.
-Kocan ayrın işe gidecek Alev.Gitmeyeyim mi istiyorsan?Zaten şurda 2 saatlik uykum kalmış.Bırak da uyuyayım.
-Ufff.Uffff,diyerek kalktım.Galiba Doğa hiç susmayacak.Hem de hiç.Doğa mı Kim?Kızım Deniz ve evlatlık kızımız Defne'den sonra,daha çok küçük olan Doğa.İki kızdan sonra,tek erkek olan Doğa.Evimizin tatlı belası.Çınar'ın deyimiyle "Evimizin tatlı belası"Her gece uyanıyor.Denzi bebekken böyle değildi.Doğa'nın bezini değiştirip,sallayarak uyutmayı başardım.
Çınar Akay
Ertesi sabah,beni Defne'nin zıplamaları uyandı.Defne,evlatlık olduğunu bilmiyordu.Bizi gerçek anne babası sanıyordu.2 yaşına girmişti.Deniz,3 Doğa ise daha 1 yaşında var ya da yoktu.Defne'yi kucağıma alıp gıdıklamaya başladım.Defne,elimden zor kurtulup odasına kaçarken,Deniz,odasından çıktı.Aşağa kata inip kendine bir bardak süt doldurduğuna emindim.Her sabah yapar bunu.Saat daha 7:12'di.Kalkıp giyindim.O sırada Alev'de uyanmıştı.
-Günaydın Hırsız'ım,dedim.
-Günaydın Zengin Çocuğu.
Aradan yıllar geçse bile,karşılaştığımız ilk günde ki lakapları unutamıyorduk.Alev,pijamalarıyla merdivenlerden aşağı inmeye başladı.Sonra da,aşçımıza sabah kahvaltısında neler istediğini söyledi.Giyinip aşağı indiğimde,aşçıya yardım ediyordu.Toprak,masada oturmuş kitap okuyordu.Toprak,artık 9 yaşındaydı ve okula gidiyordu.Onu özel bir koleje yazdırmıştım.
Ağzıma bir parça salatalık attım.Defne'yi,Deniz'i ve Doğa'yı öptüm.Onlar oyuna dalmışken,bende ayakkabılarımı giymeye başladım.Alev yanıma geldi ve bei öptü.Bende onu öptüm.Sonra sarıldık.Ama Alev hiç boş gelir mi?Soruyorum size hiç boş gelir mi?Evet,doğru cevap.Gelmez.Yine bir şeyler söyledi işte:
-Yaz başlayalı 1 ay oldu ama biz tatile gitmedik.
-Eeeee.
-Diyorum ki,Çeşme'de çok güzel oteller var...
-Peki.Sen tarihi belirle,bana uyar.
Sevinçle çocuklara haber vermeye giti.Onlar ne anlayacaksa artık.Toprak'ı beklemeye başladım.Toprak gelince,arabaya bindik ve onu okula bıraktım.Okula gelince,onu indirdim ve bende indim.Öptüm ve cebine harçlığını tıkıştırdım.Toprak,koşarak okulun sonsuz bahçesinde kaybolurken,bende arabayı holdinge sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...