MEDYA:ÇINAR AKAY SHOPU :)
BÖLÜM ŞARKISI:RÜZGAR EKTİM FIRTINA BİÇECEĞİM
YAZAR AÇIKLAMASI:EVET,BÖLÜM GEÇ GELDİ AMA İLHAM PERİLERİM TÜMÜYLE KAÇTI :) HEM AYRICA HASTA OLDUM :( ŞU ANDA BÜTÜN VAKTİMİ TANITIM VİDEOSU VE SHOP HAZIRLAMAKLA GEÇİRİYORUM.BAYAĞI BİRİKTİ,ZAMANLA PAYLAŞACAĞIM.AYRICA BİR KARAR ALDIM.ARTIK PARAGRAFLAR 1-2 CÜMLELİK DEĞİL,UZUN OLACAK.HEMDE BÖLÜMLER DE UZUN OLACAK.ARTIK 2-3,TERCİHEN 3-4 GÜNDE BİR BÖLÜM GELECEK VE UZUN OLACAK.ZATEN OLABİLDİĞİNCE UZUN YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.VE BİR SORUN VAR,YORUMLARINIZ BANA ULAŞMIYOR.LÜTFEN YAZACAĞINIZ YORUMLARI YORUM OLARAK DEĞİL DE MESAJ OLARAK ATIN.HEPSİNİ CEVAPLAYACAĞIM :)
"Çınar,biraz sakin olabilir misin?"
Lanet olsun ki sesim güçsüz çıkmıştı.
"Nasıl sakın olayım ki.Nasıl sakın olayım Alev söyle bana.Senden nefret ediyorum tamam mı?Nefret!!!Benle çıkarken o Selim denen çocukla birlikte olursun he,söyle bana"
O kadar yüksek sesle bağırmıştı ki,3 hemşireyle 2 tane doktor koşarak odaya daldılar.Bir şey olduğunu sanmışlardı herhalde.İçerideki Çınar'ı görünce ise gerisingeri dışarı çıktılar.Çıkarken en öndeki doktor,
"Özür dileriz Çınar Bey!" demeyi uunutmadı.Tekrar yalnız kaldığımızda Çınar'a baktım.
"Ben onunla birlikte olmadım Çınar.Sadece arkadaştık.Yemin ederim.Evet,yakışıklı çocuk.Kabul!Evet,ondan birazcık hoşlanmış olabilirim.Ama ondan hoşlanmam şu gerçeği asla değiştirmez.BEN SANA SIRILSIKLAM AŞIĞIM!
"Bir de sırılsıklam aşığım diyor ya.Birde sırılsıklam aşığım diyor hala.Ben varken ondan nasıl hoşlanabiliyosun anlamıyorum ki?"
Bağırması yine tüm koridoru doldurmuştu.Gözümden acıyla süzülen tam 6 damla yaş,yattığım hastane yatağının beyaz çarşafına düştü.Çınar beni umursamadan devam etti.
"Onu sadece mavi gözleri ve sarı saçları için seviyorsun değil mi?Benim de gözlerim mavi.Hemde istesem saçlarımı sarıya boyatabilirim.Neden anlamıyorsun Alev.Ben seni senin için her şeyi yapabilecek kadar ÇOK! seviyorum"
Yine bağırmıştı işte.Ben ona karşılık oldukça sakin olan ses tonumla cevap verdim.
"Çınar,beni ne kadar sevdiğini biliyorum.Ve inan ki bende seni en az senin beni sevdiğin kadar çok seviyorum.Selim sadece geçici bir hevesti."
"Heves mi?İyi o zaman,bende geçici hevesler için kadınlarla....
Utanç içinde sözünü kestim.
"Çınar...Aynı şey olmadığını biliyorsun"
"Aynı şey işte aynı şey"
Aynı annesine bir şey aldırmak için "alcaksın işte alcaksın" diye ağlayan bebeklere benziyordu.
"Çınar,bu konuyu kapatalım mı artık.Çok yoruldum."
"Sen uyu elbet.Sen uyu.Ben o Selim (burada bir küfür etti.) cezasını vermeye gidiyorum.Ama elbette senin de hakkında geleceğim."
Bunları söyledikten sonra ben gözlerimi kapadım.O da odadan çıktı.Yumdum gözlerimi.Uyuyamayacağımı bile bile yumdum.
ÇINAR'DAN
Neyse ki adamlarım iyi iş çıkartmıştı.Selim'i,E-5 otoyolunda sarı bir vosvos ile yakalamışlardı.Vosvosu çocuğun babaannesine geri verdikten sonra-evet,babaannesinin arabasıyla yola çıkmış-Selim'i eve gönderttim.
Sıra onun hakkından gelmekte.
Aslında bilmiyorum,acaba Alev'e çok mu sert davrandım.O anda aklıma gelen şeytani bir planla arabayı köşeye çektim.Planı kafamda kurguladıktan sonra,üstümden yükler kalkmış gibiydi.Şimdi gidip Alev'le barışacaktım.Onu eve götürecektim.Zaten sonrasını plan halledecekti.
Bu yüzden Selim'den intikam işini erteleyip,hastaneye geri döndüm.Alev'in gönlünü aldıktan sonra,ona sımsıkı sarıldım.
ALEV'DEN
Sanki bir saat kadar önce kavga etmemişiz gibi,şimdide gelmiş beni öpücüklere boğuyordu.
Bunun tek bir anlamı vardı.
FIRTINA ÖNCESİ SESSİZLİK!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomanceBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...