MEDYA:ALEV ANATLI
AÇIKLAMA:MERHABALARRRR :) ARTIK YAZMA GÜNLERİ BELİRLEDİM.HAFTADA İKİ GÜN.CUMA VE PAZARTESİ GÜNLERİ.ARTIK HER CUMA VE HER PZT.YB GELECEK.BU GÜNLERİN DIŞINDA YB GELMEYECEK.LÜTFEN ARTIK YB DİYE YORUM YAPMAYIN.HEPİNİZİ SEVİYORUMMMM....
ÇINAR AKAY
Ve sırada planımı uygulamak vardı.Alev hala "FIRTINA ÖNCESİ SESSİZLİK" diye tanımlandırsa da bu durumu,ben şu anki halimi "PLAN ÖNCESİ SESSİZLİK" diyorum.Bu sefer gerçekten sinsi bir plan yapmıştım.
Villaya geldiğimizde,Alev'in kapısını açtım ve elinden tutarak onu arabadan indirdim.Alev bana bakıp,"Ne oldu birden bire Çınar,hani biz küstük" dedi.Ona bakıp sırıttım.Sensizliğe dayanamadım aşkım."
O kadar iyi rol yapıyordum ki,bu plan bitince kendimi oscara aday gösterecem cidden ama yani.Alev'e baktım.Oldukça masum duruyordu.Ama o hiçte masum değildi.Yani benimle çıkarken Selime'e aşık olduğuna göre,hiçte masum değildi.
Onunla birlikte içeri girdik.Her şey bıraktığımız gibiydi.Hizmetçiler sağ solda koşuşturuyor,Beyazıt -en güvenilir adamım-ve Mustafa-ikinci en güvenilir adamım-Selim'i tutuyorlardı.
Hızla Selim'in yanına yaklaştım."Ne oldu,aşkını görünce donup kaldın" dedim.Cidden Alev içeri girince yüzünde maske gibi donuk bir ifade oluşmuştu.Alev'de içeride onu görünce donup kalmıştı.İki maskeye benzeyen anlamsız yüz,birbirlerine bakıyordu.
Onlara o kadar sinirlenmiştim ki,dayanamadım.Koşup Alev'e bir tokat atıp bağırmaya başladım."Senden nefret ediyorum Alev!Nefret!Bunu bana nasıl yaparsın!Şimdi git evimden.Git!Selim'ini ve Toprak'ını alıp git!"
Bu sözlerden sonra Alev,koşarak yukarı çıktı.Döndüğünde elinde kırmızı bir çanta vardı.Çantayı omzuna taktı ve Toprak'ı aldı.Toprak koşarak bana sarıdlı."Sen özleyeceğim Çınar abi."Ona baktım.Bu çocuğun hiç bir suçu yoktu.Bend e ona sımsıkı sarıldım."Bende seni özleyeceğim Toprak.Bende seni."
Toprak koşarak ablasının yanına döndüğünde,Alev bana yaklaştı.
"İşte gidiyorum Çınar.Her şey istediğin gibi.Demek ki seninki geçici bir hevesmiş.Öylesine evine aldığın bir kadınmışım.En ufak bir darbede arçalanacak bir ilişkiymiş bizimkisi meğer.Selim ilişkimizdeki bir sınavmış meğer.Ve biz ilk sınavımızda sıfır aldık.Demek ki güçlü değilmiş ilişkimiz.Ama şunu unutma Çınar,ben seni her zaman çok sevdim."
Sözleri yüreğimn içinde bir sızı bırakırken,o GİTTİ!.Selim'in yüzüne bile bakmadan GİTTİ!.Toprak'ın elini tuttuğu gibi GİTTİ!.Kapıyı arkasını sertçe çarparak GİTTİ! Dönüp bir kez bile bakmadan GİTTİ! Dönüp bir kez bila bakmadan GİTTİ! O sadece GİTTİ!
BENİ YÜREĞİMDEKİ SIZIYLA BIRAKIP GİTTİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
RomantizmBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...