Nişanlanıyor Muyuz

110 0 0
                                    

MAALESEF BİZE ANTİ OLANLAR DEVAM EDİYOR.AMA LÜTFEN BENİ ANLAYIN.BEN KIZA HİÇ BİR ŞEY YAPMADIM.HİÇ BİR ŞEY.O SADECE KAPAK YARIŞMASI YERİNE TANITIM VİDEOSU YARIŞMAMIZI YAPMAMIZI İSTEDİ.AMA BİZ KAPAK YARIŞMASINI BAŞLATMIŞTIK BİLE.O YÜZDEN,KAPAK YARIŞMASINDAN SONRA TANITIM VİDEOSU YARIŞMASI YAPACAĞIMIZI SÖYLEDİK.AMA KIZ ISRAR ETTİ VE İSTEDİĞİNİ YAPADIĞIMIZ İÇİN BİZE ANTİ OLDUĞUNU,ARTIK OKUMAYACAĞINI VE BUNU HERKESE YAYACAĞINI ARTIK HİÇ BİR TANECİK FANIMIZIN KALMAYACAĞINI SÖYLEDİ.VE BİRER BİRER-PARDON ONAR ONAR-FANLARIMIZ EKSİLİYOR.ŞU ANA KADAR 92 TANE ANTİMİZ OLDU.ARTIK KIZ SİZE NE SÖYLÜYORSA BİZDEN NEFRET EDİYORSUNUZ.GERÇEKTEN ÇOK KÖTÜYÜM.GERÇEKTEN.BÖYLE GİDERSE BUNU SİLECEĞİM VE YAZMAYA DEVAM ETMEYECEĞİM.LÜTFEN BİR ŞEYLER YAPIN HIRSIZ SEVERLER.LÜFEN.O KIZA KANMAYIN.SİZLERİ SEVİYORUMMMMM.....

VE ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY DAHA.BU BÖLÜM ÇOK DEĞER VERDİĞİM OKUYUCULARIM BERFO_BERFO,HUNGERGAMEZEYNEP,HEYBRO7,HELLOKİTTYLAWAII VE PİNKSWEAROPIENOLİE'YE GELSİN.

Kara,kucağımda yuvarlanıyordu.Bende biberonuyla süt içirmeye başladım ona.Aşırı tatlıydı.Çok aşırı.Biberonun hepsini bitirince,Kara'yı sepetine geri koydum.O sırada içeri,Çınar girmişti.

Ona karşı daha iyi davranıyordum.Ayrıca ondan ayrılmamak istiyordum.Ne yapacağımı bilemez bir haldeydim.Toprak,ona o kadar iyi davranıyordu ki,bizi kıskanmadığını hissediyordum.

Ona karşı döndüm.Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım:

-Ihımmm.Çınar,sana bir şey diyecektim.Yani ben düşündüm taşındım.Ayrılmamaya karar verdim.Hem Toprak'ta seni seviyor.

Bir anda bana sıkıca sarıldı.Bende mutluluktan ağlamaya başladım.Çınar,bana:

-Bak.Taner'e söylediğim şeyi biliyorsun.Nişanlanmalıyız.

-Ne?

-Maalesef.Gel yüzük seçelim.Giy üstünü,dedi.Bende odama çıktım.Toprak,uyuyordu.Doktor,ölümcül bir tehlikesi olmadığını söylemiş,3 günde bir kontrolle eve yollamıştı.

Üstüme sade bir şeyler giyinip Çınar'ın yanına indim.Giyinmiş,bekliyordu.Birlikte arabaya gittik.Bir yüzükçüye geldiğimizde,arabayı park etti ve indik.

Ben,yüzük seçerken,Çınar sıkıntıyla koltuğa oturmuş ofluyordu.İlk başta onun,alışveriş sevmediğini sandım.Ama,sonradan seçimlerime ofladığını anladım.

Çünkü,yanıma gelip muhteşem bir yüzük gösterdi.Yüzükçüye parmak numaralarımızı yazdırdıktan sonra,kuyumcudan çıktık.Nişanımız yarın olacakmış.

Bir kafeye oturduk.Ben,saray kahvesi isterken,Çınar limonata istedi.Garson kız,limanotayı Çınar'a bırakırken,kaş göz hareketleri yapmaya başladı.Ben,sinirle limanotayı garsonun kafasından aşağı dökerken,Çınar kocaman kahkahalar atıyordu.Sinirle ona döndüm:

-Ne gülüyorsun sen bakim?

-Tamam gülmüyorum aşkım.

"Aşkım"lafı bile yumuşamama yetmişti.Lokumları yedim ve saray kahvemi içtim.Çınar'ın limonatası ise kızın kafasındaydı.

Eve gittiğimizde,Çınar'a:

-Bana laptop lazım,demişim.Farkında bile değilim.Bunu dedikten sonra,gidip uyumuşum.Uyandığımda,başucumda bir laptop vardı.Üstündeyse bir not:

-Bu dün istediğin laptop.Sana face,twitt ve instargam hesabı açtım.Aşağıda şifreleri var.Benim acil çıkmam lazım.Öptüm.

Heyecanla laptopu açtım.İlk faceye göz attım.Arkadaşlarda bir tek Çınar Akay gözüküyordu.Hemen,Devran'ı,Tuna'yı,Suna'yı(Tuna'nın karısı)ekledim.Suna açıkmış.Hemen mesaj yazdım:

-Naber Suna ?

-İyi Alev.Senden ?

-Hiçççç.Sen?

Konuşmamız uzayıp giderken,Toprak'ın uyandığını fark edememiştim.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.LÜTFEN ANTİ OLMAYIN.LÜTFEN :(

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin