ALEV ANATLI
Beni,yine kucağında taşıyarak yukarı çıkarttı.2.katta,bir odaya soktu.Toprak'da peşimizdeydi.Odayı inceledim.İki yatak,bir dolap,çalışma ve makyaj masaları,kitaplık ve halı-perde-lamba gibi aksesuarlar vardı.Beni,büyük olan yatağa oturtturdu:
-Bundan sonra,kardeşinle birlikte burada yaşayacaksınız,dedi ve çekip gitti.Toprak,çok mutlu olmuştu anlaşılan.Yatakta zıplayıp duruyor,dolabın üstüne sıralanmış duran peluş oyuncaklarla oynuyordu.
Ben ise,buradan kaçmanın yollarını arıyordum.O sırada içeri,Zengin Çocuğu girdi.Elinde bir tepsi vardı.Tepsinin içinde ise,4 dilim ekmek,iki kase çorba,iki bardak su ve meyve vardı.Toprak'a,çorbayı içirip ekmeği yedirirken,yemem için bana bakıyordu.Ben ise,mecbur yemeye başladım.Güzel olmuştu.Bayağı güzel olmuştu:
-Kim yaptı bunu.Namnamnam,dedim yüksek sesle.
-Ben.
-Sen mi?diye bağırdım.Bunu yaparkende içtiğim suyu tepsiye tükürdüm.
-Evet ben.Aşçımız Makbuş'un yardımlarıyla tabii.Nasıl,beğendin mi Hırsız?
Hırsız lafını,bastıra bastıra söylemişti.Ben ise,sorusuna cevap vermek yerine:
-Pekiii,bizi neden burada tutuyorsun?diye sordum.Bana cevap vermedi.Onun yerine,Toprak'ın ağzı sildi ve aşağı indi.Gece olmuştu.Toprak,çoktaaaaaaaaaan uyumuştu.Ben ise,dolabı karıştırmaya başladım.Siyah,Adidas bir sırt çantası buldum.Bunun içine,dolaptan kıyafet,battaniye koydum.Elime,el feneri alıp,mutfağa indim.Bir sürü yiyecek alıp,yeniden yukarı çıktım.Bunlarıda çantaya koydum.Pencereyi açıp,dışarı baktım.Çooook soğuktu.Toprak'ın üstünü,çoook sıkı giydirip,iki kat battaniyeye sardım.Sonra,kendi üstümüde acayip kalın giyip,çantayı sırtıma taktım.Dolapta bulduğum bir çarşafı,burdum,burdum ve balkon korkuluğuna sımsıkı bir denizci düğümü attım.Denizci düğümünü biliyordum çünkü dedem denizciydi.Toprak'ı sırtladım,ve çarşafa tutunarak aşağı inmeye başladım.O sırada,uyuyan Toprak,sırtımdan kayıp,aşağı doğru düşmeye başladı.Ben,onu tutucam derken,elim kaydı ve aşağı doğru yuvarlanmaya başladım.Tamda yarılan dizimin üstüne düşmüştüm.
Güçlü bir çığlık attım.Hem,dizimin bandajı açılmış ve yeniden kanamaya başlamış,hemde kafamı taşa vurmuştum.Kafamdan,dudağıma doğru ince bir kan sızıyordu.O sırada,çığlığımı duyup,koşup gelen Çınar'ı gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız
Roman d'amourBen,Alev Anatlı.Kardeşi Toprak'tan başka hiç kimsesi olmayan Alev Anatlı.Yada,kimsesi olmadığını sanan Alev. Ben Çınar Akay.Zengin ve güçlü Çınar Akay.Hayatımda hiç bir eksiğim yoktu.Yada var mıydı? Bu hikaye,bir Hırsız'ın,ve bir Zengin Çocuğu'nun h...