Ayrılık Acısı

125 3 0
                                    

VE SİZE SÖZ VERDİĞİM GİBİ YB GELDİİİİ.BÖYLE KÖTÜ BİR BÖLÜM İÇİN BANA SAYDIRABİLİRSİNİZ :D ÇOK ÜZGÜNÜM BÖYLE KÖTÜ BİR SONU OLDUĞU İÇİN.AMA YB EN  KISA SÜREDE GELCEK.KAZANANLARLA BİR RÖPORTAJ YAPACAĞIM.GERİ KALAN SAYGIDEĞER HIRSIZ OKUYUCULARI,BU BÖLÜMDEN SONRA Kİ OLABİLECEKLERİ TAHMİN EDECEKLER.VE,BANA MESAJ ATACAKLAR.BİRDE,ALEV VE ÇINAR İÇİN BİR ŞEYLER DÜŞÜNDÜM.MESALA ÇINAL ALÇIN FİLAN AMA ÇOK SAÇMA OLDU.SİZCE NE OLABİLİR?

Çok korkuyorum.Çok korkuyorum.Ona bir şey olmasından çok korkuyorum.

 

 

Toprak,bana yaklaşıyor.Upuzun bir koridorda.O koridorun başında.Ben ise sonunda.Başka kimse yok.Üstünde,bir hastane önlüğü vardı.Bende de.Bana doğru geldi,geldi.Tam beni kucaklayacaktı ki,Çınar geldi.Koşa koşa ona sarıldım.Toprak ise ağlayarak uzaklaştı.

 

 

Kan ter içinde uyanmıştım.Çınar,yanımda elimi tutuyordu.

 

 

-Bayıldın.İki gündür baygındın.Sonunda ayılabildin.

 

 

-Nerdeyim ben?

 

-Şu an Antalya'dayız.Lösev burada olduğu için Toprak'ı buraya getirdik.

 

 

-Ahhhh.Topraaaaaak.

 

 

-Şşşşş.Üzülme canım.

 

 

                     O anda kafama dank etti.Rüyam bana bir şey işaret ediyordu.Demek ki,Toprak,Çınar'ı ondan daha çok sevdiğimi düşünüp kendini kötü hissetmişti.Çınar'ı TERCİH ETTİĞİMİ SANMIŞTIM.

 

 

Yoooo,yoooo.Bu olamazdıDemek ki,Çınar'dan ayrılmak zorundaydım.Bunu nasıl ona söyleyeceğimi düşünürken,aklıma 2.bir dank geldi.Lösemi hastalığının tedavisi çok pahalıydı.Ve eğer Çınar olmasaydı,bunu kesinlikle ödeyemezdim.Ve Toprak-düşüncesi bile çok kötü-ölebilirdi.Ben neler söyleyeceğimi kafamda tartarken,Çınar,bana bakıyordu.

 

 

 

-Ihımmm.Çınar,şey ben sana bişi dicem.

 

 

-De Hırsız'ım.

 

 

-Şeeeeey.Çınar bak şimdi Toprak senle çok ilgilendiğim için galiba alınmış.Kardeşim benim için çok değerli.O kadar değerli ki,senden bile değerli.Üzgünüm.Çok üzgünüm.Gerçekten çok üzgünüm.Ama ayrılmamız lazım.Senden tek bir istediğim var.Toprak'ın masraflarını karşıla.Lütfen.Senden tek istediğim bu.

 

 

-Alev.Para hiç önemli değil.Sen bana de,dünyaları alırım.Ama,bunu benden isteme.Senden ayrılmamı benden isteme.Sensiz yapamam ben Hırsız.Seni çok seviyorum Hırsız.

 

 

-Bende seni çok seviyorum Zengin Çocuğu.Ama bunu yapamam.

 

 

              Bunları söyledikten sonra,doğrularak Çınar'ı öptüm.Kendimi geri çekerken:

 

 

-Elvada,diye mırıldandım.Göz kapaklarımı yumdum.Ve kendimi çok çekici gelen uykunun kollarına bıraktım.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin