Lösemi

147 3 0
                                    

Ve sonunda yeni bölüm geldi.Evet,çok kısa ama nedeni yarın bir yb daha gelecek olması.Bu bölümü yazaryazmaz hemen gidip 1.-2. ve 3.seçeceğim.Sonra da onlarla röportaj yapacağım.Yarışmaya katılamayanlar,lütfen ama lütfen bana mesaj atsın.Eğer size cevap yazarsam anlayın ki wattpadim düzelmiştir.Ama eğer cevap gelmezse,alınmayın.Anlayın ki wattpadim düzelmemiş.Şimdiye kadar katılanlar arasında seçeceğim.Sonra da,geri kalanlar bu bölümden sonra olacakları düşünecekler.Anlamayan yoktur herhalde.İyi okumalar....Sizleri Seviyorum....

Alev Anatlı

Kahkahalarımı,Toprak'ın çığlıkları bozdu.Bu çocuğa neler oluyordu böyle.Çınar'da,bende aynı anda yukarı fırladık.Toprak,inim inim inliyordu.Bağırıp çağırıyordu.Donup kalmıştım.Çok korkuyordum.Çınar,Toprak'ı kucakladığı gibi aşağı koşmaya başladı.Toprak,Çınar'a sarılmış bir biçim de ağlıyordu.Ben de aşağı inmeye başladım.Tabii koşarak.Askılıktan,bana ve Çınar'a birer hırka alıp,otoparka girdim.Çınar,Toprak'ı arabaya bindirmiş beni bekliyordu.Ben de arabaya atlayınca,gaza asıldı.

                                 Acil servisin kapısında,başımı Çınar'ın omzuna yaslamış bir şekilde ağlıyordum.Doktor,hala içerideydi ve daha hiç bir şey dememişti.Çok korkuyordum.O kadar ağlıyordum ki,Çınar'ın tişörtü ıpıslak olmuştu.Çınar,bana sarılarak:

-Korkam.Korkma.Ona hiç bir şey olmayacak.Söz veriyorum.

-Gerçekten söz mü?

-Söz.

Çınar Akay

Ona söz vermiştim ama daha hastalığının ne olduğunu bile bilmiyordum.Ama Toprak'a bir şey olursa,Alev'in yaşayamıyacağının farkındaydım.Bu yüzden,elimden geleni,hatta gelmeyeni bile yapmalıydım.Ve sonunda,doktor dışarı çıktı.Alev,tam filmlerdeki gibi ağlayarak ayağa fırladı:

-Ne oldu ona doktor bey?dedi ağlayarak.Evet,çok amerikanvari olmuştu.Doktor,başını üzüntüyle yana sallarken:

-Nesi oluyorsunuz?

-Ablasıyım.

-Maalesef Toprak lösemi olmuş.

-Lösemi mi?

Alev'in çığlığı loş koridorda yankılanırken,kendiside bayılıverdi.Onu tutmasaydım,yere düşmesi işten bile değildi.

HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin