Legenda
[T.I.] - Twoje imię
[T.N.] - Twoje nazwisko
[I.T.K.] - Imię twojego kota
[T.U.P.] - Twoja ulubiona postać
===================================
Steve
Pracowałaś już którąś godzinę sprzedając bilety oraz odpowiadając na pytania klientów. Wszyscy twoi koledzy z pracy skończyli już prace, dlatego musiałaś jeszcze sprawdzić wszystkie sale, czy nikt w nich nie został. W ostatniej sali zauważyłaś blondwłosego mężczyznę, który prawdopodobnie zasnął w trakcie seansu i nikt go nie obudził.
- Proszę Pana - chwyciłaś jego ramie i lekko potrząsnęłaś - niech Pan wstanie. Już po seansie - blondyn zaczął się wybudzać a ty rozpoznałaś w nim Kapitana Amerykę.
-Przepraszam Panią najmocniej - oznajmił, kiedy "powrócił" do żywych - już wychodzę. Tak w ogóle to jestem Steve Rogers - uśmiechnął się i podał ci rękę.
-[T.I] [T.N.]- odwzajemniłaś oby dwie czynności.
-Miło mi Ciebie poznać ale muszę już iść. - spojrzał na zegarek - Jestem już mocno spóźniony. Do zobaczenia [T.I.] - po czym wybiegł z sali.
-Do zobaczenia Steve. - westchnęłaś i spojrzałaś na drzwi przez, które wybiegł mężczyzna.
Tony
Szukałaś pracy na stanowisku sekretarki. Przeglądając oferty zamieszczone w internecie znalazłaś jedną, która Cię zainteresowała. Dokładnie była to praca w Stark Tower. Aktualnie szłaś na rozmowę kwalifikacyjną. Byłaś bardzo zestresowana, ponieważ nie wiedziałaś co masz powiedzieć lub jak się zachowywać. Wchodząc do budynku ostatni raz poprawiłaś swoje obecne ubranie i skierowałaś się do sali, która wcześniej została ustalona w rozmowie telefonicznej. Zapukałaś lekko w drzwi i po chwili usłyszałaś zagłuszone proszę. Weszłaś do środka, gdzie zobaczyłaś pomieszczenie, które było wykonane głównie ze szkła. Za biurkiem, stojącym z boku pokoju siedział Anthony Stark.
-Ty pewnie w sprawie pracy na stanowisku sekretarki. Usiądź - wskazał krzesło stojące naprzeciw jego. - Ty pewnie jesteś - zaczął przeglądać papiery przed sobą nie mogąc znaleźć twoich danych.
-[T.I][T.N.], proszę Pana - uniosłaś lekko kąciki ust.
- A tak, Panna [T.I.]. Mnie pewnie już znasz jestem Anthony Stark geniusz, bilionem i tak dalej ale mów mi Tony a nie per Pan. Masz wszystkie papiery? -zapytał.
-Tak, proszę - wyciągnęłaś papiery ze swojej torebki i podałaś teczkę, w której znajdował się wcześniej wspomniane papiery.
Mężczyzna zaczął przeglądać je, aby po chwili je wyjąć całkowicie z teczki i wyrzucić do kosza.
-Jesteś przyjęta - wstał i wyszedł z pomieszczenia pozostawiając Ciebie w osłupieniu.
Bucky
Siedziałaś w swoim aucie przeglądając swoją pracę, którą miałaś oddać w jak najbliższym czasie swojemu szefowi. Miałaś zrobić kilka stron internetowych zaprzyjaźnionym firmą. Poprawiając drobne błędy usłyszałaś dziwne dźwięki. Odruchowo zamknęłaś laptopa i wyszłaś ze swojej maszyny. Źródłem dźwięku okazał się mężczyzna, który szarpał się koło sklepu z ochroną.
-Ej - krzyknęłaś - zostaw go.
- A co? - zapytał - Mam zostawić złodzieja?
-Co takiego ukradł? Zapłacę za niego - oznajmiłaś i po dogadaniu się z ochroniarzem spojrzałaś na ciemnowłosego. Dopiero, wtedy zobaczyłaś, że jego prawe ramie wykonane jest z metalu.
CZYTASZ
Marvel Preferencje
RandomPreferencje z uniwersum Marvela. Postacie: - Kapitan Ameryka/Steve Rogers - Iron Man/Anthony Stark - Zimowy żołnierz/Bucky Barnes - Hulk/Bruce Banner - Thor Odinson - Loki Laufeyson - Hawkeye/Clint Barton - Spiderman/Peter Parker(Tom Holland) - Quic...