8. Kiedy dowiesz się o jego sekrecie.

2.5K 51 5
                                    

Steve

Rozpoznałaś go już na pierwszym spotkaniu, więc nie musiał Tobie o tym mówić.

Tony

Tak samo jak u Steve'a wiedziałaś kim jest, ponieważ jak można nie znać sławnego Iron Man'a.

Bucky

Powiedział ci o tym po roku znajomości. Podczas jednego ze spotkań towarzyskich w twoim mieszkaniu.

Bruce

Dowiedziałaś się o jego przypadłości podczas jednej z wymienny zdań na temat, dlaczego nigdy się nie denerwuje. Był to 3 rok znajomości.

Thor

Powiedział Tobie na pierwszym spotkaniu ale nie wzięłaś tego na poważnie. Uwierzyłaś dopiero po 7 miesiącach znajomości (regularnego spotykania się) podczas wspominania pierwszego spotkania.

Loki

Tak samo jak Thor powiedział Ci o tym na pierwszym spotkaniu.  Ty uwierzyłaś mu, kiedy użył jednaj z iluzji. Przestraszona krzyknęłaś ale po chwili przypomniałaś jego słowa i zapytałaś czy to prawda. Potwierdził. Było to podczas 15 miesiąca znajomości.

Clint

Powiedział Ci o tym, na 13 spotkaniu na jednym z dachów.

Peter

Powiedział Ci o tym, kiedy ratował Ciebie, kiedy ukradziono Tobie rower. Było to twoje 2 spotkanie z Spidermanem a znałaś Petera ze szkoły od 2 lat.

Pietro

Zapytałaś go, dlaczego tak szybko biega a on powiedział, że jest mutantem jak jego siostra. Było to podczas 4 miesiąca znajomości.

Stephen

Dowiedziałaś się o tym ,kiedy jego peleryna samowolnie owinęła się wokół Ciebie. Ty w panice zaczełaś krzyczeć a on spanikowany wszystko wytłumaczył. Było ta na waszym 5 spotkaniu.


Marvel PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz