Steve
Imponujesz mu swoją cierpliwością. On nie mógł, by wytrzymać kilku godzin siedząc w jednym miejscu odpowiadając na te same pytania.
Tony
Twoje zaangażowanie to cecha, za którą najbardziej Cię szanuję. Potrafisz często pracować do późnych godzin, przez co chodzisz ciągle niewyspana.
Bucky
Odpowiedzialność. Potrafisz przyjmować po kilkanaście zleceń z różnych firm. Oczywiście wszystkie prace wykonujesz w terminie ale samo wykonywanie ich jest dla niego czarną magią.
Bruce
Cecha, którą mu imponujesz to pewność siebie. W momencie, kiedy masz zbudować lub naprawić jakąś maszynę od razu wiesz, że Ci się uda.
Thor
Rozmowność. Potrafisz przegadać, nawet 4 godziny na temat, dlatego Thor nie zawsze uważa podczas takich wymian zdań.
Loki
Jesteś osobą bardzo szczerą co stanowi praktyczne przeciwieńswo kłamcy. Zawsze mówisz ludziom to co myślisz, dlatego nie masz za wiele bliskich sobie osób tak jak Loki (tylko, że on z innego powodu).
Clint
Jako osoba uparta stawiasz na swoim. Nie lubisz jak ktoś mówi Ci co masz robić, dlatego często kłócisz się z innymi osobami.
Peter
Imponujesz mu wrażliwością. Nie potrafisz patrzeć na ludzką krzywdę. Chociaż nie imponujesz siłą potrafisz załagodzić wiele spraw, których nikt inny nie potrafi rozwiązać.
Pietro
Cecha, którą nawet go przeraża jest twoja nadpobudliwość. Wstajesz bardzo wcześnie rano i musisz coś zrobić albo cały dzień będziesz świrowoć. Codziennie przebiegasz ponad 20 km i nigdy się nie męczysz.
Stephen
Imponujesz mu wyrozumiałością. Rozumiesz to, że nie każdy ma taką łatwą prace jak ty, dlatego przyjmujesz do świadomości, że nawet najgłupsza wymówka jest dobra niż jej brak.
CZYTASZ
Marvel Preferencje
RandomPreferencje z uniwersum Marvela. Postacie: - Kapitan Ameryka/Steve Rogers - Iron Man/Anthony Stark - Zimowy żołnierz/Bucky Barnes - Hulk/Bruce Banner - Thor Odinson - Loki Laufeyson - Hawkeye/Clint Barton - Spiderman/Peter Parker(Tom Holland) - Quic...