41. Co zrobiliście na wakacjach.

1.3K 27 2
                                    


Steve

Zgubił swoją tarczę. Znalazł ją dopiero pod koniec zmienioną na stolik w jednej z tamtejszych kawiarni.

Tony

 Wykupiliście cały sklep, a później wszystko zwróciliście.

Bucky

Nastraszył dzieci swoim mechanicznym ramieniem. Trzeba wspominać, że tylko koło nich przechodził i dla śmiechu je zdjął prawdopodobnie powodując u nich traumę na  całe życie.

Bruce

Wakacje minęły wam spokojnie. Pomijając fakt, że ukradli Ci portfel, a Bruce prawie zmienił się w Hulka było naprawdę miło.

Thor

Tak się upił, że następnego dnia zadzwonił do Cibie, że nie ma pojęcia, gdzie jest.  Znalazłaś go prawie 30 kilometrów dalej. Na środku jakiegoś pola w samych bokserkach.

Loki

Zaczął straszyć lokalne dzieci wciskając im, że za kilka dni świat zostanie zniszczony. Sama nie wiedziałaś czy nie mówi prawdy. Po Lokim naprawdę można się spodziewać wszystkiego.

Clint

Zestrzelił komuś dron myśląc, że ktoś was podgląda. Podglądał. Zepsutym dronem bez kamerki. Jak to powiedział, przezorny zawsze ubezpieczony, ale kto nosi ze sobą wiecznie łuk z kilkoma strzałami.

Peter

Przypadkowo zaplątał was w sieć z zepsutego stroju. Przez kilka godzin nie mogliście wyjść z domku.

Pietro

Założył się z jakimś facetem, że nie przebiegnie całego muru chińskiego w ciągu jednego dnia. Zrobił to w 20 sekund. Z miny faceta śmiejecie się do dziś.

Stephen

Przypadkowo przenieśliście się do złego domku. Miny ludzi siedzących przy stole jedzących kolacje były niezapomniane.

Marvel PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz