32. Co zrobiliście na spływie kajakowym.

1.5K 33 6
                                    

Sytuacje są rzeczywistymi wydarzeniami (lub lekko zmienionymi) co przeżyłam ja bądź moi znajomi.


Steve

Chciał spowodować u kogoś śrubę (wytłumaczone niżej). Skończyło się na tym, że musiał odkupywać telefon, który został zalany.

Tony

Chcąc nabić się na drzewo (napłynięcie na przeszkodę z dużą prędkością) zblokował wiosło co spowodowało, że kajak zaliczył śrubę (dnem do góry).

Bucky

Wpadliście na najlepszy pomysł na świecie (sarkazm). Bicie się patykami, które wcześniej włożyliście do ognia. Skończyło się na dotknięciu jednym twojego boku przez co nie pozwolił Ci płynąć następnego dnia. Muszę wspominać, że ciągle Cię przepraszał? (tą osobą, która oberwała byłam ja)

Bruce

Byliście stacjonarnymi (nie pływaliście). Nie chciałaś go zbyt bardzo stresować.

Thor

Podczas płynięcia na jeziorze przypadkowo wymsknęło mu się, że jest bogiem piorunów, dlatego któryś z twoich znajomych rzucił, że ma to udowodnić, więc wywołał urwanie chmury (ściana wody, nie widzisz nic na odległość 1 metra) wraz z burzą.  Burza po chwili ustała, ale miny dzieciaków z jakiegoś ośrodka były bezcenne (, żeby się wysuszyć zatrzymaliście się w pobliskiej stołówce, gdzie odbywał się posiłek dla koloni).

Loki

W pierwszym dniu tłumaczyłaś mu, że ma zabrać potrzebne rzeczy (kurtka przeciwdeszczowa itp. (wszystko kupiliście wcześniej)), ale on uparł się, że nie będzie tego potrzebować. Rzeka była dość rwąca, więc na pierwszej lepszej przeszkodzie zaliczyliście śrubę. Po tej sytuacji jeden z obozowiczów pożyczył  swoje ciuchy, ale przy kolejnej sytuacji zrobiliście to samo. Przez co był obrażony do końca odcinka (koniec płynięcia tego dnia).

Clint

Postanowiliście popływać trochę w rzece. Ten stwierdził, że zamknie oczy i popłynąć z nurtem. Po chwili zorientował się, że jest bardzo blisko łabędzi z młodymi (pozdrawiam siostrę, która zrobiła to samo).

Peter

Podczas ulewnego deszczu postanowił zebrać wszystkie pająki do waszego namiotu. Tłumaczył to, że to jego mali bracia i nie mogą umrzeć.

Pietro

Założył się z tobą, że przeskoczy krowi placek. Po krótkim rozpędzeniu skoczył tak, że się poślizgnął i wpadł w niego. Nie chciałaś go dotykać do końca spływu.

Stephen

Będąc na jeziorze chciał ułatwić sobie sprawę, więc stworzył portal, aby przenieść się na drugi koniec zbiornika. Skończyło się na tym, że musieliście szukać reszty grupy przez kilka godzin pływając wte i wewte (pozdrawiam moją mamę ;*).

Marvel PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz