Steve
Zamówił jedzenie, na które był uczulony. Skończyło się na ostrym dyżurze oraz płukaniem żołądka. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze. No może po za traumą spowodowaną z chodzeniem do restauracji.
Tony
Przypadkiem został rozpoznany przez jakiegoś chłopca, który przez całe wasze spotkanie uporczywie się na niego patrzył. Po skończonym posiłku, kiedy wracałaś z łazienki zobaczyłaś jak twój chłopak wciska mu banknot 100 dolarowy i autograf.
Bucky
Zaczął straszyć uporczywego dzieciaka brakiem ręki. Wcisnął mu, że jeśli będzie się tak zachowywać sam tak będzie wyglądać.
Bruce
Wściekł się. Na szczęście obyło się bez Pana Zielonego.
Thor
Założył się o 20 dolarów z jakimś pijanym mężczyzną, że wygra z nim w siłowaniu na rękę. Skończyło się na tym, że bóg piorunów dostał obiecaną nagrodę, a przeciwnika niestety odwoziło pogotowie. Dzięki alkoholu we krwi prawdopodobnie nawet tego nie poczuł.
Loki
Wracając z toalety zobaczyłaś jak Loki rozmawia z jakimiś dziećmi w kąciku zabaw. Później jak go zapytałaś co tam robił powiedział, że to nie twoja sprawa. Pod koniec kolacji, kiedy już wychodziliście zaczepiła was jakaś kobieta. Podziękowała Tobie za to, że twój chłopak zajął się jej dzieckiem, kiedy ona musiała na chwilę wyjść.
Clint
W trakcie kolacji zauważył, że jakiś facet się na Ciebie patrzy. Ze względu, że jest strasznie zazdrosny postanowił zapytać się, dlaczego to robi. Okazało się, że to twój twój kuzyn, z który dawno Cię nie widział.
Peter
Pomylił godziny rezerwacji, dlatego, kiedy przyszliście nie było już wolnego dla was stolika. Nie zważając, że byliście w eleganckich strojach poszliście do waszego ulubionego sklepu, gdzie kupiliście sobie kanapki. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Pietro
Wkurzył się na wolną obsługę, dlatego nie dość, że sam przygotował posiłek to jeszcze zabrał z kasy 100 dolarów jako straty moralne. Tak czy siak zapłaciliście więcej, ale mina siwowłosego, kiedy pokazał Ci kwotę jaką zabrał była bezcenna.
Stephen
"Przypadkowo" zabrał ze sobą Pelerynę, która w środku kolacji zaczęła zaczepiać przechodzących koło ludzi. Nie dość, że zostaliście wyrzuceni z budynku to jeszcze Stephen dostał w twarz od jakiejś babci. Podobno twój chłopak uderzył ją w pośladki, kiedy przechodziła.
CZYTASZ
Marvel Preferencje
RandomPreferencje z uniwersum Marvela. Postacie: - Kapitan Ameryka/Steve Rogers - Iron Man/Anthony Stark - Zimowy żołnierz/Bucky Barnes - Hulk/Bruce Banner - Thor Odinson - Loki Laufeyson - Hawkeye/Clint Barton - Spiderman/Peter Parker(Tom Holland) - Quic...