Legenda
[T.I.] - Twoje imię
[T.N.] - Twoje nazwisko
[I.T.K.] - Imię twojego kota
[T.U.F.] - Twój ulubiony film
[U.K.] - ulubiona kawa
[T.U.K.] - Twój ulubiony kolo
[T.U.A.] - Twój ulubiony autor
[T.Z.L.] - Twoja znienawidzona lekcja
================================
Steve
Jak co dzień siedziałaś za kasą i sprzedawałaś bilety na różne seanse. Zostało tobie ostatnie 20 minut pracy, dlatego powoli szykowałaś się do opuszczenia kina. Ostatnim klientem okazał się Steve, który zmierzał w twoim kierunku.
-Witaj, Steve. - przywitałaś się szerokim uśmiechem - Co Ciebie sprowadza znowu w to miejsce?
-Witaj, [T.I.]. - odpowiedział. -Chciałbym zapytać, o której kończysz zmianę.
-Za 20 minut kończę ale po co ci ta informacja? - spytałaś podnosząc jedną brew.
-Chciałbym zaprosić Cię na [T.U.F.] za 30 min w ramach przeprosin za wczorajsza sytuację. - oznajmił uśmiechając.
-A co jeśli mam już plany - odpowiedziałaś wyczekując jego reakcji, która była praktycznie natychmiastowa. - Spokojnie nie mam. Chętnie pójdę. - uśmiechnęłaś się i dałaś mu dwa bilety na seans.
Tony
Pracowałaś w Stark Tower 2 tygodnie. Podczas jednej przerwy na kawę stałaś przy automacie i parzyłaś swoje ulubione [U.K.]. W momencie, kiedy wyciągałaś kubek poczułaś, że ktoś na Ciebie patrzy. Tym kimś okazał się twój szef. Tony Stark.
-Zaparz mi też. Czarna bez cukru. - oznajmił patrząc w telefon.
Nie chcąc się narażać wstawiłaś leżący obok kubek i nastawiłaś odpowiedni tryb. Po kilkunastu sekundach wyjęłaś kubek i podałaś go szefowi.
-Dzięki, przyjdź później do mojego biura. -oznajmił i poszedł w kierunku wyjścia.
-D dobrze. - zająknęłaś się i usiadłaś do stolika.
15 min później
Stałaś już przed drzwiami i czekałaś, aż dostaniesz pozwolenia, aby wejść. Po usłyszeniu zagłuszonego proszę otworzyłaś je i przekroczyłaś próg. Jak poprzednio za biurkiem siedział Tony przekładając jakieś papiery.
-Usiądź. - powiedział nie patrząc, kto wszedł.
Po wykonaniu czynności podniósł wzrok i lekko się uśmiechnął po czym powiedział:
-Miło mi Ciebie znowu widzieć, [T.I.]. Pyszna kawa ale nie o tym chciałbym porozmawiać. Widzę jak pracujesz, dlatego awansuje ciebie na stanowisko prywatnej asystentki.
Nie wiedziałaś co powiedzieć. Stark widząc to wręczył ci kilka papierów i wykrzywił usta w lekkim uśmiechu.
-Dziękuję, nie wiem co powiedzieć - wydusiłaś z siebie. Spojrzałaś na Tony'ego, który udzielił ci niemego pozwolenia na opuszczenie sali.
Ty oczywiście od razu wykorzystałaś pozwolenie i cała szczęśliwa opuściłaś pomieszczenie.
Bucky
Rozmawiałaś z jednym ze swoich stałych klientów na temat systemów oprogramowań, które działają w niektórych komputerach. W momencie, kiedy miałaś przejść do kolejnego usłyszałaś dźwięk otwieranych drzwi. Odwróciłaś się w ich kierunku. Zobaczyłaś, że przechodzi przez nie Bucky. Mężczyzna, któremu pomogłaś kilka dni wcześniej. Powiedziałaś swojemu klientowi, że musisz coś załatwić a on po chwili opuścił pomieszczenie. Po niecałych 2 minutach podeszłaś do chłopaka.
CZYTASZ
Marvel Preferencje
RandomPreferencje z uniwersum Marvela. Postacie: - Kapitan Ameryka/Steve Rogers - Iron Man/Anthony Stark - Zimowy żołnierz/Bucky Barnes - Hulk/Bruce Banner - Thor Odinson - Loki Laufeyson - Hawkeye/Clint Barton - Spiderman/Peter Parker(Tom Holland) - Quic...