28. Kiedy widzi Cię w bieliźnie.

2.2K 56 13
                                    


Steve


Przeprasza Cię i wychodzi jak najszybciej z pomieszczenia cały. Muszę wspominać, że jest cały czerwony?

Tony

Nie byłby sobą, gdyby nie powiedział czegoś od siebie.  Zazwyczaj to teks typu : ,,Wystarczyło zawołać pomógłbym Ci", po którym zawsze przychodzi i Cię całuję po szyi pozostawiając na niej malinki. Jedyny sposób na niego to zamykanie się na klucz w łazience i prosząc JARVISa, aby mówił Ci, kiedy Stark się zbliża.

Bucky

Ma na to zupełnie wywalone. Jesteś w ubraniu, no jesteś. To w czym problem.

Bruce

Stara się unikać takich sytuacji ale jeśli do nich dojdzie to szybciej wychodzi niż wchodzi.

Thor

Zazwyczaj jeśli coś się takiego zdarzy (a jest to częste, bo nigdy nie puka i nie macie zamków w drzwiach) to zasłania oczy, a ty krzyczysz na niego, bo zawsze podgląda.

Loki

Widząc Ciebie w takim ubraniu dziwnie się uśmiecha i wychodzi. Przez następny dzień ma banana na ustach.

Clint

Zaczyna gwizdać drapiąc się po karku do momentu, kiedy nie dostanie z poduszki/ubrania lub czegoś co masz pod ręką.

Peter

Jego uszy robią się całe czerwone. Wychodzi jak najszybciej z pomieszczenia. Następny dzień cały czas Cię przeprasza. Dlatego takie sytuacje bardzo rzadko się zdarzają.

Pietro

Skanuję całe twoje po czym podchodzi do Ciebie z chytrym uśmiechem. Żeby się spokojnie przebrać bez żadnych komentarzy musisz wypchać go siłą.

Stephen

Nigdy Cię nie widział w bieliźnie. Jak? Pelerynka, którą zawsze ma na sobie z prędkością światła zasłania mu oczy. Zawsze Cię to śmieszy.

Marvel PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz