Aleksandrs izskatījās aizkaitināts par to, ka mūsu skūpstu atkal kāds ir pārtraucis. Es nopūtos un nokāpu no viņa. Aleksandrs piecēlās un atskatījies uz mani vēl uzsauca- Tiekamies rīt, Dūda- es viegli pamāju ar galvu un Aleksandrs izgāja pa durvīm. Atstājot mani vienu tikt galā ar Alisi un tēvu
- Aaa tad tagad tu esi viņa Dūda. Kas viņš tāds vispār? Es gaidu paskaidrojumu ,Emma, tagad!-
- Man tev nav nekas jāpaskaidro. - es piecēlos un biju gatava iet augšā uz savu istabu. Kad tēvs atkal sāka runāt
- Kamēr vien tu dzīvosi manā mājā tev būs jāatbild uz visiem maniem jautājumiem, jaunā dāma.- viņš saniknoti teica.
- Ja tu negribi lai es izvācos tad labāk nemēģini iejaukties manā privātajā dzīvē un es nejaukšos tavējā.-
-Kur tad tu iesi -
- Man ir pietiekami daudz sakaru, lai atrastu vietu kur dzīvot, tici man - es teicu pilnā nopietnībā. Es uzskrēju augšā uz savu istabu un aizcirtu durvis. Nevaru ciest, ka mani cenšas kontrolēt.
Pēc kādas stundas manās durvīs parādījās Linda.
- Vari nākt vakariņās vai arī palikt bez tām- to pateikusi viņa aizgāja aizcirstama aiz sevis durvis.
-Jauki parunāt arī ar tevi ,māsiņ- es teicu nu jau aizvērtajām durvīm.
Smagi nopūtusies es piecēlos no gultas un lēnām devos lejā pa kāpnēm. Nonākusi pie vakariņu galda es mierīgi apsēdos un paskatoties augšup redzēju, ka visi uz mani blenž.
- Emma, man tev ir ļoti svarīgs jautājums pēc šīs dienas notikumiem. -
- Kādiem tieši notikumiem tēvs.- es sarkastiski noteicu.
- Emma netēlo muļķi, tu zini par ko es runāju. Vai tu kādreiz esi pārgulējusi ar kādu puisi?- viņš stingri noteica.
- Tēvs, man liekas, ka es jau iepriekš teicu ko domāju par savas privātās dzīves izpaušanu.
- Tātad tu esi? -Alise secināja. Uztverot manu klusēšanu par jā tēvs jautāja Lindai to pašu jautājumu.
-Linda, vai tu esi pārgulējusi ar kādu? -
- Tēt, tu ļoti labi zini ko es domāju par seksu. Es gaidu savu īsto.- Viņa strikti noteica, liekot man iesmieties.
- Ņem savas vecākās māsas piemēru, Emma.- Alise piebilda
- Tam bišķiņ par vēlu, Alisīt - teicu mīļi uzsmaidot viņai.
- Cik tev gadu bija kad tu zaudēji savu nevainību?- Tēvs prasīja?
- Tev tiešām liekas,ka to tev teikšu un tomēr kāda starpība cik gados?-
-Liela starpība- Viņš pavisam nikni noteica.
-Kāda starpība vai es to zaudēju 13 vai 17 gados?-
-Milzīga starpība!- Linda teica.
- Linda tu runā tā it kā tu kaut ko zinātu par seksu- es teicu pasmīnot.
-Ralf, vai tu lūdzu varētu iet uz savu istabu. Tev šajā visā nav jāklausās.- Alise cenšoties savaldīt dusmas teica. Ralfs saprotot situācijas nopietnību piecēlās no galda un uzskrēja pa kāpnēm uz savu istabu.
- Tu to saki tā itkā tu zinātu visu. -Alise turpināja runāt paceltā balsī.
- Nu varbūt es nezinu tik daudz cik tu, galu galā ne jau es paliku stāvoklī no precēta vīrieša. -
- Pietiek, Emma!- viņš uzsizdams pa galdu kliedza.
- Es aizeju.- es teicu strauji pieceļoties.
Skaļiem soļiem uzkāpu pa kāpnēm un blīkšķi aizcirtu savas istabas durvis. Man ir no šejienes jāpazūd. Šovakar! No gultas apakšas izvilku savu lielo, melno čemodānu un raujot vaļā visas atvilktnes ņēmu ārā drēbes un krāvu tās koferī. Ienesos vannasistabā un paķēru šampūnu un citas higiēnas lietas. Saliku tās visas maisā un iemetu koferī pie pārējām mantām. Mans koferis jau sāk izskatīties pēc jucekļa. No drēbju čupas izvilku ārā siltāku džemperi un uzvilku to mugurā, lai ārā nenosaltu. Aizvilku čemodānu un iznesos ārā pa mājas durvīm. Gāju pa kādu nepazīstamu ielu līdz brīdim ,kad sapratu ka nezinu kur dodos. Apsēdusies uz ietves malas atstutēju elkoņus pret ceļiem un galvu iekļāvu plaukstās, smagi nopūšoties un sākot apsvērt visas iespējas. Es paņēmu savu telefonu un zvanīju vienīgajam cilvēkam ,kuram varu uzticēties šādā situācijā. Viņš pacēla gandrīz uz reiz.
YOU ARE READING
Dēmons
RomanceEmma dzīvo pie mātes, bet nepatīkamu iemeslu dēļ viņa pārvāksies pie tēva un māsas,ar kuru viņai ir ļoti sliktas attiecības. Emma ir ''sliktā meitene'' ,attiecības nav priekš viņas,šī meitene labprātāk izvēlas vienas nakts sakarus. Jaunajā skolā...