BRĪDINĀJUMS! Ja nevēlaties lasīt par seksu tad labāk šo daļu izlaidies...
Aleksandrs ievilka mani sev klēpī un mēs sākām kaislīgi skūpstīties.
Viņa pieredze šajā jomā bija lielāka nekā saprašana jebkurā citā, tas nu bij skaidrs. Aleksandrs veikli attaisīja jostu, kas atradās ap maniem gurniem un drīz vien jau sēdēju viņam klēpī krūšturī un biksēs. Ieskatoties viņa acīs varēja saprast, ka viņam patika tas ko viņš redz. Arī man patika tas ko redzēju zem viņa maikas- tie muskuļi un perfektā presīte. Tajā brīdī es zināju, ka nenožēloju, kad atbraucu pie viņa. Viņš apguldīja mani uz muguras skūpstot manu ķermeni, virzījās zemāk un zemāk līdz bija nonācis pie manām biksēm, tās viņš veikli novilka un aizmeta kaut kur pa gaisu, savām acīm atklājot manu melno, mežģīņoto apakšveļu. Drīz vien viņš atbrīvoja mani arī no tās, un lēnām skūpstot katru manu ķermeņa daļu viņš devās uz leju. Es jutu viņa lūpas uz saviem krūšgaliem, un jutu kā tie lēnām piebriest. Aleksandrs atkal devās zemāk, zemāk un zemāk līdz viņa lūpas un mēle atradās lejā. Viņš lēnām no ceļgaliem pa kāju iekšpusi ,lēni skūpstot devās uz vidu. Aleksandrs lēnām ar mēli izbrauca cauri manai nu jau miklajai draudzenītei , un tad lēnām viņš sāka to laizīt. Viss ko tajā brīdī varēju darīt bija gulēt Aleksandra milzīgajā gultā un izbaudīt. Tā nu es tur gulēju un elsoju jau no baudas, līdz viņš vienā brīdī apstājās un piecēlās stāvus , lai novilktu savas bikses, bet es biju veiklāka, ar kājām apķēru viņu un pievilku sev tuvāk, lai tieši sēžot uz gultas malas manā priekš atrastos viņa bikšu poga. Es ātri vien attaisīju un novilku Aleksandra bikses. Manas acis iepletās un lūpas savilkās smīnā. Es iekodos apakšlūpā.
- Ak, kungs! Ja es nonākšu paradīzē ( kas ir mazs ticams)tad manā'' laimīgajā zemē''noteikti būs šis- Es nodomāju pie sevis
Manām acīm pavērās Aleksandra lielais, stingri piebriedušais, perfektais loceklis. Viss ko tajā mirklī vēlējos bij aptvert to ar lūpām un sūkāt. Protams, ka tieši to es arī darīju. Drīz vien jau dzirdēju viņa nopūtas un jutu viņa roku savos matos. Kādu laiku viņam tā sūkājusi, es pārtraucu un ar smīnu paskatoties viņa acīs teicu:
- Gribi turpinājumu? Nāc un paņem!
Un tieši to viņš arī darīja. Viņa stiprās rokas mani noguldīja gultā un es jutu viņa draudziņu lēnām ieslīdam manī, līdz galam.
Ak, mans Dievs! Tas ir liels,tas ir stingrs un tas viss ir manī. Tas ir tik satriecoši labi. - atkal pie sevis nodomāju un pateicos tam Kungam par šo.
Sākumā viņš sāka lēnām, kā baidīdamies,bet tad kad sajuta manas kājas ap viņa gurniem Aleksandrs tempu paātrināja. Tas bija tik mežonīgi labi, ka mani nagi jau drīz vien bija ieķērušies viņam mugurā. Tam par sodu viņš apstājās, un tad nu atrados viņam virsū. Viņa sejā parādījās smīns, viņš ieskatījās man acīs un teica:
- Nu dūda, rādi ko māki. Izjāj mani.-
Pie visiem svētajiem, tik labu locekli es varētu jāt visu cauru nakti. Pēc laiciņa mēs atkal samainījāmies ar pozām. Šoreiz viņš mani drāza no aizmugures.
Tā tas turpinājās līdz nākamajam rītam. Esmu pārsteigta, ka viņš tik ilgi izsturēja un, ja godīga es nedaudz brīnos arī par sevi. Lieki būtu teikt, ka tas bija labākais loceklis, kuru esmu dabūjusi. Pie sevis pasmīnēju un paskatījos uz viņa kailo augumu sev blakus. Negribēju viņu modīnāt, tāpēc klusi izlīdu no gultas un paķēru savas drēbes, apakšveļu. Lēnām, lai viņu nepamodinātu iegāju viņa vannasistabā un saģērbusies ieskatījos spogulī. Nespēju dabūt to stulbo smīnu nost no savas sejas. Nopūtos un centos pēc iespējas mierīgāk pamest viņa māju, lai beidzot tiktu līdz Čārlijam.
Izgājusi uz ielas zināju, kur atrodos un devos uz savu tagadējo dzīves vietu-Čārlija māju. No prieka un baudas, kuru izbaudīju pagājušajā naktī tā vien gribas skriet un lēkt. Tik laimīga es sen jau neesmu bijusu. Gandrīz vai biju aizmirsusi kā man pietrūcis seksa.
YOU ARE READING
Dēmons
RomanceEmma dzīvo pie mātes, bet nepatīkamu iemeslu dēļ viņa pārvāksies pie tēva un māsas,ar kuru viņai ir ļoti sliktas attiecības. Emma ir ''sliktā meitene'' ,attiecības nav priekš viņas,šī meitene labprātāk izvēlas vienas nakts sakarus. Jaunajā skolā...