(Not : Her bölüme fici kurgularken/yazarken dinlediğim bir şarkıyı koyacağım. Şarkı önerisi isteyen varsa muhakkak baksın bu şarkılara ^^ İyi okumalar. Multide Acourve - Over&over )
Adeta klişe bir Wattpad kitabının başlangıcı misali, Kim Jiwoo bugün liseye başlıyordu. Fakat elbette okulun kötü çocuğuna âşık olacak falan değildi. İşte Kim Jiwoo'nun hikayesi, daha burada farklılaşıyordu. Bir defa o, erkeklerle ilgilenmiyordu. Ha ilgilenseydi bile, kız lisesine gideceği için kötü çocuk bulması yine imkânsızdı. Kim Jiwoo'yu sabahın köründe heyecanlandıran, okula gitmek için sabırsızlandıran da buydu. Jiwoo fazlasıyla gaydi ve önündeki dört yılını kızlarla dolu bir okulda harcayacaktı.
Otobüs durağına yürürken kafasında, bu tarz okullar hakkında duyduğu çeşitli efsaneler dolaşıyordu. Bir defa kız liselerinde bir sürü lezbiyen olurdu. Tuvalet ya da soyunma odasında iş pişiren iki tane kız görmek işten bile değildi. Okulun gizli mekanlarında seks partileri yapıldığını bile duymuştu. Tüm bunlar genç kızı heyecanlandıran detaylardı. Dört sene boyunca çıkabileceği kız sayısını düşündüğünde enerjiyle doluyordu.
Onun bu enerjik hâlinin aksine, çoktan durağa gelmiş olan arkadaşları Hyejoo ve Chaewon oldukça uykulu ve hayattan bezmiş görünüyordu. Jiwoo onları fark ettiğinde gözlerine inanamadı. Hyejoo ve Chaewon da eşcinseldi ama bu efsanelerden hiç etkilenmiş gibi görünmüyorlardı.
*
"Vay canınaaa! Demek lezbiyenlerle dolu bir okulun duvarı böyle oluyormuş!" Arkadaşlarının tüm o heves kırıcı duruşuna rağmen Jiwoo hâlâ heyecanlıydı. Okulun duvarları görüş alanına girdiğinde söyleyiverdi. Bununla beraber sonunda Hyejoo kafasını kaldırıp okula bakmıştı.
"Farkı ne ki? Aylar boyunca kafalarımızın ütüleneceği bir yer görüyorum ben sadece, tıpkı öteki okullar gibi."
Hyejoo'nun oldukça gerçekçi bu yorumunun ardından Chaewon da onu onayladığını belirten birkaç ses çıkarmıştı. Yine de Jiwoo'nun mutluluğunu bozamayacaklardı.
*
Sınıfa geçip oturduklarında Jiwoo bir kez daha oldukça etkilenmiş görünüyordu. Önünde oturmakta olan arkadaşlarına fısıldadı, "Şu sınıfa bakın! Lezbiyenlerle dolu bir sınıf böyle oluyormuş demek!"
Chaewon sınıfa şöyle bir göz gezdirdi. Sınıfın çoğu okulun ilk günü olması dolayısıyla uykulu görünüyordu. Hiç de özel bir şey yapmayan bu zavallı insanların tek derdi beş dakika daha uyuyabilmekti. Kore'deki okulların tümünde olduğu gibi. Geriye kalan azınlık ise ya telefonunu karıştırıyordu ya da camdan dışarı bakıyordu. O ortamda özel sayılabilecek bir şey yapan sadece iki kişi vardı. İlki tabii ki de her şeye gereksiz bir heyecanla yaklaşan Jiwoo idi. İkincisi ise, cam kenarındaki sıraların en önünde oturan ve ikide bir geğirip duran gözlüklü kızdı. Chaewon o an Jiwoo'ya acıyarak büyüyü bozmak istemedi.
Derken kapı açıldı. Heyecanla kalkan Jiwoo hariç tüm öğrenciler isteksizce ayağa kalktı. İçeriye öğretmen olduğunu tahmin ettikleri fakat aynı zamanda bir öğretmen için fazlasıyla genç görünen bir kadın girmişti. Jiwoo'nun ağzı kocaman açıldı.
"Ne kadar da genç ve çekici! İşte lezbiyenlerle dolu-" Hyejoo ve Chaewon aynı anda arkalarını dönüp ters bir bakış attığında, Jiwoo cümlesini devam ettirmedi.
Bu arada öğretmen de sınıfı inceliyordu. "Adım Jo Haseul. Edebiyat öğretmeninizim ve gayim."
Jiwoo duyduğu cümleyle beraber yalnızca ayağa fırlamamış, arkadaşları Chaewon ve Hyejoo'yu da kaldırmıştı. "Biz de öyleyiz hocacığım!" diyen Jiwoo'nun sesi sınıfta yankılandığında, bazı gülüşmeler duyuldu. Hyejoo ve Chaewon ise yerin dibine girmek istiyordu. Ancak Haseul bu duruma gayet ciddi bir tepki verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry That Fell In Love | ChuuVes✔
FanfictionÇapkın geçinen Kim Jiwoo'nun âşık olması için üç saniye yetmişti.