15>İyileşme Denemeleri

341 58 33
                                    

( CIKI - Baby crush )

Jiwoo ertesi gün okula gelmedi. Arkadaşları bunu kalp kırığının en normal sonucu olarak görse de bir sonraki gün de aynısı olunca ciddi mânâda endişelenmeye başladılar. Öyle ki arkadaşları üçüncü gün de gelmedi ve dörtlü bir plan yapıp okuldan sonra onu ziyaret etmeye karar verdi. Jiwoo her ne kadar mesajlara iyiyim diye cevap veriyor olsa da, bunu teyit etmek için onu görmek zorundaydılar.

Bu amaçla okuldan sonra Jiwoo'nun evinin kapısının önünde dikiliyorlardı. İçeriden oldukça şiddetli bir müzik sesi geliyordu. Hangi şarkı olduğunu Jiwoo kapıyı açana kadar seçemediler. Hatta o kapıyı açtıktan sonra bile seçmekte zorlandılar. Zira Jiwoo'nun görünüşü onları şaşırtmıştı. Kızın kafasında bir peruk vardı, kocaman gülümsüyordu. Ayrıca elinde de oyuncak çekice benzer pembe bir şey vardı. Blackpink yazılı bir tişört giymişti.

"O elindeki ne öyle?" Chaewon oyuncak çekice benzer şeyi işaret ederek sordu.

Jiwoo lightstick'ini salladı ve evin içini dolduran şarkıdaki vokalle eş zamanlı olarak söyledi, "Hit you with that ddu-du ddu-du! İçeri girmez misiniz?" Arkadaşlarının girebilmesi için kenara çekildi.

"İnanamıyorum! Blackpink lightstick'i almışsın. Kpop kız grubu stanleme konusundaki tavsiyemi sonunda dinledin mi?" Yerim içeri girerken söyledi ve Chaewon'un kafasındaki tüm soru işaretleri temizlenmiş oldu.

Jiwoo içeri geçtiklerinde müziğin sesini kıstı ve arkadaşlarına oturacak yer gösterdi. Sonunda hepsi yerleştiklerinde Hyejoo söze girdi. "Pazartesi geleceksin değil mi okula?"

"Elbette!" dedi Jiwoo, fazla gereksiz bir neşeyle. "Benim için endişelenmenize gerek yok. İnanmayabilirsiniz ama Ha Sooyoung'u unuttum! Zaten kız gruplarım, özellikle Loona'daki ultimate biasım Yves varken Sooyoung'u ne yapayım? Hah!"

Chaewon ve Hyejoo inanmamışlardı elbette. Tüm bunların rol olduğunu anlayacak kadar tanıyorlardı Jiwoo'yu. Aynı anda yerlerinden kalkıp Jiwoo'ya sarıldılar. Bunun üzerine çok geçmeden ağlamaya başladı Jiwoo. "Neden b-benimle d-dalga geçti ki?" İlk gün ağladığı kadar şiddetli ağlamasa da, hâlâ her bir gözyaşıyla kalbindeki kırığın büyüklüğünü hissetmek mümkündü.
Hyejoo ve Chaewon onun sorusuna cevap vermedi. Onun yerine sadece arkadaşlarına sarıldılar ve saçlarını okşadılar. Biraz sonra bu grup sarılmasına Yeojin ve Yerim de katıldı.

Belki de arkadaşları sayesinde çabucak sakinleşmişti Jiwoo. "Tamam artık, boğdunuz beni." Gülerek söyledi, arkadaşları tek tek geri çekilmeden önce. "Hadi dans edelim!"
Telefonunu kavrayıp birkaç yere tıkladı ve şu an evin içinde Red Velvet - Cookie jar çalıyordu. Ayağa kalktı ve dans etmeye başladı.

Biraz sonra dansı bilmeyen Chaewon ve Hyejoo bile ona katılmıştı.

"PUT YOUR HAND IN THE COOKIE JAR!" Jiwoo bağırdığında Yeojin ve Yerim istemsizce güldü.

"Sen cookie jar ne demek bilmiyorsun değil mi?"  Yeojin'in bu sorusu üzerine Jiwoo dans etmeyi bırakıp ona mâsumca baktı. Bu bakış Yeojin ve Yerim'i daha çok güldürmüştü. Yeojin yaklaşıp cookie jar'ın anlamını onun kulağına fısıldadığında Jiwoo kıpkırmızı olmuştu. Öyle şirin ve komik görünüyordu ki, Hyejoo ve Chaewon kendileri de bilmedikleri hâlde ona gülmüşlerdi.


O gün Jiwoo arkadaşları sayesinde biraz olsun uzaklaşmıştı Sooyoung'u düşünmekten. Ama arkadaşları evi terk ettiği an sırtını kapıya yasladı ve sessizce ağlamaya başladı.





Bölüm Sonu



Bugün de Jiwoo için yakıyoruz efendim



Bu arada şarkı önerisine ihtiyacınız olursa muhakkak multimedyaya bıraktığım şarkılara göz atın ^^

Strawberry That Fell In Love | ChuuVes✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin