14>Âşık Çilek

360 59 43
                                    

( Taru - Strawberry That Fell In Love )

Birkaç hafta geceler Jiwoo için uykusuz geçti. Sooyoung günlüğünde eğer birisi kendisine itiraf edecek olsa bunu bir şarkıyla yapmasını tercih edeceğini yazmıştı. Zavallı Kim Jiwoo ise daha fazla aşkını içinde tutamıyordu. İtiraf edecek, bunu Afrodit'in istediği gibi yapacaktı.

Ama bu hiç de düşündüğü kadar kolay değildi. Şarkısını yazmak için masasının başına oturduğu ilk gece çok zordu özellikle. O kadar çok kâğıdı buruşturup çöpe yollamıştı ki ertesi sabah annesi onu azarlamıştı.

Fakat aradan geçen zamanların ardından işte hazırdı şarkısı.

Bugün de sadece sana bakıyorum gizlice
Bu kaçıncı, sayamıyorum ben bile

Sanırım âşık oldum, sana âşık oldum
Sanırım bu defa farklı, bu farklı
Ciddiyim, dalga geçmiyorum
Çılgınca atan kalbim yüzünden
Ciddiyim, âşık oldum

Lütfen, gülümset bu âşık çileği
Yavaş yavaş büyüledin beni
Sen de geri dönüp bana baksan
Yeterli değil yalnızca hayali

Sana söyleyeceğim bugün, sana söyleyeceğim
Ciddiyim,  şaşırma
Kızaran yanaklarım yüzünden
Ciddiyim, âşık oldum
Lütfen, gülümset bu âşık çileği

*

Saçlarını düzeltti. Birazdan yukarı çıkacak, Sooyoung'a okuldan sonra bir planı olup olmadığını soracaktı. Ve okuldan sonra da...Jiwoo için asıl heyecan verici olan o zamandı, Sooyoung'a şarkısını söyleyecek ve hislerini tamamen açıklayacaktı. Vücudunu hafif bir titreme sardı. "Çocuklar deprem mi oluyor?" Kendi vücudundan habersiz, masumca sordu.

"Hayır, sen heyecandan titriyorsun." dedi Yerim gülerek.

Jiwoo o zaman fark etti ne kadar gergin olduğunu. Başını eğip bedenini kontrol etti, gerçekten de tüm vücudu titriyordu.

"Hey biraz sakin olmayı dene." Hyejoo başı Chaewon'un omzunda olduğu hâlde Jiwoo'dan çekinmeyerek söyledi. Muhtemelen arkadaşının kendi derdi yüzünden onlara bulaşmayacağını düşünmüştü. "Yapacağın şey çok basit. Şarkıyı söyleyeceksin sonraaa" Kafasını kaldırıp Chaewon'u belinden tuttu ve kendisine çekti.

Onun bu hâlini gören Yeojin, "Sanırım Hyejoo da sonunda Chaewon'un cesaretinden nasibini alıyor." demişti Yerim'e.

Hyejoo aralarında az bir mesafe kaldığında boylarını eşitlemek için biraz eğildi. "Tabii bu boy işini o ayarlayacak ama olsun. Onu böyle belinden tutup kendine çekeceksin, sonra gözlerinin içine bakacaksın. Hâlâ şarkının etkisinde olacaktır muhtemelen. Öyle ki heyecandan ve şaşkınlıktan cevap veremeyecek. İşte tam bu noktada daha da yaklaşıp onu öpeceksin." Cümlesini bitirdikten sonra birkaç santim daha yaklaşmıştı Chaewon'un dudaklarına. Derken Jiwoo onu kolundan tutup geriye çekti.

"Pff anladık anladık. Siz bir uzaklaşın bakayım birbirinizden. Yandere tarafımı tetiklemeyin." Ardından Yerim ve Yeojin'e döndü. "Ben Afrodit'imin yanına gidiyorum. Gözünüz bu ikisinin üzerinde olsun. Sakın yanlış bir şey yapmasınlar." İyice tembihleyip sık sık arkasını dönerek sınıftan çıktı.

O gider gitmez Yeojin son kez kapıyı kontrol etti ve yeni çifte döndü, "Sanırım gitti. Rahatça öpüşebilirsiniz."

Bununla beraber Hyejoo ve Chaewon yerlerine oturup kafalarını sıraya koydular. Yerim hırkasıyla ikilinin başlarını örterken onlar hırkanın altında dudaklarını buluşturmuştu.

Strawberry That Fell In Love | ChuuVes✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin