Milujem ťa

5.1K 172 5
                                    

,, Čo je? " spýtal sa Jord, keď som stále pozerala na otvorené okno.

,, To okno. Ja som ho neotvárala. Bolo zavreté, keď som odchádzala. " šepla som a poobzerala sa po izbe. Našťastie všetko bolo na svojom mieste.

,, To musel byť len prievan. Počuj Lexie? Nechcela by si sa obliecť? Nerobí mi to dobre! " zavrčal a ja som sa uškrnula.

,, Aleee čo. Pánovi Grayovi sa nepáči, keď som v spodnom prádle? " pomalými krokmi som sa k nemu blížila a mohla som vidieť, ako preglgol.

,, Slečna Ovenová! Ste veľmi zlé dievča! " zavrčal a okamžite ku mne pribehol. Vyzliekol si svoje tričko a prehodil ho cezomňa . Teraz som pre zmenu zalapala po dychu ja. Odhalil svoje nádherne vypracované telo. Na kľúčnej kosti sa mu črtalo malé tetovanie. Bolo tam meno. Keď som sa lepšie pozrela, zalapala som po dychu druhýkrát.

Bolo tam moje meno. Písmo bolo ozdobné a nad písmenkom "i" bolo srdce. Prešla som mu po tetovaní prstom a on sa pod mojim dotykom napol.

,, Prečo? " šepla som prekvapená. Nečakala som, že bude mať vytetované moje meno na kľúčnej kosti.

,, Už dlhšie ťa mám rád Lexie. Viac ako rád. Ľúbim ťa. Chcel som mať vytetované tvoje meno, preto som si ho dal na kľúčnu kosť, lebo je blízko pri srdci a teba mám vrytú v srdci už dávno. Viem, že ty ku mne necítiš to isté, ale budem dúfať, že raz áno. Viem, že som ti ubližoval a je ťažké mi to odpustiť, ale potreboval som ťa mať pri sebe. Každý deň sa ťa aspoň dotknúť. Prepáč, musím ísť. " povedal so sklonenou hlavou a okamžite vyštartoval z mojej izby.

Stála som na mieste ako socha, neschopná pohybu. On si myslí, že ho nemám rada? Že som mu neodpustila? Otvorila som sa mu celá a on si myslí, že by som bola schopná sa naňho hnevať?

,, Kam ideš kámo? Čo si taký nasratý? "

,, Čo sa staráš?! Povedal som jej to! Povedal som jej, že ju kurva milujem a potom odišiel. Necíti to isté ku mne. Neodpustila mi. " započula som ako sa rozpráva Jord s Taylorom. Rozbehla som sa dole po schodoch v snahe, že Jorda stihnem. Akurát otváral dvere a lúčil sa s Meg a Tayom.

,, Opováž sa spraviť ešte jeden krok! " skríkla som naňho zadýchane. No čo, schody nie sú moja silná stránka!

,, Na čo? Povedal som všetko čo som chcel! Teraz môžem ísť! Síce neviem kam, keď som ostal sám. " smutne sa uškrnul a ja som vedela, na čo naráža. On si to stále neuvedomuje!

,, Gray! Zamysli sa. Myslíš si, že keby som ti neodpustila, tak sa s tebou rozprávam? Vtedy, keď sme boli v tom lese , som ťa nechala ísť aj napriek tomu, že som sa bála, pretože som videla radosť v tvojich očiach. A vtedy hore, som ťa objala. Premáhala som sa, ale objala som ťa. Už vtedy si znamenal pre mňa viac! Kurva Jord! Ty si taký idiot!" zavrčala som naňho. Srdce mi bilo až niekde v krku.

,, Aaarghhhh! Neverím, čo idem spraviť! " zavrčala som a všetci sa na mňa zmätene pozreli. Pribehla som k Jordanovi a prilepila sa na jeho pery. Pobozkala som ho tak jemne, ale zároveň vášnivo, aby vedel, čo cítim. Vložila som do toho všetky svoje pocity, ktoré som k nemu cítila. To, že mi v bruchu tancovali motýle, som sa snažila ignorovať, ale to, že sa mi roztriasli kolená, nie. Našťastie si ma Jordan chytil a objal. Odtiahla som sa od neho a zadívala sa mu do očí.

,, Stále si myslíš, že som ti neodpustila a necítim k tebe to isté?! Sakra milujem ťa Gray!! " skríkla som už naštvane a odstúpila od neho.

,, Choď ju objať Jordan! Čo tu stojíš ako pako! Mimochodom, prečo má tvoje tričko?! "

,, Nesníva sa mi?" spýtal sa Jord a už k nemu letela facka od Meg.

,, Jaau! Čo robíš do pekla?! " chytil si boľavé líce a ja som sa rozrehotala.

,, Jaj ty hlupáčik. Poď sem." roztiahla som náruč a on sa mi zachumlal v objatí. Cítila som, ako sa nadýchol mojej vône.

,, Musím sa ísť ožrať! Taylor, ideš so mnou! " rozkázal a už aj sa brali von z domu. S Meg sme sa nad tým zasmiali a šli do mojej izby.

,, Kedy si mi chcela povedať o Jordanovi? "

,, Kedy si mi chcela povedať o vašom sexe? " vrátila som jej späť narážku, na čo sme sa rozosmiali.

,, Nooo, tak bolo to úžasné! Tvoj brat je v posteli ako Boh!! "

,, No fuj! Zas takéto podrobnosti nepotrebujem vedieť! " zasmiala som sa.

,, No a čo ty a Jord?"

,, Skutočne ho milujem a verím mu. -usmiala som sa- Všetko sa to začalo vtedy, keď ma pozval von. "

,, Tak vám to prajem. "

,, Ďakujem. Idem sa osprchovať a ty nájdi zatiaľ nejaký film." usmiala som sa na ňu a ona prikývla.

Zavrela som sa v mojej vlastnej kúpeľni a zvliekla zo seba oblečenie. Vstúpila som do sprchového kúta a nastavila si priemerne teplú vodu. Opláchla som si celé telo a na vlasy si dala šampón. Kým na mojej hlave pôsobil, umyla som si telo ananásovým sprchovým gélom. Zmyla som zo seba všetku penu a zabalila sa do uteráka. Postavila som sa pred zrkadlo a zo skrinky som si chcela vybrať kefu na vlasy, ktorá tam však nebola.

Poobzerala som sa okolo seba, až som ju napokon zahliadla položenú na vani. Okolo nej bol obkrútený nejaký zdrap papiera. Čudovala som sa, kto mi premiestnil kefu, ale potom som si spomenula na otvorené okno. Pochytila ma panika. Čo to má znamenať? Odkrútila som z kefy papier a vzala si ho do ruky. Bola som celkom zvedavá, čo je na ňom napísané, ale zároveň som sa aj bála. Roztvorila som ho a začala čítať.

_______

Ahoj kočka

Pamätáš sa na mňa? Ak nie, tak ja ti to hneď pripomeniem. Presťahoval som sa do rovnakého mesta ako ty, len aby som ťa mohol znovu vidieť a užiť si s tebou. Dlho som ťa hľadal, ale nemohol som ťa nájsť, kým mi moja láska, Meddison, nezistila nejaké informácie. Okamžite som to využil a presťahoval sa sem.

Posledný sex, ktorý sme spolu zažili sa mi veľmi páčil. ❤ Si lepšia ako Meddison! Ale kurva mala by si sa naučiť, že vždy si bola aj budeš moja! A je mi jedno, či budeš nariekať ako nejaká socka, ja ťa znova získam a užijeme si! Pretiahnem ťa tak, ako minule! Nechápem, čo sa ti na tom nepáčilo, keď si celý čas revala!

Chcem ťa späť a pamätaj si, že keď budeš sama, pretiahnem ťa tak, ako nikto predtým! Priprav si ústočká zlatko, teším sa už na tvoju fajku! Neviem sa dočkať, kedy bude môj vták v tebe!

S pozdravom tvoj milovaný Andy❤❤

PS: Teším sa na teba láska! Nie že mi zase ujdeš!

______

Nechaj ma! ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant