,, Ahoj Megan" pozdravila som sa jej , ale ona mi namiesto pozdravu povedala, že musí ísť.
Čo sa to deje? Prečo sa mi vyhýba? Ani si neviete predstaviť, ako veľmi to bolí. Ten pocit ma zožiera priam zvnútra. Strácam ďalšiu osobu. Radšej keby mi to povie do očí, ja by som to zvládla. Dobre, tak nezvládla, ale bolo by to o dáke percento lepšie.
Teraz som však ostala v jedálni sama. Megan odišla hneď ako ma zbadala. Proste sa len tak vyparila. Nič iné mi neostávalo, ako si sadnúť za nejaký prázdny stôl a obed si vychutnať sama. Lenže mňa ten pánko tam hore pravdepodobne nemá rád.
,, Ahoj Lexie." prišiel ku mne Jord aj so svojimi dvoma kamarátmi. Ja som si len vzdychla a hlavu si buchla o stôl.
,, Nemala ísť náhodou s tebou dneska Megan von?" Jack mykol plecami. Niečo mi tu nehrá. Brat sa správa divne, Megan sa správa divne, k tomu sa mi vyhýba. Čo keď spolu niečo majú a boja sa mi to povedať?
,, A ty vlasáč, ako sa voláš? " obrátila som sa na jeho druhého kamaráta, ktorý mal pomerne dosť dlhé vlasy. Zdá sa mi, že som ho niekedy videla nosiť aj copík, ale to som si nie istá.
,, Som Luke mladá dáma. " sklonil hlavu a išiel sa mi dotknúť ruky, ktorú som mala položenú na stole. Behom sekundy som ju už mala pri tele. A viete čo bolo ešte horšie? Jordan sedel pri mne tak blízko!
,, Jordan nelep sa na mňa!! " zavrčala som a začala z hlboka dýchať.
'Nesmieš tomu prepadnúť. To zvládneš Lexie! ' hovorila som si v hlave a snažila sa upokojiť. Lenže on sa prisunul ešte viac. Okamžite som sa postavila a mierila si to von z jedálne. Je také ťažké pochopiť, že nechcem, aby sa ma niekto dotýkal?!
,, Počkaj! " kričal za mnou Jord. Čo odomňa stále sakra chce?! Rozrazila som vonkajšie dvere na škole a mierila si to domov. No však akonáhle som vyšla, zastala som v pohybe. Tay sa opieral o auto a bozkával sa s Megan. Moje ústa sa sformovali do veľkého tlačeného písmenka "O".
,, Ty si s ňou nikam nešiel. Použila ťa ako zásteru, aby som sa o tom nedozvedela. Celý čas bola s ním." prehovorila som a bola som prekvapená, že som dokázala vysloviť nejakú súvislú vetu. Chcela som uhnúť pohľadom, ale akurát sa Tay pozrel mojim smerom. Megan ho nasledovala. Stavím sa, že v mojom pohľade nebolo nič. Bolo v ňom také prázdno, aká prázdna som sa cítila.
,, Lexie, jaa.. chcela som ti to povedať! " pribehla ku mne spolu s Tayom. Ja som však nič nehovorila. Neozvala som sa. Znovu som znášala ďalší nával bolesti. Bolesti od vlastného brata a najlepšej kamarátky. Možno si poviete, čo ma tak vzalo. Práve to , že sa mi Meg dlhšiu dobu vyhýbala, nebola schopná sa mi pozrieť do očí. Tak isto ako Tay. Čo si mysleli?Že im zakážem aby boli spolu? Keď sa majú radi, nevidím dôvod, prečo by nemohli byť spolu. Ja im v tom rozhodne brániť nebudem, ale tu ide kurva o princíp!! Potrebovala som byť sama, a preto som chcela odísť. Lenže ako som už spomínala, ten pandrláčik hore ma priam nenávidí!!
,, Kam ideš? " chytil ma Tay za ruku. Obrátila som sa naňho a pozrela mu priamo do očí.
,, Pusti ma Oven , ak chceš mať vtáka ešte stále v poriadku!" zavrčala som na neho hnusne a vytrhla sa mu z ruky. Nahodila som svoje rýchle tempo, aby som čo najskôr vošla do izby, zamkla sa a mohla ako tá najväčšia socka revať do vankúša, ako to prebieha skoro každý deň. Som to ja ale šťastná kôpka, čo?
Taylor
,, Kam ideš? " chytil som ju za ruku v snahe ju zastaviť. Chcel som jej to povedať, ale bál som sa jej reakcie. No myslím si, že tým vyhýbaním sme to len pohnojili. Ona je človek, pri ktorom si ľudia ťažko vybudujú dôveru.
,, Pusti ma Oven , ak chceš mať vtáka ešte stále v poriadku!" vytrhla sa mi z ruky a ponáhľala sa od nás čo najďalej. Ostal som stáť ako omráčený.
,, Hej! Si v pohode?" zamával mi pred očami Jord a všetci upriamili na mňa pohľad.
,, Povedala mi Oven! Kurva toto je vážne zlé! Megan mali sme jej to povedať. Piče! " kopol som do nejakej plechovky od coly.
,, Čo je na tom, že ti povedala Oven? Veď sa tak predsa voláš, nie? " čudoval sa Jord. Je na ňom vidno, že má o Lexie skutočný záujem. Obávam sa však, že jej zlomí srdce. Ale aj toho, že sa mu Lexie neotvorí, po tom, čo jej robil.
,, Nikdy mi nepovedala Oven. No iba raz, keď som domov prišiel totálne zbitý, celý dokrvavený. Vieš Jord, ona je človek, u ktorého sa ťažko buduje dôvera. Nepúšťa si ľudí k telu. Ale keď si u nej už tú dôveru vytvoríš, uverila by ti, že sa na Marse nachádzajú Niagárske vodopády! Lenže keď jej dôveru sklameš, no ehmm. Môj vták neostane v poriadku." uchechtol som sa, ale zároveň som sa aj zhrozil.
,, Vidím to na tebe Jordan. Chceš ju. Máš ju svojim spôsobom rád. Len jej prosím ťa neublíž. Ďalšíkrát by to nezvládla. "
,, Ako to, že ďalší?"
,, Keď bude pripravená, vyrozpráva ti všetko sama. Mimochodom, kde máš chalanov? Veď pred chvíľou tu boli. "
,, Neviem. Sú so mnou len kvôli popularite. Popravde, pravých ani nemám. Chcem dokázať Lexie, že som dobrý človek, že mi môže skutočne veriť. "
,, Tak potom prečo si jej ubližoval?!"
,, Neviem Taylor. Možno preto, že sa mi zdala taká nevinná a myslel som si, že všetko len hrá. Možno preto, že som ju potreboval mať nejakým spôsobom každý deň pri sebe. A možno preto, že ju mám skutočne rád."
Čo na to poviete?
STAI LEGGENDO
Nechaj ma! ✓
Teen Fiction17 ročné dievča s ťažkou minulosťou, dievča ktoré stratilo rodičov a odsťahovalo sa z mesta. Žije len s bratom, Taylorom, ktorý na ňu nedá dopustiť. Chráni si ju tak isto ako jej najlepšia a jediná kamarátka Megan. Jej minulosť poznajú len oni dvaja...