Doživotie

3.2K 121 4
                                    

  ,, Kurva to nespravíš! Neubližuj jej! Nie! Zabijem ťa, zabijem!! " mykal som sa, trhal sebou, ale žiadny úspech. Znovu som pocítil, ako sa mi začali z očí liať slzy. Veľa sĺz. Na chvíľku som sklonil hlavu, keď v tom som počul desivý a bolestivý výkrik, ktorý patril Lexie.  

***

Okamžite som zdvihol hlavu a uvidel som ako jej nožíkom vytvoril hlbokú reznú ranu, z ktorej sa valilo obrovské množstvo krvi. Zavalil ma ešte väčší pocit bezmocnosti a strachu, pretože som vedel, že keď jej krvácanie nejako nezastavím, vykrváca a umrie mi priamo pred očami. 

,, Čo na to povieš Gray? Pekný pohľad nie? " prešiel svojimi prstami po nožíku, čím utrel krv.  Nepozdávalo sa mi to. Vedel som, že príde niečo horšie a nechcel som tomu kurva veriť. Pohľad na ňu tak bolel! 

,, Počkať! Č-č-o to r-r-obíš??? " koktavo som sa ho spýtal, keď sa začal s nožíkom približovať k Lexie.

,, Povedal som, že ju zabijem. " zasmial sa a čepeľ noža nastavil na jej brucho.

,, Nie! Kurva nerob to!! Si obyčajný psychopat, hajzel! " už už sa k nej približoval a delilo ho od nej pár centimetrov. Nemohol som sa na to pozerať. Nemohol! Lenže potom mi niečo napadlo.

,, Andre, poď sem na chvíľku. " povedal som pevným hlasom a postavil sa. Nemyslel som si, že ku mne podíde, ale hralo mi to do karát.

,, Čo chceš?! Nevidíš, že mám prácu?! "

,, Vážne si si myslel, že by som prišiel sám? Až taký hlúpy nie som. Zhniješ v base Andy. " uškrnul som sa. Musel som ho predsa vyprovokovať.

,, Čoo? Vravel som ti, aby si sem prišiel sám! Gerard, choď skontrolovať situáciu!! "

,, To nebude potrebné! " rozrazili sa dvere a v nich stál Taylor s Jerremym. Za nimi boli ďalší muži.

Využil som moment prekvapenia a vytrhol sa tým dvom gorilám z rúk. Ani neviem ako, ale bolo vo mne toľko hnevu, že sa mi podarilo ich zložiť k zemi. Bol som tak nasraný a mal som v pláne si podať aj Andreho. 

,, Vy ste .. ste ma podrazili. Všetko len kvôli nejakej kurve! " ako sa opovážil ju nazvať kurvou?! Toto si posral chlapec! 

Vrhol som sa na neho tak ako gepard na antilopu. Mal som ho v moci!  Udieral som ho, kopal. Konečne som si po toľkom čase mohol na ňom vybiť svoju zlosť, ale aj to najhlavnejšie, čo som celý čas pociťoval. Nenávisť.

,, Jordan stačí! Už má dosť. Prosím! " zabrzdil ma jemný a uplakaný hlas. Obrátil som sa a uvidel som ju tam stáť ako sa opiera o Taylora. Pohľad na ňu strašne bolel, ale zároveň som bol rád, že už je všetkému koniec.

,, Lee, " pribehol som k nej a vzal si ju do náručia. Konečne som sa jej dotýkal, konečne som cítil jej vôňu. Konečne som ju mal pri sebe a už ju nikdy od seba nepustím.

,, Milujem ťa Lee, tak som sa bál. Ani si nevieš predstaviť ako veľmi! Celý ten čas bol ako .. " nedopovedal som, pretože som pocítil jej pery na tých mojich. Chutili presne tak ako som si ich pamätal. Boli úžasné rovnako ako ona. Celý svet sa mi zastavil. Vnímal som iba nás dvoch, žiadnych ďalších ľudí naokolo.

,, Fakt super. Zorganizujeme plán, zachováme si chladnú hlavu, zatiaľ čo on sa skoro zbláznil a ona pobozká jeho. Kde je spravodlivosť? Objatie, pusa na líce, nič?! My sme vzduch?! " rozhorčene rozhadzoval rukami Jerremy, ale bolo vidno, že si robí srandu.

,, Hmm točíte sa. Asi.. asi odpadnem. " zachrapčala Lexie a skôr než sme sa spamätali, ležala mi v náručí a jej hrudník sa prestával zdvíhať. Ona prestávala dýchať a mňa znovu ovládla panika. Znovu sa mi do celého tela dostal strach, pretože mojej polovičke išlo o život.

Nechaj ma! ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz