Čo to robíš Lexie?!

6.1K 147 13
                                    

O mesiac 

Za uplynulý mesiac sa nič nezmenilo. Keď Jerremy vstúpil do mojej nemocničnej izby, všetko som mu povedala. Bolo vidno, že bol nahnevaný a že zatínal päste, no nechápala som prečo. Až kým mi to jedného dňa nedošlo. Prišla som na to, že je do mňa zaľúbený. No sú z nás len najlepší kamaráti. 

O Andym sa nič nevie, akoby po ňom zľahla zem. Od toho incidentu sa viac neozval. Nezanechal mi žiaden list, nevyhliadol si ma, keď som chodievala sama, proste nič. 

Len jedno sa zmenilo. Po mesiaci nastupujem do školy a mne sa vôbec nechce. A viete čo je na tom najhoršie? Je pondelok ráno! S nechuťou som vstala ako každé ráno, no tentokrát to nebola nechuť do života. To ma už dávno prešlo vďaka Jordanovi, ktorý ma vytiahol z tmavých kútov von. 

Dnes ráno som sa rozhodla, že spravím zo seba nového človeka. Pred pár dňami sme boli s Megan nakupovať a ja som si potajomky kúpila pár svetlých kúskov. Vedela som, že raz príde čas, kedy sa budem chcieť zmeniť. Ten čas nastal práve dnes. Dnešok bude výnimočný.

Zo svojho šatníka som vytiahla slabo modré potrhané jeansy, do ktorých som si zakasala obyčajné biele tričko s nápisom  " I'm psycho but cute " . Na to som si ešte prehodila červenú károvanú košeľu a mohla si ísť spraviť rannú hygienu. Na zubnú kefku som si dala mätovú zubnú pastu a vyčistila si zuby. Tvár som si prepláchla vlažnou vodou. 

Nakoniec som si spravila jemný mejkap, ktorý pozostával z jemnej vrstvy korektora, špirály a ceruzky, ktorou som si namaľovala obočie. Keď som bola so sebou spokojná, vrhla som sa na vlasy, ktoré som len prečesala a nechala ich voľne. Ešte som sa navoňala parfumom a mohla som vyraziť do školy. 

Zišla som do kuchyne nachystaná na moju každodennú frázu  "Dobré ráno" , ale nikto v kuchyni nebol. Keď som sa však lepšie pozrela , na stole bol položený list.  

______

Dobré ráno spachotška. Išiel som zaviesť Megan k nej domov a potom ju odveziem do školy, tak ma nečakaj. Ľúbime ťa.  

Tvoj úžasný a najsexy brat, Taylor. 

______

Musela som sa nad tým uchechtnúť, pretože môj brat je poriadny narcis! Ale musím uznať, že úžasný je. Lepšieho brata som si priať nemohla. 

S jemným úsmevom na perách som sa vybrala do školy. Pomaly som si vykračovala a zároveň uvažovala, že aké to bude, keď prídem po mesiaci do školy a navyše som inak oblečená.

Za chvíľku som už stála pred budovou školy a vchádzala do nej. Vnútro sa hemžilo študentami a ja som si len vzdychla, keď sa na mňa obrátilo pár pohľadov. Keď však chodba úplne stíchla a pozerala na mňa s otvorenými ústami, ostala som nervózna. 

Našťastie ku mne pribehol Jordan a okamžite sa mi prilepil na pery. Pritiahol si ma k sebe a ruku mi položil na chrbát, ktorú pomaly posúval nižšie a nižšie až sa dostal k môjmu zadku. Capla som mu po ruke a on sa uškrnul. Keď som vravela, že sa na mňa pozerá celá chodba, mýlila som sa. Teraz sa na nás pozerá celá chodba!!! Jord si ma pyšne chytil za ruku a kráčali sme spolu do triedy.

Keď som sa však poobzerala, Megan som nikde nevidela. Nezvykla chodievať po zvonení. Ona bola tá, ktorá vždy musela byť všade na čas a neznášala meškanie. No potom som si spomenula na list, ktorý mi nechal Tay v kuchyni a domyslela som si pár neslušných vecí. Mrcha jedna! Toto mi bude musieť vysvetliť! 

Nechaj ma! ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon