Si mŕtvy muž!!!

3.8K 125 2
                                    

O pár dní

Dovolenka prebehla v skutku úžasne. Hlavne spoločné chvíle s Jordanom a to nenarážam na sex. Príde mi to tak, ako keby nás tá dovolenka spojila ešte viac. A to nie len mňa a Jorda, ale navzájom. Z Taylora a môjho chlapa sa stali úžasní priatelia, za čo som bola rada. Stále sa doťahovali, doberali sa alebo si doberali mňa s Megan.

Hneď ako sme prišli domov, Taylor utekal kúpiť do lekárne tehotenský test. Bol strašne nedočkavý, ale bolo na ňom vidno, že sa na drobca teší. Nakoniec sa nám potvrdilo, že Meg je naozaj tehotná. 

Ou, aby som nezabudla. Ten chlap z dovolenky sa už neozval. Nikde som ho nevidela a ani o ňom nič nepočula, no však mala som pocit, že na mňa z diaľky dozeral. Bola som si istá, pretože Andy by ma nenechal len tak. To mu určite do plánov nehralo. Mňa by hrozne zaujímalo, čo plánuje. Čoskoro sa však asi dozviem a celkom sa toho obávam. Andre je schopný naozaj všetkého,  dokonca aj zabiť človeka.

***

,, Ahoj Jerry. " usmiala som na prichádzajúceho Jerremyho do parku.

,, Ahoj Tom. " zasmial sa a ja spolu s ním. Totiž to raz som ho nazvala Jerry a on ma odvtedy volá Tom. Je to zlaté a zároveň celkom vtipné. 

,, Teba to nikdy neomrzí, že? "

,, Nie, ako by som mohol zabudnúť na kocúra, ktorý ma straší v snoch?" uchechtol sa a posadil sa ku mne na lavičku. 

,, Chýbal si mi Jerry. " usmiala som sa a pevne ho objala. Jerremy je úžasný človek a ešte lepší kamarát i keď on cíti ku mne niečo viac. Mrzí ma to, pretože ja mu svoje city nedokážem opätovať.

,, Počuj, keď sme boli na dovolenke, stopol ma nejaký chlap. Povedal, že si ho najal Andy a že ma má sledovať. Musí mať niečo v pláne a skôr či neskôr sa objaví. " posmutnela som.

,, Ak ho uvidím, tak ho zabijem na mieste! Ani len netuší, o aké úžasné dievča prišiel. " úprimne sa mi zahľadel do oči a ja jemu tiež. Videla som v nich tú lásku, ale v mojich bolo čisto len priateľstvo. Zrazu sa však začal ku mne približovať a ja som sa odtiahla.

,, Jerry, " šepla som.

,, Kurva ja mu tak závidím! Závidím mu, že môže pobozkať tvoje pery, ktoré určite chutia úžasne! Závidím mu, že ťa môže chytiť pri bozkávaní za zadok. Závidím každú jednu chvíľu! Sakra Lexie! Ľúbim ťa! " ostala som na neho pozerať s otvorenou pusou. Vedela som, že ku mne cíti niečo viac, ale že sa až takto zamiluje? Viem, že to bolo odomňa hrozné, ale bez slova som sa postavila a kráčala smerom domov. 

,, Počkaj! Prepáč mi to, ale ja už ďalej nemôžem skrývať svoje city. " on ich neskrýval už dávno. Len teraz mi to povedal priamo. 

Rozrazila som dvere na našom dome a mierila si to do svojej izby, kde som sa chcela zvaliť do postele a stráviť fakt, že môj najlepší kamarát ma miluje. 

,, Lexie prosím! Povedz niečo! Vynadaj mi, udri ma, len nemlč! " zakričal zúfalo, keď som sa chystala zdolať neuveriteľne veľa schodov do mojej izby. 

,, Čo sa to tu deje? Prečo je tu taký krik? " dobehol do obývačky Taylor s Jordanom a Megan. Ou, zabudla som vám povedať, že Jordan sa k nám natrvalo nasťahoval. Keď sme prišli z dovolenky, išiel domov, ale vrátil sa k nám totálne nabrúsený s kufrom. Doteraz neviem, prečo bol taký.

,, Lexieee, no táák. Čo si mám pred tebou kľaknúť? " zúfalo zavrčal smerom ku mne. 

,, Bež domov Jerry. " šepla som. 

Nechaj ma! ✓Where stories live. Discover now