Pomaly som začala rozliepať oči a zistila som, že som v nejakej cudzej izbe a cudzej posteli. Neskôr mi však došlo, že to musí byť náš apartmán a že ma sem Jord musel doniesť. Poobzerala som sa po celej izbe a vyzeralo to tu úchvatne. Izba bola zariadená v modernom štýle, o čom vypovedala aj obrovská luxusná manželská posteľ spolu s plazmou zavesenou nad dverami.
,, Bál som sa o teba Lee." sadol si vedľa mňa Jord a pohladil ma po líci. Musela som si zahryznúť do pery, pretože vyzeral v skutku neodolateľne. Jeho oblečenie sa skladalo len z čiernych boxeriek, ktoré boli pekne obtiahnuté, čo mu zvýraznilo jeho vyšportovaný a pevný zadok.
Viac som to nevydržala a prevrátila som nás. Teraz som sedela na jeho rozkroku a pomaly sa blížila k jeho perám. Pobozkala som ho tak nežne a zároveň chtivo a provokačne. Musela som sa mu uškrnúť do pier, keď som pocítila ako sa napol. Pomaly som sa pohla smerom k nemu a spravila krúživý pohyb, ktorý som párkrát zopakovala. Vzdychol mi do pier a ja som mohla cítiť, ako sa jeho boxerky zdvíhajú a jeho vták po mne túži.
,, L-L-Lexie, čo to robíš? " vzdychol trhane, ale ja som neodpovedala, len som sa uškrnula. Dostala som ho tam, kde som chcela. Bol v mojej moci a to sa mi kurva páčilo! Obsypávala som ho celého bozkami. Najskôr som sa pribrzdila na krku, kde som mu začala jemne hrýzť a sať pokožku. Áno, presne tak! Spravila som mu cucflek. Označila som si ho!
Jemnými bozkami som mu prešla cez kľúčnu kosť a vytvárala si mokrú cestičku smerom nadol k jeho boxerkám. Tam som sa mala v pláne zdržať najviac. Cítila som, dokonca aj videla, aký je nadržaný. Jeho rozhorúčené telo spolu s jemnými vzdychmi, ktoré sa drali z jeho úst a mne spôsobili blažený pocit na duši, o tom značilo.
Chytila som lem jeho boxeriek a trošku ho stiahla nižšie, kde som mu následne prešla jazykom. Prekvapilo ma ako zareagoval, pretože sa celý napol a vzdychol. Nečakala som na nič a strhla som z neho boxerky. Upss. Asi si bude musieť kúpiť nové.
Jeho vták už stál v pozore pekne tvrdý a ja som sa na neho nemohla vynadívať. Uchopila som ho do ruky a začala robiť mierne pomalé pohyby, zatiaľ čo on sa pod mojím dotykom striasol a z úst sa mu vydral silnejší vzdych, ktorý ma znovu len povzbudil.
Priložila som svoje pery na žaluď, ktorý som jemne poláskala jazykom. Pomalými krúživými pohybmi som ho dráždila a chcela som docieliť, aby ma začal prosiť. Prosiť o to, aby som ho spravila a poriadne ho vyfajčila. Po celej dĺžke som prešla jazykom a tento pohyb párkrát zopakovala, no len tak letmo, aby sa mu zväčšila túžba a viac po tom priahol.
,, Lee, prosíím. " zachrapčal zúfalým hlasom a ja som sa musela uškrnúť. Zároveň som sa aj potešila pretože som docielila to, o čo som sa celý ten čas snažila.
Palcom som dráždila odzadu žaluď a jazykom som mu prechádzala po jeho špičke. Rozdiel bol v tom, že toto krúženie bolo viac intenzívnejšie a rýchlejšie. Jord sa úplne uvoľnil a nechal vzdychom voľnú cestu.
Pomaly som si začala vkladať do úst vtáka. Po malých častiach až ku koreňu. Zahnala som pocit dávenia a sústredila sa na to, ako ho poriadne vyfajčiť. Hlavou som začala pohybovať smerom zhora nadol a svoje tempo som zrýchľovala. Chcela som ho spraviť tak, ako ešte nikdy! Keď som ucítila, že mu v ňom začína jemne cukať, vedela som, že od urobenia nemá ďaleko. Práve naopak. Spravila som ešte pár ťahov a on sa mi spravil do úst. Prehltla som a zadívala sa Jordovi do očí. Žmurkla som naňho, palcom si prešla po pere a následne som ho oblízla.
,, Ideme na pláž? Zavoláme Taya a Megan. " uškrnula som sa na jeho vykolajenom výraze.
,, Lee. To. Bolo. Úžasné! " dal dôraz na každé jedno slovo a ja som sa na neho usmiala. V hlave sa mi však začal spriadať plán, že večer to zopakujem znovu. No tentokrát si na ňom zajazdím.
,, Pooď." vyplazila som na neho jazyk a z kufra si vybrala plavky. Rozhodla som sa, že ho trošku podráždim, preto som si vyzliekla tričko spolu s nohavicami. Ostala som pred ním len v spodnom prádle. Otočila som sa tvárou k nemu a neskutočne pomaly som si začala zvliekať podprsenku, po ktorej nasledovali nohavičky.
Jeho vták na to okamžite zareagoval a začal sa zdvíhať.
,, Mal by si sa schladiť Gray. " povedala som provokačným hlasom a navliekla som na seba svoje čierne bikiny. On si len frustrovane vzdychol a navliekol na seba plavky aj on. Kým sa obliekal podišla som k nemu odzadu a objala som ho. Ruky sa mi presunuli tesne nad lem jeho plaviek. Jedna ruka mi zišla kúsok nižšie a stlačila mu "nechtiac" rozkrok.
,, Milujem ťa Gray. " uškrnula som sa a on si trhane vydýchol.
,, Poďme Ovenová! " zavrčal a šľahol mi po zadku, na čo som sa rozosmiala. Ruka v ruke sme vyšli z dverí a Jordan ma zaviedol do Tayovej izby.
Jordan roztvoril dvere bez klopania a nám sa naskytol pohľad na nahú Megan s Taylorom. Okamžite som Jordovi zakryla oči a on spravil to isté. Musela som sa nad našim rozmýšľaním zasmiať, pretože sme mysleli obaja na to isté.
,, Jordan! Nemôžeš sa aspoň raz naučiť klopať?! " zavrčal naňho Tay a ja som sa na nich spolu s Megan pobavene pozerala.
,, Na čo mám klopať? Som si myslel, že sa vyspíte až neskôr a nie hneď, keď dorazíte na izbu! " zaškeril sa. Zmena plánu Jordan! Budem ťa provokovať celý deň až nakoniec budeš sexuálne frustrovaný! Muhaha! Som to ja ale zákerná!
,, My sme spolu nespali! Ale keď sme už pri tom, ty tiež nie si ktovie aký anjelik. Tvoje vzdychy boli počuť až na koniec Zanzibaru! "
,, Ale my sme spolu nespali! To len tvoja sestra je taká divoška, že hneď ako sa prebudila, tak sa na mňa vrhla. " zrejme si na to spomenul, pretože si oblizol peru a stlačil mi zadok. Takže takto. No počkaj Jordan Gray! Postavila som sa pred neho a svoj zadok som pritisla spredu na jeho rozkrok.
,, Ty si sa naňho vrhla? Ja ťa zabijem Jordan! Odtrhnem ti vtáka! "
,, Veď mi len vyfajčila. " uškrnul sa a ja som sa na neho viac natlačila. Nebadane som sa pohla oproti jeho rozkroku a on mi stlačil bok.
,, Fuj! Prezlečieme sa do plaviek a hneď sme tu! " povedal nám Tay a my sme prikývli. Akonáhle odišli z miestnosti, Jord ma chytil za prsia.
,, Takže si sa rozhodla ma provokovať? " zavrčal mi pri uchu a jemne mi hryzol do ušného lalôčka. Privrela som oči a musela si zahryznúť do pery. Nedám sa len tak obmäkčiť!
,, Oh, musím si pritiahnuť šnúrky na topánke. " povedala som viac než nevinne a pomaly sa prehla nadol. Svoj zadok som mala pritlačený priamo na jeho rozkroku a sem tam som nim spravila mierny pohyb, čo Jordana vyviedlo natoľko z miery, že prestal vnímať.
,, Môžme ísť. " prišli k nám Megan s Tayom a my sme vyrazili na pláž. Jordan bol stále mimo nad čím som sa musela uškrnúť, pretože bol zlatý.
***
Celý deň som Jordana provokovala a vychádzalo mi to v skutku bravúrne. Vždy, keď sa ma snažil odchytiť, pridružila som sa k Megan a Tayovi, len aby som ho ešte viac vyprovokovala. Videla som na ňom tú sexuálnu frustráciu. Túžil po mne rovnako ako ja po ňom. No moje hravé ja túžilo po ňom ešte viac.
,, My si už pôjdeme ľahnúť, však Lexie? " zavrčal smerom ku mne frustrovaný Jordan. Ja som len s úškrnom prikývla a vybrala so do izby. Akonáhle sme zatvorili dvere, Jordan ma o ne oprel a hladne sa vrhol na moje pery.
,, Ja ti ukážem čo znamená provokovať ma Lee. Budeš sa zvíjať podomnou od rozkoše a budeš prosiť aby som neprestával. Môj vták bude v tebe len tak kĺzať a ty za žiješ, čo je to mať viac orgazmov po sebe! Budeš kričať od rozkoše! " zavrčal a strhol zo mňa všetko oblečenie. Nebála som sa, chcela som to. Túžila som po Jordanovi, preto som sa mu odovzdala celá. Vedela som, že keby poviem aby prestal, tak prestane. Lenže ja som ho nechcela stopnúť.
A práve preto sme svoju prvú dovolenkovú noc prežili najlepším sexom, aký som kedy zažila!
Nová časť zlatíčka! Trošku erotiky! :P
*Gramatické chyby*
YOU ARE READING
Nechaj ma! ✓
Teen Fiction17 ročné dievča s ťažkou minulosťou, dievča ktoré stratilo rodičov a odsťahovalo sa z mesta. Žije len s bratom, Taylorom, ktorý na ňu nedá dopustiť. Chráni si ju tak isto ako jej najlepšia a jediná kamarátka Megan. Jej minulosť poznajú len oni dvaja...