,, Vstávaj Lee, musíme ísť na raňajky. " budil ma Jordan jemným hláskom, ale ja som nereagovala. Nemala som v pláne vstávať. Kto už len vymyslel raňajky na ôsmu hodinu? Veď pre mňa je to noc!
,, Uhmzž uo chvíošku." povedala som do vankúša a znovu sa zasnívala. Lenže Jord ma začal bozkávať po krku a mne okamžite nabehla husia koža. Jeho bozky ma vždy dokážu prebrať a zároveň aj rozpáliť. No tentokrát som ho nechcela nechať vyhrať!
,, Ach Lee, prídem o chvíľku." vzdychol si a ja som sa v hlave spokojne usmiala. Zachumlila som sa do voňavých bielych perín a pomaly začala upadať do spánku, čo sa mi aj nakoniec podarilo.
***
,, Lexie! Musíš sa okamžite prebudiť! Niečo sa stalo Jordanovi! " kričal na mňa nejaký mužský hlas.
,, Uhm " zamrmlala som, ale potom, keď som si uvedomila význam jeho slov, okamžite som vystrelila do sedu. Predomnou sa však vyškierali tri hlavy. Hneď som vedela, že to na mňa naplánovali! Človek si nemôže ani zdriemnuť.
,, No vidíš a ty si si myslel, že to nebude fungovať. Hneď sa prebudila."
,, Dobre Jord, uznávam, že som tomu neveril. Aspoň vidno ako ťa miluje." rozprávali sa pri mne Taylor s Jordanom. Akože oni nevidia, že pri nich sedím? Prevrátila som nad tým očami a bez slova sa vybrala do kúpeľne. No do kúpeľne mi vošla pomerne smutná Megan.
,, Čo sa stalo? Si v poriadku Meg?" objala som ju a ona sa mi rozvzlykala v náručí.
,, Lexie, myslím.. myslím, že som tehotná. Bojím sa to povedať Tayovi. Ako zareaguje? "
,, Meg, on ťa miluje. Môžem mu to kľudne povedať aj ja. " usmiala som sa na ňu povzbudivým úsmevom. Ona smutne prikývla a vrátila sa naspäť do izby. Chvíľku som len tak omráčene stála, ale potom som si uvedomila, že budem teta a na tvári sa mi usídlil úsmev.
Zvliekla som spodné prádlo a vošla do sprchy, ktorá ma aj prebrala. Rozčesala som si svoje dlhé čierne vlasy a umyla si zuby. Zo skrinky , ktorá sa nachádzala pod umývadlom, som si vybrala čistú červenú čipkovanú podprsenku s nohavičkami, ktoré mi pekne tvarovali zadok. No potom som si však uvedomila, že som si nezobrala žiadne oblečenie. Áno, Taylor ma už v spodnom prádle videl, ale tak.. Chápete ma. Je to predsa len môj brat a pri ňom je moja najlepšia kamarátka.
Musela som sa však premôcť. Vyšla som z kúpeľne rovno do našej izby, kde sa na mňa pozreli tri páry očí.
,, Preboha Lexie, obleč sa! " zavrčal Taylor a ja som sa uchechtla.
,, Vieš braček, keby si so sebou vezmem oblečenie, tak by som sa aj obliekla! " povedala som mierne podráždene a zohla sa ku svojmu kufru. Možno sa čudujete, prečo mám veci v kufri, ale ja som nikdy nebola typ na vybaľovanie. Vždy som si oblečenie nechala v kufri , aby som ho nemusela znova baliť. Preto mi aj doma stál kufor v rohu izby aj dobrý mesiac.
Jordan
,, Jordan nepozeraj sa na ňu sakra! Je to moja malá sestra! "
,, Ja sa na ňu nepozerám Taylor! "
,, Jasné a tvoj vták sa zdvihol určite z toho prievanu, čo máte v izbe! "
,, No a? Ja za to nemôžem, že máš sexy sestru. Stavím sa, že keby tu Megan začne pobehovať v spodnom prádle tiež skončíš so stojákom! Navyše, nikdy nie je na škodu ho trošku prevetrať."
,, Ja ti ho prevetrám cez kľúčovú dierku a už nikdy nepretiahneš moju sestru! "
,, To isté môžem spraviť aj ja, aby si jej nepreťahoval kamarátku! "
,, Jordan! Kurva ja nechcem aby bola v osemnástke tehotná! "
,, Ako vieš, že neotehotnie Megan? "
,, Berie prášky ty pako! A navyše ja by som bol rád! Ale Lexie neberie! " zamračil som sa. Odkiaľ to on môže vedieť?! Spí s ňou snáď on?!
,, A ty to už len odkiaľ vieš?! "
Lexie
,, Dosť! Už by aj stačilo! My sme stále tu, ak ste si nevšimli. " zavrčala som na nich a oni na nás obrátili svoje pohľady.
,, Lexie, ja to nezvládnem! " rozplakala sa Megan a ja som ju objala. Neplakávala často, vždy len keď to bolo niečo vážne. Chápala som, že sa bojí ako Taylor zareaguje, navyše ešte keď povedal, že nechce , aby som v osemnástke otehotnela. Meg má tiež osemnásť, takže ju to možno zasiahlo.
,, Zlato, čo ti je? " podišiel k nám Taylor, ale Megan sa skryla za mňa. Super, takže mu to musím oznámiť ja.
,,Posaď sa Taylor. " povedala som vážne a Jord sa na mňa so strachom pozrel. Len som mykla hlavou a obrátila sa naspäť k Tayovi.
,, Vieš.. no.. Fúú. To je ťažšie než som si predstavovala. Poviem ti to na rovinu. Megan je pravdepodobne tehotná a bála sa ako zareaguješ, preto ti to nepovedala sama." uškrnula som sa na jeho prekvapenom výraze.
,, A vraj že kto si má dávať pozor. " rozrehotal sa Jordan na celú izbu.
,, Kokot. "
,, Ty si už načisto sprostý alebo čo? Žena, ktorú miluješ, ti porodí pravdepodobne dieťa a ty sa netešíš? Veď je to to najúžasnejšie, čo môže byť. Ani nepomysli na to, že ju odkopneš! Veď ty budeš otec. V tom dieťati bude niečo z teba. Keby Lexie náhodou otehotnela, bol by som rád, pretože by to bol symbol našej lásky. Boli by sme jedna rodina. Ona by sa stala mojou ženou a mali by sme krásnu dcéru alebo syna." prehovoril Jordan a ja som ostala na neho pozerať s otvorenou pusou.
Ako sa mohol tak zlý chalan zmeniť v tak dobrého chlapa? Nikdy by som si nepomyslela, že by Jordan mohol nad niečim takýmto uvažovať. Taktiež by som si nikdy nepomyslela, že by chcela mať bábätko.
,, Nechcem ju odkopnúť ty magor! Milujem ju tak, ako budem milovať naše maličké. " usmial sa a pretrel si oči. On plakal?? Megan sa mu okamžite vrútila do náručia. Dobre, oficiálne prehlasujem, že máme asi po raňajkách!
Viem, že by som sa mala tešiť z toho, že to úspešne dopadlo, ale ja som kurva hladná! Navyše tým, že Megan bude tehotná, Taylor bude hrozný. Poznám ho dosť na to, aby som mohla s určitosťou povedať, že bude až príliš starostlivý.
Tak ako Jordan. Zaskočili ma jeho slová, ale zároveň ma zahriali pri srdci. Som šťastná, že som sa doňho zamilovala, pretože lepšieho muža som si priať nemohla!
Ďalšia kapitolka :) Príjemné čítanie zlatíčka!
*Gramatické chyby*
DU LIEST GERADE
Nechaj ma! ✓
Jugendliteratur17 ročné dievča s ťažkou minulosťou, dievča ktoré stratilo rodičov a odsťahovalo sa z mesta. Žije len s bratom, Taylorom, ktorý na ňu nedá dopustiť. Chráni si ju tak isto ako jej najlepšia a jediná kamarátka Megan. Jej minulosť poznajú len oni dvaja...