,, Lexie! " skríkla po mne Megan. Ledva som zachytila jej slová, pretože bolesť bola príšerne silná.
,, Meg, bolí to. Tak strašne to bolí!!" hovorila som pomedzi vzlyk, ktorý sa dral na povrch.
,, Musíme ísť do nemocnice Lexie. Preboha, čo keď potratíš?! "
,, To nie! " skríkla som pomedzi plač.
,, Zvládneš prejsť do nemocnice?"
,, A.. Asi áno. " zakoktala som sa a znovu smrkla. Nechcela som si ani predstaviť, ako by som to zvládla, keby potratím. Všetko by sa mi zrútilo a Jordan by ma musel znova ťahať z môjho čierneho sveta.
,, Prosím vás, potrebujem doktora! Moja kamarátka je tehotná!" zakričala na celú nemocnicu vyplašene.
Predomnou sa však zjavil Jordanov doktor, ktorý sa mi hneď prihovoril.
,, Čo vám je slečna?"
,, Ja neviem. Strašne to bolí. Bolí ma brucho a mám také návaly bolesti. Priam ma až pichá pri srdci. " zavrčala som.
,, Poďte. Spravíme nejaké vyšetrenia, ale mám podozrenie na rizikové tehotenstvo. " oznámil mi a ja som zbledla snáď o tisíc odtieňov.
,, Pán doktor, myslím si.. Myslím si že odpadnem. Je mi hrozne zle a točí sa.. Točí... " nedopovedala som, pretože sa mi zahmlelo pred očami a od toho momentu si nič nepamätám.
Megan
Keď som ju uvidela ako sa zrútila, zrútila som sa aj ja. A to doslovne. Možno je to tými hormónami, ale totálne som sa rozplakala. Nechcela som plakať, ale nemohla som si pomôcť. Okamžite som však vytiahla mobil a vytočila Jordove číslo.
,, Jordan? Niečo sa stalo. Ty.. Musíš prísť do nemocnice. Lexie je.. Lexie.... " nedokázala som to povedať.
,, Idem!" zareval mi do telefónu a ja som skoro ohluchla. Dúfam, že Lexie a jej bábätko budú v poriadku.
Posadila som sa pred jej izbu a hlavu si položila na svoje kolená. Už to nešlo tak, ako pred pár mesiacmi, pretože moje bruško nabralo dosť na objeme.
Jordan
Vypol som hovor a okamžite som letel z izby von. Megan mi nepovedala, čo sa stalo, no aj tak som sa kurva bál.
Vytváral som už tie najhoršie situácie, no vedel som, že sa musím upokojiť. Musím tu byť pre ňu.
Nevedel som, čo mám očakávať. V hlave som si kládol rôzne otázky typu, či bude v bezvedomí alebo nejak zranená, no nevedel som si odpovedať.
Zbehol som rýchlosťou blesku po schodoch a šiel sa obuť.
,, Taylor! Kde máš kľúče od auta?! " skríkol som.
,, Na čo?"
,, Lexie je v nemocnici. " šepol som a on na mňa vypúlil oči.
,, V tom prípade idem s tebou!" vydoloval z vrecka kľúče a hneď sme boli nasáčkovaní v jeho aute.
,, Ach Taylor. Dúfam, že je v poriadku. Nechcem, aby zase trpela. Ona.. Ona si to nezaslúži. Tak sa o ňu bojím. Kurva! " trafil som rukou po palubnej doske. Nevnímal som bolesť, ktorá mi vystrelila do ruky.
Sústredil som sa len na moju Lee.
,, Bude v poriadku Jordan. Ona je silná."
,, Lenže je tehotná! Bože, čo keď sa stalo niečo bábätku? Čo keď... "
,, Jordan! Upokoj sa prosím ťa. " jemne som prikývol hlavou a smutne sa zadíval von z okna.
,, Čo jej je Megan?" vychrlil som na ňu.
,, Neviem, doktor ešte nevyšiel! Išli sme do toho nákupného centra a ona zrazu v polke zastala, že ju bolí brucho. Keď sme sem prišli doktor povedal, že má podozrenie na rizikové tehotenstvo a potom odpadla. Doteraz nič neviem."
,, Kurva!" vrazil som celou silou do steny, o ktorú som si oprel čelo a z hlboka dýchal. Trošku ma pichlo pri bruchu, ale nevenoval som tomu pozornosť.
Celou hlavou mi kolovali myšlienky na Lexie a na naše bábätko. Tak som sa o nich bál. Kurva bol to taký tlak na hrudi, ktorý sa nedá vydržať. Potreboval som vedieť, že sú v poriadku. Potreboval som ju vidieť. Pohľadkať ju po brušku a dať je bozk, ktorý jej dá najavo, že som tu s ňou!
Kurva! Len nech sa nič nepokazí a my neprídeme o naše bábätko. Hlavne teraz, keď sa blížia Vianoce. Už mám presne naplánované, čo dostane Lexie.
Chcem ju totižto požiadať o ruku a keby sa stane niečo zlé, nebola by to vhodná chvíľa. Mám taký strach! V hre sú moje dve najdôležitejšie osoby v živote.
,, Hééj, Jordan. Pokoj. " prišiel ku mne Taylor, ktorý ma potlapkal po pleci.
,, Ja nemôžem byť kurva kľudný! Ako by som mohol? Je tam moja tehotná priateľka, ktorej hrozí, že skončí na rizikovom tehotenstve a k tomu môže potratiť! Nemám dôvod byť kľudný!" vybuchol som. Ešte pred pár hodinami bola v poriadku a zrazu sa všetko zmenilo behom sekundy.
Nechápem to. Život je tak nespravodlivý. Nedovolí nám, aby sme boli šťastní. Vždy sa musí niečo posrať! Kedy už konečne budeme žiť normálne?
,, Ááá, pán Gray. Ako sa cítite? "
,, Ako jej je? Čo bábätko?"
,, Je stabilizovaná. Nie je to nič vážne, len jej chýbajú živiny. V poslednom čase musela málo jesť a piť. No musí byť v kľude. Ostatné vám povie ona sama. Gratulujem vám. " potlapkal ma po hrudi a ja som nechápal, k čomu mi gratuluje.
Nechápavo som sa zahľadel na doktorov vzďaľujúci chrbát. Čo tým myslel? A ako to, že Lexie nejedla?!
,, Keď som bol v kóme, Lexie nejedla však?" zavrčal som a Megan mi prikývla hlavou.
,, Čo ti povedal doktor? Čo je mojej sestre?"
,, Je v poriadku. Len jedno nechápem. K čomu mi gratuloval? " pokrútil som hlavou a vybral sa do jej izby.
Hneď ako som otvoril dvere, zapichol sa do mňa jej pohľad. Pomaly som sa k nej priblížil a hneď som ju pobozkal na pery. Musel som sa uistiť, že je v poriadku.
,, No sestra, čo ty zas vyvádzaš?"
,, Ty si tak nahovno kamarátka!" skríkla Megan cez plač a bežala objať Lexie. Musel som sa nad tým uchechtnúť.
,, Meg, nechaj ju. " zamračil som sa na ňu, ale keď som sa pozrel na Lexie, znovu som sa láskyplne usmial.
,, Vystrašila si ma anjelik. Myslel som si, že.. "
,, Tíško Jordan. Som v poriadku, len máme jeden problém. " zrazu sa jej mimika tváre zmenila na vážnu. Klamal by som, keby som povedal, že som sa nezľakol.
,,Aký? " spýtal som sa neisto.
,, Budem musieť jesť za troch." usmiala sa na mňa, ale ja som stále nechápal. Vedel som, že bude musieť veľa jesť.
,, Lexie to už vieme dávno. Chýbajú ti živiny. " zasmial sa Taylor.
,, Aaaaaaaa! To vážne?" zvýskla Megan. Lexie jej len na niečo prikývla. Teraz som bol vážne zmätený.
,, Mala by si im to povedať zrozumiteľne. " zasmiala sa Meg.
,, Čakám dvojičky chlapci."
Ešte jedna časť a potom bude epilóg. 💕💕❤️
Príjemné čítanie lásky 🤣❤️
YOU ARE READING
Nechaj ma! ✓
Teen Fiction17 ročné dievča s ťažkou minulosťou, dievča ktoré stratilo rodičov a odsťahovalo sa z mesta. Žije len s bratom, Taylorom, ktorý na ňu nedá dopustiť. Chráni si ju tak isto ako jej najlepšia a jediná kamarátka Megan. Jej minulosť poznajú len oni dvaja...