Part 6 - together again-

1.5K 87 11
                                    

Dudaklarını hissettiğimde onu ittirmeye çalıştım.

Son kez denememde benden ayrılmıştı.

Elimle dudaklarımı silip.

"Senin derdin ne her seferinde beni öpüyorsun ! yapma şunu! hoşuma gitmiyor!"

kafasını hayır anlamında sallayıp "ama benim hoşuma gidiyor !" diyip şu bilmiş sırıtmasına takıldı.

"O zaman git sevgilini öp! " dedim.

Kaşlarını çatmıştı "Sevgilim mi?"

Evet anlamında kafamı salladım.

"Rose !" dememle kahkah atmıştı.

"İyide rose benim sevgilim değil ki! Onunla sadece eğleniyorum!" diyip sağ kolunu  hemen omzumun yanına duvara yasladı.

"O zaman söyle birdaha beni sıkıştırmasın! "

Kaşlarını havaya kaldırmıştı.

"Rose seni sıkıştırdı mı?"

Evet anlamında kafamı salladım.

"uhm... Ne yapalım hayranlarım çok var" diyip dudağıma yaklaştı.

Ondan uzaklaşıp "Ama ben senin hayranın değilim!  Bana sürtük dediğini unutmadım! Şimdi defol!"

iki koluyla beni duvarın arasına sıkıştırdı.

"Hadii ama bebeğim takıldığımı sende biliyordun!" Şu yüz ifadesi herkez kanar styles ama ben değil.

Onu ittirip "Hayır bilmiyordum! Annemler gelir birazdan git burdan hadii! "

Hayır anlamında kafasını salladı.

"Onları görmek isterim... Ne de olsa beni çok severler!" Tam öpücekken

eğilip kolunun altından çıktım. Kahkah atmıştı.

"Hadii git!" diyip onu ittirmeye başladım.

Eliyle üzerimdeki şort ve t-shirt'mü gösterip "Üzerindeki ayıcıklar yakışmış " diyip kahkah attı.  Kapıyı açıp dışarı ittirdim.

"Tamam..tamam gidiyorum fakat seni birdaha o sarı çocuğun yanında görmiyeceğim! " Luke'dan bahsediyordu.

İşaret parmağını bana doğru uzatmıştı.

Kapıyı aralamıştım  kafamı dışarı uzatıp "Sen öyle san styles ben Luke ile sex yapmayı bile planlıyordum nede olsa tatlı çocuk!"

"Bell-!" ve kapıyı üzerine örttüm.

...

Ertesi gün.

Saat'im çalıyordu.

Gözlerimi araladığımda hava çoktan aydın olmuştu.

Tanrım okula gitmek istemiyorum.

Ayağa kalkıp banyoya yürüdüm ve Duşa girdim.

Gözlerimi kapadığımda gözümün önüne harry geliyordu gülümsemesi ve kahkah atması.

Gözlerimi açtığımda ise sadece şampuandan dolayı gözlerimin yandığını hissediyordum tekrar gözlerimi kapattım.Fakat onu görüyordum.

Bornozumu giyinip saçlarımı havluya sarıp odama gittim.

Saçlarımı kuruttum İç çamaşırlarımı giyindim ve bornozumu çıkartıp yatağımın üzerine attım. Rahatlamıştım okula gitmek için daha vaktim vardı.Telefonuma mesaj gelmişti.

BAD STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin