Part 32 -f*ck -

339 26 4
                                    

Kısa bir bölüm :))

*BELLA

"Bella ! Bella bebeğim lütfen gözlerini aç !Bella ..."
Gelen sesler iyice kafamı ağrıtıyordu. Fakat tepemde öten Ambulans siren sesini başlarda çalar saatim sanmıştım sesi sonradan tanıdık gelmişti. Gözlerim sanki birbirine yapışmıştı açamıyordum, Neler olduğunu anlayamıyordum. Hiçbirşeyi hissedemiyordum.Bana en son ne olmuştu? . Üşüyordum. Hislerim yok oldukça kalbime bir çarpıntı ve bir üşüme daha ...

*HARRY

Mezun olalı 3 hafta olmuştu.Doğum günü partimden sonra en son takıldığım kadınla odama çekildim hareketleri , bana dokunuşları beni terletmişti. Siyah-beyaz'a bürünen odama girdiğimizde , karşımda ki bir yandan dudaklarımı kemiriyor diğer yandan ceketimi çıkarıyordu. Bu odaya Bella'dan önce kimseyi getirmemiştim ondan sonradan bu ikinci oluyordu. Karşımda ki durduğumu anlayınca kendini üzerime dayadı ve beni de yarım kalan işine teşvik etti.Boğazımdan hafif hırıltı çıkmıştı. Onun gözlerinde Bella'ın Işıldayan gözlerini gördüm , kıza baskı yapınca inledi. Bu hoşuna gitmiş olmalı ki ağzımda ki , dolgulu dudakları kıvrıldı.
Bu benim suçum değildi Bella'ın suçuydu. Ona aşık değildim. Aşk'a inanmıyordum. Ondan sadece hoşlanıyordum-eğleniyordum- beni güldürebiliyordu, bunu sadece o başarabiliyordu.O ise bana kısa sürede bağlanmıştı. Ben birine bağlı kalabilecek biri değilim. Onunla çıkarsam ki bunu isterim : Ona kimsenin dokunmasını istemediğim, onun bana ait olduğunu göstermek için. Artık buna da gerek kalmamıştı.Çünkü o artık yok. Gitti.

Ertesi gün

Hangi b*kuma bu perde açık ki!. Gözlerimi sıkıca yumup ağzımdan küfür savurdum. Başım dün geceden kalan gürültü ve alkoldan dolayı fazla ağrıyordu.Sağıma döndüğümde kızı yerinde göremedim. Tam gitmiş olduğuna sevinecekken burnuma gelen kokuyla kaşlarımı çattım.Bir hışımla üzerime beyaz gömleğimi geçirdim. Pantolunumu uzun bacaklarımdan geçirip kemerimi sıkılaştırıp ucunu tokasına taktım. Telefonumdan haftada 2-3 kez evime gelen hizmetli kadını çağırdım yanına birkaç kişi almasını da söyledim. Dün Rose'nin evimde düzenlediği lanet parti hala yerinde duruyordu. Merdivenlerden inerken gömleğimin düğmelerini ilikliyordum.Duvarda asılı olan. "Mutlu yıllar harry " pankartını elime alıp parçaladım. Kızın elindeki tepsiyi ve onu süzdüm. Üzerinde En sevdiğim kırmızı gömleğim vardı. (Bir günlüğüne Bella'ya giymesi için verdiğim gömlek.) Seni lanet sürtük! Elimdeki top şeklini alan pankartı kenara fırlatınca mutfağın kapısında ki kız ürkmüş olmalı ki görüş alanı beni buldu. "Uhmm..-günaydın birşeyler atıştırırız diye birşey hazırla-" kız lafını bitirmeden kolundan tutup kendime doğru çektim. Kendini üzerime doğru dayadı. Gülümsedi. "Dün gece doymadın sanırım " dediğinde derin bir nefes aldım. Yanağım kıvrılmıştı. Gömleği yavaş bir şekilde üzerinden çıkardım. Altında kırmızı tangası ile kalmıştı. Gömleği sırtıma atıp , kızın boynumu kavrayan kollarından tutup dış kapıya sürükledim. "Ne oluyor! " yüz ifadesi biranda gerildi. Kapının önüne geldiğimizde askılıktan bir uzun ceketimi alıp eline tutuşturdum ve kapıyı açıp ikimizi de dışarı attım kapıyı örttüm. "Ne yaptığını sanıyorsun!" Diyip ceketimi üzerine giydi. "Seni bir daha burada görmeyeceğim" arabama doğru yürürken arkamdan küfür savuruyordu. Arkama dönmeden "Ceketimi nereye bırakacağını biliyorsun " onu daha önceden Zedd. ile ortak olduğumuz barda görmüştüm.

*
Ben geldim :*
+20 sonrası yb yorumlarınızı unutmayın diğer bölüm hazır ;)

BAD STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin