Part 14 - Bad Feeling -

1K 54 13
                                    


"Tamam o zaman şimdi sıra sende sözünde dur"

"Ne konuda ?" dedim kaşlarımı çatıp.

"Karşıma çıkmaman konusunda" diyip güldü.

"S-..Sen ciddimiydin?" kaşlarımı çattım ve tam önünde belirdim.

Kolları hala aynı birbirine dolamış ve sırtı duvara yaslıydı .Yüzüne ukala bir o kadar sexy sırıtmayı takıp kafasını olumlu anlamda salladı.

"Pekala!" diyip karşısında dik durdum . Beni ezmesine izin veremezdim.Ben onunla dertleşiyim sıkıntısını Çözeyim şu gerizekalının yaptığına bak!

Arkamı dönüp iki adım atıp aramıza mesafe koymamla büyük parmakları kolumu kavradı.

Amacı ne bu salağın?

Sesli kahkasıyla ona döndüm. Onunla konuşmam ya da dertleşmem , sarhoş mu etmişti?

Zümrüt yeşili gözlerine odaklandım.Ağzını araladığında pembe dudakları ahh tanrım ... O dudaklar .. harikaydı ve kimbilir kaç kişi onların tadına bakmıştır.

Evet bende çoğu kez tatdım, ama tam karşılık veremediğim için zevk alamamıştım.

" Ahh.. bebeğim beni hala tanıyamamışsın" diyip kavradığı kolumla beni kendine yaklaştırdı.

Ciddi değilmiydi?

"Sadece eğleniyordum" fısıldaması vücudum ürpertmeme neden olmuştu. Bu hareketlerinden ne zaman vazgeçecek?

Yolumuza devam ettiğimizde , aklıma bir fikir gelmişti sabahtan beri Harry ile onu tartışıyoruz.

Luke iyi bir dost yani benimle öyle, aslında Harry'e kötülük yapmak istememiş.Tabii bu kötülükse. Bayan Nelly onunla tek konuşan Luke olduğu için ona görev vermiş ve Harry'in sorununu çözmek istemiş.Luke'da Harry'in sorunun çözülmesini isteyince bayan Nelly'in dediklerini yapmak zorunda kalmış. Yani Luke'in bir kötülük yaptığı yok. Bizim koca çocuk anlamıyor!

Ve ben de ikisininde birbirine olan dostluğu görebiliyorum.Arada iki üç kızışma olabilir bu her dost arasında olur. Ve ben de Bella'isem ikisini barıştıracam.

Ve gelelim Harry'le tartıştığımız konuya.

Ona ikide birde 'Sen luke seviyorsun! Sadece yaptığı hata yüzünden ona kızgınsın!" dediğim de ikide birde beni becermek istediğini ortaya atıyordu. Buna kızmıyordum sadece eğleniyorduk. Ama Luke konusunda ciddiyim.

Harry beni ' eve bırakmak istediğini' daha doğrusu ' bırakacağını' söyledikten sonra bu çocukla hiç anlaşamayacağımı anladım.

...

Eve girmek için zile bastığım da kapıyı annem açmıştı.

Harry yüzüne kocaman bir sırıtma takıp "Nasılsınız bayan Nicol?". Annem tebessüm edmişti.

Nedense ben annemi kendimden genç görüyorum ? neden annem gibi değilim rahat pozitif ve eğlenmeyi bilen? Annemin bu yönünü çok seviyorum sanırsam babam da öyle, annemle bu yüzden de evlenmiş olabilir.

Acaba ben dışarıdan nasıl görünüyorum?

Harry'in 'Sexy ' demesini aldırmadan Luke'ın 'iyi ve sıcak kanlı' düşüncesini benimsedim.

"Sizi bir arada görmek ne güzel " cümlesinden sonra salonda şu gala gecesinde Harry'e askıntı olan daha doğrusu Harry'in askıntı olduğu kız şuan bizim evde bizim koltuğumuzda oturuyordu. Sinirlerim tavan yapmıştı.

BAD STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin