Arabama binip ilerledim.Bugün okula gitme gibi bir planım yoktu nede olsa yok yazılma gibi bir sorunum yoktu bugün okulun geneli başta bayanlar mezuniyet ,partner ve kıyafet endişesine düşmüştür. Ed ile buluşmaya karar verdim telefonumdan ona mekanda buluşacağımıza dair kısa mesaj attım.
Işıklarda durdum . Avuçlarım ile gözlerimi ovdum . Beynim bana oyun oynuyordu ,ya O Bellaydı ya da ben halüsinasyon görüyordum.Geçiş ışıklarında hareket etmediğim için arkamdan korna sesleri geliyordu.Elimi camdan çıkarıp arkaya doğru orta parmak işareti yaptım. Yolda ilerlediğimde arkamda olan arabanın bir polis memuruna ait olduğunu yeni fark etmiştim . Hadi ama . Önüme döndüğümde karşımda Bella'yı görünce ona çarpmamak için ani fren kırdım.öne doğru savruldum.Kafamı direksiyona vurmuştum hafiften inledim . Kafamı 2-3 dakika boyunca direksiyondan kaldırmadım. Bir hayal daha .Belladan haber almadan bu şey geçmeyecekti.
Siyah filmli camım tıklanınca ağzımdan küfür savurdum. camı araladım. Kaşları çatık bir polis memuru "aşağı inin lütfen"dedi. Uyarıcı tonu beni fazla sıkmıştı. Arabamdan inerken Ed'e durumu mesaj olarak attım. Beni arabama yaslayıp kısa bir arama yaptılar.Ehliyetime bakan Polis."bizimle çok olumlu iletişime girdiniz Bay..... Styles " yaptığım el işaretinden bahsediyorlardı ."sizin olduğunuzu bilmiyordum." dedim.Gözlerimin kızarıklığı sulama yapmıştı.Diğer polis elinde alkol ölçer ile yanıma geldi."hadi ama ben sarhoş değilim " dedim kendimi savunarak. Dün geceden kalan hafif yorgunluk vardı üzerimde belki de sarhoşluk.
Üflediğim alete bakıp kafasını sağa-sola salladı. "O zaman bu alet bize yalan söylüyor?... Bizimle geliyorsunuz " ..
*
Karakol'a vardığımızda tanıdığım bir başkomser vardı direk onunla görüşmek istedim.Beni odasına kabul ettiğinde ona şükranlarımı iletip tek konuşmak istediğimizi söyledim.
"Baban seni bana emanet etti Harry ! Bu senin kafana göre takılabilirsin anlamına gelmiyor"
Öne doğru eğildim , kollarım dizlerimden destek alıyordu. Derin nefes aldım.
"Tamam bu sonuncusuydu bir daha olmayacak ? "
"HARRY! bu konuda adaletli olmalıyım! Son kez!"dedi oturduğu yerden ayağa kalkıp iki elinide masanın üstüne koydu. Fısıldayarak "Son kez Evlat! Kafamı aşağı-yukarı salladığımda doğrulup yanıma geldi. Elime tutuşturduğu sorgu formunu imzalattı. O anda içeri beni buraya getirenlerden biri wily'nin eline birşey tutuşturdu. Gözleri dosyadan beni buldu. Kapı açıktı koridordan gelen geçenlere bakıyordum.Karşımda fısıldamalar oluşmuştu . "Tamam , sen ailesi iletişime geç" yanında ki "Tamam şef" diyip odadan çıktı. "Harry Bella Stewart'la en son ne zaman görüştün?".Elimdeki suyu yudumlayıp "yaklaşık 3 hafta oluyor neden?" Dosyayı inceleyerek "Dün akşam bir trafik kazası olmuş-" Kafamı hızlı bir şekilde dosyaya diktim ayağa kalkarak yanına yürüdüm. "Senin bir alakan yok yani?" Kaşlarımı çattım "Ne saçmalıyorsun? " dosyayı elime verip "Bir kaza geçirmiş, araba ona çarptık-" Lafını kesmeden kapıya yöneldim. Kapıda Ed ile çarpıştım, tökezlemişti."Bekle evlat şuan burada değil-" odadan çıkıp koşar adımlarla çıkışa yöneldim. Ed arkamdan seslenmişti. "Harry neler oluyor?" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD STYLES
Fanfiction"Bir kız, kendi duygularından bile haberi olmayan , Ailesi tarafından zor fark edilen biri. Hayatını değiştiren bir çocuk sandığı gibi biri değil ; Kötü oyunlarla hayatını süsleyen Fakat onun içindeki küçük bir alevi oluşturan o duygu ,onu kaderine...