Part 26 -Bad Styles -

697 43 11
                                    

Hatalarım için özür dilerim telefondan yazıyorum x İyi okumalar x
***

Hoca ilk erkeklerin yüzmesini istedi. Bir grup seçip yüzmesini istedi elinde not çizelgesi vardı Harry kenarda sıra ona gelmesini bekliyordu. Boynunda ki isa kolyesini parmaklarının arasına almış dudağına dokunduruyordu.

Onunla göz göze gelmemek için dikkat ediyordum fakat bu elimde değildi kendimi biranlık kontrol dışı bırakıyordum ve bu sürede gözlerim ona kayıyordu.
Havuz bonemi kafama takıp dikkatimi ondan ayırdım ve ilgilenecek birşey buldum. Sağımda oturan iki esmer kızın gözleri üzerimdeydi.
Tek başıma uzun beyaz oturakların üzerinde oturup sıramı bekledim.Havuzdan bir grup çıkmıştı hocanın yanına gidip notlarını almışlardı. Uzun zayıf ve tipi o kadar iyi olmayan bir çocuk gelip yanıma oturdu. Calvin'di sınıftan biriydi hiç konuşmuşluğumuz yoktu çünkü tekin biri değildi ve ondan olduğunca uzak durmaya çalışıyordum. "Bella ... seni tatlı kız... Styles Neden seni seçti şimdi anlayabiliyorum" Bu iyice sinirimi bozmaya başlamıştı. Şu işe bak okulda adım sürtük diye çıkmıştı. Buna hemen son vermem lazımdı. "Git başımdan" dedim kısık bir sesle. Yüzme sırası Harry ve diğer kalan erkeklerdeydi. Çocuk yanıma yaklaştı bacaklarımız birbirimize deyiyordu. Çocuğa baktım. Elini çıplak bacağımın üzerine koyunca şaşırdım. Ne yapıyor bu ya!
"Hoş kızsın ...banada bir boş zamanını ayırırsan sana yeterince para veriri-" Bir anda aya kalktım. "Ne saçmalıyorsun sen ya!" sesimi yükseltmiştim. Hoca , Harry'lerin havuza atlaması için düdüğü çalacağı sırada durmuştu. Herkes bana dönmüştü . "Siz beni ne sandınız!" son lafımı sınıftaki herkese bakarak söylemiştim. Sınıftakilerden bazıları gülmüştü.
Rose bana döndü "Bizde bunu merak ediyorduk " .
Harry'le göz göze geldiğimde kafasını hocaya çevirdi. "Başlıyacakmısınız böyle durmaktan belimiz ağırdı!" (Havuza atlamak için pozisyon almışlardı. Ondan bahsediyor) .
Bay Philip, Harry'e baktı, ardından da bana "Bir sorun mu var Bella? "
Bay Philip'le aram iyiydi ve yüzme konusundada iyiydim. Hocaya ardından da Harry'e baktım. İnadına bana bakmıyordu. Hayır anlamında kafamı salladım ve kafamdaki boneyi çıkartıp yere attım. Kapıya yöneldiğimde. Bay Philip arkamdan sınıftaki herkesin duyabileceği bir şekilde cezamı dile getirmişti.Harika onca öğrencilik hayatımda derslerinde başaralı olan ben , artık ceza alıyorum.
Yüzme deslerinden sonra havuzu temizleyecektim ve etrafı toplayacaktım. Ha ! bu arada yüzme dersinden kalmıştım. Tanrıya şükür ilk notum yüksekti...
Kıyafetlerimi değiştirmek için soyunma odasına yöneldim...

...

Harry'in anlatımı

Nedense onu şuçlu buluyordum. Halbuku bunları haketmiyordu. Bilinmedik bir öfke vardı içimde ona karşı . Bana güvenmişti ve bende onun güvenini sarsmıştım. Sırf benim yüzümden evden kaçmıştı ve benim evime benimle kalmayı tercih etmişti onca şeyden sonra lanet olası bana güvenmişti.

O , Calvin p*çinin ona dokunması beni öfkelendiren herneyse iki kat artmıştı. Onu bu suda boğmamak için kendimi zor tutuyordum.

Bella'ın kendini savunması hoşuma gitmişti. Biranlık ilkokuldan anılarım gözümde canlanmıştı. O zamanda böyleydi inatçı ve kendini koruyan biriydi. O zamandan beri onunla uğraşmayı seviyordum. Fakat şimdi herşey değişiyordu... Onunla oyun oynamak yerine, ona zarar veriyordum. (oyun; ilkokuldan beri aralarında ki çatışma)
Benim yüzümden derslerden kalıyordu ve bu geleceği için kötüydü.
Sınıftan çıkınca arkasından gitmek istedim ama yapmadım... Ben oyunu oynayan çocuktum. Pes edemezdim.

Bella'ın anlatımı

Okul çıkışıydı , son ders çantamı toplayıp Bay Philip'den anahtarları alıp kapalı havuza yürüdüm...
Evet istediğim olmuştu , sonunda yine tek kaldım . Yanlız bir şey vardı . Herkes tarafından 'Sürtük' diye biliniyordum...
Anahtarları üzerinde bıraktım işim fazla uzun sürmeyecekti içeri girdiğimde. Rose ve yanında iki kız vardı. Gözlerim havuz alanını gezmişti. Yerdeki yardımcı aletler havuzun üzerindeki havuz topları ve yerdeki kola kapları vb.
Heryeri dağıtmışlardı.Elimdeki çantayı yere bıraktım. Anlaşıldı. İşim uzun sürecekti.
Bana gülüp yanıma geldi. Elindeki boncuktan bilekliği çekiştirdi. Koparmıştı. Boncuklar etrafa dağılımıştı. "Kahretsin bilekliğim! Babamdan hediyeydi " Diyip acınası bir tavır taktı yüzüne. "Boncukları benim için toplarsın! Birtane olsa bile onu bana getir! " diyip yanımdan omzuma çarparak geçti. Ve arkasından kızlarda. Kapıyı sertçe çarptıklarında derin bir nefes aldım.
Sanırım anneme işimin uzun süreceğini bildiren bir mesaj atmalıydım...

BAD STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin