Part 5 -I hate you-

1.6K 77 8
                                    


Iyi okumalar :)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

luke "O yani harry ..tüm okula senin bir bakıcın olduğunu söyledi."

...

Ondan nefret ediyorum nefret!

Şimdi üzerine gitsem benimle yattığını da söylerdi.

İyide laura teyze bizim yardımcımız benim bakıcım değil ki!

Demek öyle styles sen kaşındın!

..

Luke zarar vermesin diye boş bir sıraya oturdum.

Hoca derse girdiğinden beri sıranın üzerine başımı koymuş uyuyordum.

Telefonumun titremesiyle yerimden zıpladım.

Hoca fark etmeden gelen mesaja baktım.

"Ne oldu bebeğim yüzün asık? -x"

Bu kim ya.. Kafamı çevirip harry'e baktım. Bana göz kırpmıştı. Hayır anlamında kafamı sallayıp önüme döndüm.Bu o'du.

...

1 Hafta Sonra

Bakıcı olayı bir güne unutulmuştu.Bu benim için iyidi.O günden beri harryle konuşmamıştım. Konuşmayacaktım da.

Okulun bahçesinde sınav için bir çaylakda çalışıyordum edebiyat sınavı olucaktık ve 2 gündür buna hazırlanıyordum.

"Merhaba Bella!" arkamı dönüp luke selam verdim. "Otursana!"dediğimde etrafına bakıp yanıma oturdu.Hala harryden korkuyormuydu.Pekala onu küçük düşürmek istemiyordum.

"Sınava çalıştın mı?"dediğimde.

Evet anlamında kafasını sallayıp elindeki kağıtları bana uzattı. "Bunlarda notlarım!... Yüksek bir not alacağım! " diyip gülümsedi.  Çok güzel gülüyordu.

Okulun kapısından harry girince Luke'ın masanın altına girdiğini fark ettim. Kahkah atmamak için yanaklarımı ısırıyordum.

Harry'e döndüm , beni fark etmemişti bile yanında zayn vardı arkadasından ise Ed ve Rose yürüyordu. Okula girdiklerini görünce luke döndüm ve "gitti!" dedim. Masanın altından çıkınca kafasını masaya çarpmıştı. "Ağhh!"

yerden kalkıp yanıma oturdu.

"Sen iyimisin?" diyip eliyle tuttuğu kafasına baktım.

"Fena çarptım biraz sızlıyor!"

...

Sınıfa girdiğimizde sınıfta kimse yoktu.Harry dışında luke'da yanımdaydı.

Harry luke'a gözüyle çıkmasını işaret etti.

Luke'da sınıftan çıkınca harryle tek kalmıştım sırasından kalkıp bana doğru yürüdü.

"Ne var harry!  Ne istiyorsun!"

Yanıma gelip önümdeki sıranın üzerine oturdu.

"Bir haftadır benden kaçıyorsun! " diyip sırıttı ve saçını karıştırıp arkaya attı.

"Ha-hayır kaçmıyorum!" Kafasını hayır anlamında sallayıp ayağa kalktı ve tam önüme geldi.

"Gerçektende seninle yattığımımı düşünüyorsun?" dediğinde ağzım bir karış açılmıştı ne yani birlikte olmadıkmı.Bana doğru bir adım atıp

"Seni becermek isteseydim bunu senin isteğinle ve sen alkolsüzken yapardım!" diyip boynuma nefesini bıraktı. Şuan hareket edemiyordum bacaklarım kitlenmişti.

BAD STYLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin