KIRMIZI'

19.1K 136 109
                                    

Multimedia: Duru Yüksel'

Gecenin siyahlığı yerdeki kırmızılığı su göleti gibi gösteriyordu. Yine yapmıştı. Yine düşünmeden birinin daha canına kıymıştı. Silahını sol elinde tutarken histerik bir kahkaha kaçtı dudaklarının arasından. Karanlık sokağa vuran hilal bile ona acıyordu sanki.

İntikam için yemin ettiği yolda onlarca kişinin canını almıştı bu silahla. Delirmiş miydi? Aklını mı yitiriyordu? Yoksa uyuşturucudan dolayı hayal mi görüyordu emin değildi.

'Babam yüzünden.' diye bir cümle çıktı dudaklarından istemsizce. Susturucu taktığı silahın ucunu şakağına yasladı ve kahkahalarıyla sokak inledi. Zamanla kahkahaları hıçkırıklara dönüştü, hıçkırıkları koca bir çığlıkla duvarlara çarpıp ona geri döndüğünde yaslandığı duvardan yere çöktü. Şakağına yasladığı silahın tetiğindeydi kırmızıya boyanmış eli.

Ölmemeliydi, biricik annesinin intikamını almalıydı, yaşayamadığı yılları ondan alan herkesin canına kıymalıydı.

Silahı bırakıp yerde ki kırmızılığa yumruklarını savurmaya başladı.

Her vuruşunda kırmızı yüzüne çarpıyordu.

Her vuruşunda kırmızıya bürünüyordu.

Her vuruşunda vücudu kırmızıyla bütünleşiyordu.

Gecenin siyahlığına çevirdi umudu temsil eden mavi gözlerini. Gözleri umutla değil, nefret ve intikamla yanıp tutuşuyordu. Bu yola babası yüzünden girmişti. Bu yoldan dönüşü yoktu ve bu kırmızıdan kurtuluşu yoktu.

UYARI
KİTAPTA CİNSELLİK, KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR.
İlerleyen zamanlarda bu azalacağından ilk bölümlerde cinsellik içeren kısımların başında uyarılar bulunduracağım ki, okumadan geçebilesiniz. Buna rağmen bununla ilgili yorum, hakaret gibi her hangi bir durum söz konusu olursa olacaklara karışmayacağımı söylemekten geçinmiyorum.
İyi okumalar.
<3

KIRMIZI' +16|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin