Dikkat, küfür/argo ve cinsellik vardır.
Multimedia:Berke Güven.
'
"Ev-vet bebeğim!" Merve'nin sarhoşluğundan kaynaklı tanımadığı biriyle sarmaş dolaş dans etmesini izliyordum.
Tamamen kendini kaybetmişti. Arkasındaki çocuğun onu odaya atması muhtemeldi ve onu buraya süreklediğim için bakıcılığını yapmak zorundaydım. Aslında değildim o sormuştu ama...
Her neyse.
Sigaramı içerken gözüme takılan şeyle duraksadım. Çağatay elinde sigarası Berke'nin kucağındaki kıza bakıp güldü ve kafasını iki yana salladı.
Gerçekten tam bir esmer yakışıklısıydı. Saçları uzundu. Havaya dikilen saçlardan nefret ederdim ama ona yakışıyordu. İnci beyazı düzgün dişleri vardı. Yapılı vücudu ve 1.90 boyuyla her kızın hayalinde ki erkekti.
Ama ben her kız değildim.
Sadece ilgimi çekmişti.
Önüme döndüğümde Merve'yi göremediğim için kaşlarım çatıldı.
Hassiktir.
Hızlıca ayağa kalkarak gözlerimle etrafı taradım. Gülerek çocuğun elinden tutmuş arkasından onu takip ediyordu. Siktiğimin piç kurusunun tek gecelik zevki için onu kullanmasına izin veremezdim. O bunlar için sadece fazla... masumdu. Evet, evet fazla masumdu.
Çabuk hareketlerle insanları yararak ilerlerken beni tanıyan kişiler yol veriyordu.
"Hey! Andaval!" Bağırarak müziğin sesini bastırmaya çalıştım.
Çoğu insan Duru Yüksel'in koştuğunu görmemişti. Hatta bırakın koşmayı ben asla bilmediğim bir mekanda yerimden sadece dans etmek için kalkardım. Buna şaşırarak bana dönerlerken barda ki uğultu kesiliyordu yavaştan.
Çocuğun gözleri bana döndüğünde alaycıl bakışları gördüm. İçimdeki kıvılcım çakılırken alevlendiğimi ve avuçlarımın içinin kaşındığını fark ediyordum. Bu farkındalık daha da harlanmamı sağladı.
Merve salak salak çocuğa bakarken çocuk alıcı gözüyle beni süzüyordu. En nefret ettiğim en mide bulandırıcı tip. Yakışıklığından dolayı her kızın karşı çıkmadan altına gireceğini düşünen bir aptaldı.
Ve bu gece ki eğlencem olacaktı.
Islık öttürerek elimi Merve'ye çevirdim. "Alın kızı! Çocuğu bana bırakın."
Tanıdığım bir kaç kişi hızlıca Merve'ye yönelirken kaşları çatılmıştı. Ağzından dökülen kelimeleri seçemiyordum ama ne olduğunu sorar tipteydi. Tabii sorardı, büyük ihtimalle içkisine uyuşturucu katılmıştı ve tek odağı ona yeterince ilgi veren şu çocuktaydı.
Çocuğun karşısına geçtiğimde çoktan barda ki müzik kesilmiş insanlar bizi izliyordu.
"Ne oldu onun yerine sen mi altıma gireceksin?" deyip kahkaha patlattığında kaşlarım alayla havalandı. "Bunun için bu kadar uğraşmana gerek yoktu, güzelim. Her zaman altıma gelebilirsin." dedi bana yaklaşarak.
Çevrede ki şaşkınlık nidalarıyla sırıttım. Ellerimi birbirine vurarak yavaşça alkış tuttum.
"Bugün ki orospu çocuğuna iyi bakın. Çünkü bu tipsiz suratı birazdan parçalanacak. Kendisinin gücü sadece alkollü, dünyadan bi haber kızlara yetiyor!" dediğimde etraftan gülüşme sesleri geldi. "Hadi kovboy gel de altına al beni!"
Eğlencem katlanırken yüzümde ki sırıtmam genişlemişti.
Yüz kasları gerinmiş sinirden damarları çıkmışken yavaş adımlarla bana geldi. Etrafta onu tutmaya hazırlananlara bakarken kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI' +16|Tamamlandı.
Teen Fiction'DİKKAT KÜFÜR, ARGO VE CİNSELLİK VARDIR' Aras'ın yıllarca gördüğü o iğrenç insanların hepsi kötüydü, cehennemin en dibinde yanacaklarına yemin edebilirdi, gözlerinde ki o karanlık o kadar fazlaydı ki insanı ürkütürdü. Uzun bir süre içersinde o kara...