K'1

8.8K 153 119
                                    

Dikkat, küfür/argo ve cinsellik vardır.

Multimedia: Merve Akyüz'

'

"Kızımın okulda ki ilk günü nasıl geçti bakalım?" Babamın cümlesiyle sertçe gözlerim ona çevrildi.

Pek baba demek istemiyordum ama elimde değildi. Biyolojik olarak maalesef babamdı. Annemin katili olan bir baba.

Tabağımdaki yemekle oynamayı bırakarak sorduğu soruyu es geçtim ve sesli bir şekilde masadan kalktım. Yüzüne bakmayarak merdivenlere ilerlerken sesi kulağıma ilişti.

"Ortaklarımı bir bir ortadan kaldırdığını biliyorum. Ama bunu nasıl yaptığına dair hiçbir fikrim yok. Ve neden yaptığına dair. Artık aklını başına toplamalısın." Yüzümdeki sırıtışla ona döndüm.

"Tabii babacığım." dedim ona doğru adımlarken. Sert bakışlarına şaşkınlıkla kalkan kaşlar eşlik etmişti. "Sonra da seninle bunu kutlamak için yat gezisine çıkarız ve sen yüzme bilmeyen karını, ah pardon kızını denize atarsın." Şirin gülümsememle onu sik gibi bıraktığım yemek masasından uzaklaştım ve odama ilerledim.

Dedikleri doğruydu, ortaklarını birbir ortadan kaldırıyordum çünkü hepsinin annemin ölümünde parmağı vardı.

Bundan tam 6-7 yıl önce babam bu kadar yüksek bir mertebede değildi. Borca batmış, kumarbaz, alkolik piçin tekiydi. Annem de şuan babamın başında olduğu bu ilaç firmasının başındaydı. Dedem öldükten sonra tek çocuğu anneme her şeyi bırakmıştı. Ama andaval babam bütün her şeyi kumarda hisselendirmişti. Annem ise bunu öğrendiğinde, babam düzelteceğini söz vermiş ve tatil olarak bizi yatla gezdirmeyi teklif etmişti.

Başta her şey güzeldi. Ta ki bir gece annemin çığlıklarıyla uyanana kadar. Yatın alt odasından çıktığımda gördüğüm manzara ölmek istememe sebep olmuştu. Daha 11 yaşında bir çocuktum, Tanrı annemi benden almıştı.

Babamın onu bayıltıp denize attığını her gece kabuslarımda defalarca kez görmem yetmiyormuş gibi mavi gözlerimin dolup, boğazımın düğümlendiğini daha dün gibi hatırlıyordum. Ağzımı açıp anne diyememiştim. Doya doya sarılıp, her konuda konuşacağım, masal anlatacak, belki de beraber alışveriş yapabileceğimiz annem yoktu.

Ve bu babam yüzündendi.

Sırf parası elinden alınmasın diye annemin canına kıymıştı. Küçücük aklıyla oyun oynadık annenle gelecek, saklanıyor şimdi diye beni kandırmaya çalışmıştı. Elimde annemin sürekli diktiği ayıcıkla ona bakıyordum.

Oyun oynuyoruz, gelecek.' demişti.

Yalancı orospu çocuğu.

Odamın kapısını sertçe kapatıp derin derin nefesler almaya başladım. Odamın boydan boya cam olan duvarına baktım. Perdeler ay ışığının altında usulca sallanıyordu.

Siyah sırt çantamın içine bir kaç silah, bıçak ve susturucu yerleştirerek kapuşonlu hırkamı giydim. Normalde bir hafta sonra adamı ortadan kaldıracaktım ama siktiğimin babasının sinirlerimle oynaması yüzünden erken olacaktı.

Yine aklıma girmişti sokuk.

Evin arka bahçesine annemle beraber diktiğimiz meşe ağıcının odama uzanan dalına atlayarak her zaman sallanan ipine tutundum ve ayaklarım yere basana kadar gözlerimi kapalı tuttum.

KIRMIZI' +16|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin