K'5

5.3K 110 41
                                    

Dikkat, küfür/argo ve cinsellik vardır.

Multimedya: Merve Akyüz.

'

O kadın.

Bu gece.

Ölmeliydi.

Hem de ellerimde ölmeliydi.

Yüzsüz gibi, karşımda baba bozuntusuyla beraber gülüşüp sohbet ediyorlardı. Arada beni de konuşmaya katıp zorla gülümsememi istiyorlardı. Kusacaktım.

Gerçekten.

Şu kadının bacağına kusacaktım.

Dayanamayacağımı anladığımda şarap dolu bardağımı fondipleyerek ayağa kalktım. Babamın yanına gidip zorlanarak, gerçekten de aşırı derecede zorlanarak, kollarımı arkadan boynuna doladım ve yanağına bir öpücük kondurdum.

Omuzlarının, hatta bütün bedeninin şaşkınlıktan gerildiğini kollarımın altında hissettim.

"İyi geceler, babacım." dedim gülümseyerek.

Bir anlığına, sadece bir anlığına her şeyi sildim.

Annemin ölümünü, babamın yaptıklarını, her şeyi sildim ve normal olsaydık onunla geçireceğim zamanları düşündüm.

Bir şey dememesi üzerine kollarımı çekecek iken elini elimin üzerine koydu ve dudaklarına götürdü.

Şefkat diyebileceğim bir şekilde dudaklarını elime bastırdıktan sonra, "İyi geceler, kuzum." dedi.

Gülümseyerek oradan ayrılırken karnımı tuttum. Gerçekten kusacaktım. Hızlıca odama ilerlerken, hazır olan çantamla Çağatay'ın hırkasını üzerime alırken balkonumun kenarından ağaca tutundum ve iple aşağı indim.

Bu gece Çağtay Türkmen'in babasının ölümü, oğlunun ellerinden olacaktı.

Duyduğum melodi sesiyle cebimden telefonumu çıkardım.

"Meleğim babam bir kaç saate evde olacak, korumaları yollattım bir bahaneyle. Ne zaman burda olursun?"

Çağatay'ın naif sesiyle derin bir nefes alırken yutkundum.

"Yirmi dakikaya oradayım, bebeğim. Hazırlan ve babanı rahatlat. Bir uyuşturucu getiriyorum, içkisine katacağız." Elimi arka cebime atarak, paket içindeki yeşil toza baktım. "Bedeni uyuşacak fakat dediklerimizi harfi harfine anlayacak."

"Kameraları devre dışı bıraktım, seni bekliyorum..." duraksamasının ardından, "Siktir.. Duru? Çabuk ol, meleğim." dedi.

Telefon kapanırken gözlerimi devirerek çantama uzandım. Telefonumu içine koyarken, ilaç kutumu elime aldım. Çağatay'dan sonra içmeyi bırakmıştım ve yokluğunu hiç bir şekilde hissetmiyordum. Beni, kafamdaki sesler sürekli rahatsız ederdi ama bu kısa zamanda onları unutmuştum. Kutuyu tekrar çantama atarak fermuarını çektim ve arkama aldım.

Tuhaftı.

İlaç bağımlılığım annemin ölümünden beri vardı. İlaçsız ise bir psikopattan farkım yoktu.

Motoruma atlayarak kaskı taktım. Son iki gündür aklımı kurcalayan sorunlar dışında bir sıkıntım varla yok arasıydı. Aklımı kurcalayan şey ise Çağatay'la ilgiliydi.

Hayatımda bir erkekle hiç bu kadar yakınlaşmamıştım, babamla yaşadığım olaylardan sonra hiç bir erkeğe güvenmemiştim.

Çok erkek arkadaşım yoktu, çok kız arkadaşım yoktu, çok arkadaşım yoktu, çevremde sadece insanlar vardı. Beni arkadaş sayan, bana değer veren ama benim hiçbirine değer vermediğim insanlar.

KIRMIZI' +16|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin