Cinta Dari Senja

43 2 1
                                    

"Bagiku senjaku di sebuah langit sore itu merupakan hal yang satu antara masa lalu dan masa kini"-Yorusa-

Kedua insan itu yang dulu pernah berpisah, kini ada takdir yang hendak menyatukan kedua insan kembali menjadi satu hati. Mereka disatukan oleh sebuah masa lalu dan sebuah memori yang indah sehingga mereka mampu menyatu oleh semua itu. Walaupun dunia menolak, namun hati akan tetap sama. Mereka bagaikan burung merpati yang terpisah oleh kesibukkan masa depan sehingga mereka lupa akan dengan siapa yang mampu mencintainya sendiri. Sehingga mereka di pertemukan pada suatu hari dimana mereka mulai berbincang dan mereka pun mengenang akan masa lalu yang begitu indah. Di tengah terhamparnya pasir putih di pantai itu. Kedua kekasih itu saling bercumbu mesra dengan indah. Matanya saling menatap dan tubuhnya pun berpelukkan dengan mesra.

Dengan segala yang ada mereka saling memperjuangkan cinta sejati mereka dengan sepenuh jiwa. Kini mereka merajut impian yg tlah di rencanakan bersama. Ah! Betapa bahagianya wanita yang amat di cintai oleh lelaki itu. Mereka bagaikan burung merpati yang terbang mengangkasa secara bebas. Rindu yang kini berkembang diantara mereka berdua. Mereka bagaikan insan yang disatukan oleh nuansa-nuansa indah yang mengilhami mereka. Tatapan mereka sangatlah menggoda. Rindu yang menari di antara mereka semakin dekat. Itu lah kasih yang mereka tumbuhkan dari sebuah benih cinta.

Cintaku Terukir Di Senja.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang